Inderdaad. Volkert van der G. is geen BN'er geworden omdat hij zo gewoon bleef. Net als Pim Fortuijn niet is gedood omdat hij zo gewoon was gebleven.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:53 schreef Posdnous het volgende:
Net als of 'gewoon blijven' iets positiefs is..
Owjaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Toeps het volgende:
En ons aller Brace natuurlijk, die ondanks zijn zegening met een mooie stem en twee hits nog steeds gewoon de tram neemt.
wie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:21 schreef Toeps het volgende:
En ons aller Brace natuurlijk, die ondanks zijn zegening met een mooie stem en twee hits nog steeds gewoon de tram neemt.
Ik ben niet bekend, maar moet toch geen wildvreemden op de koffie. Hell, zelfs van mn eigen moeder verwacht ik dat ze haar komst op zn minst aankondigt. Misschien moet ik toch nog iets gewoner worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:48 schreef BabeWatcher het volgende:
Alleen Frans Bauer is gewoon gebleven. Dat is de enige artiest bij wie je op de koffie mag komen. Andere artiesten zijn gemaakt gewoon.
Hoe voelt zoiets en waar voel je zoiets?quote:
Wie kan hier iets moois van fotosoepen met " Robert van de Google "quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:31 schreef Biancavia het volgende:
Robbert van den Broeke.
Ook zo heerlijk gewoon gebleven.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:33 schreef Candera het volgende:
Het schoolvoorbeeld van iemand die met beide beentjes op de grond is gebleven
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |