Ik voel iets aankomen met stopcontacten enzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef Mirel het volgende:
Hey pieluh, heb je zin in wat spanning vanavond?
in dit geval +3quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:56 schreef Furious het volgende:
Sterf een erge dood.
Doodsverwensing +1.
zie je eerste post?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef pieluh het volgende:
Nou zeg, vriendelijk is anders...heb ik iets verkeerds gezegd?
Ach, laat ze. Dat is stoer, moet je ook eens doen!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:59 schreef pieluh het volgende:
Nou zeg, vriendelijk is anders...heb ik iets verkeerds gezegd?
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:01 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Ach, laat ze. Dat is stoer, moet je ook eens doen!
Hey, kets eens auf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:01 schreef Faratjuh het volgende:
[..]
Ach, laat ze. Dat is stoer, moet je ook eens doen!
Dan ben je de enige.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:12 schreef pieluh het volgende:
Als je het niet leuk vindt dan check je het toch niet uit? Ik vond het wel vette shit?
quote:Tief op.
quote:die vuist van die grote brede neger in je anus, die krijg je ook gratis!
quote:kenkerhond
iemand de grappig probeert te zijn:quote:Stik in je eerstvolgende maaltijd.
het niveau is hier wel heeeel erg laag...quote:Sterf een erge dood.
Doodsverwensing +1.
christus wat een teringnerd ben jijquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:14 schreef mschol het volgende:wat voor raar volk zit hier?
[..]
[..]
[..]
[..]
iemand de grappig probeert te zijn:
[..]
het niveau is hier wel heeeel erg laag...
Hey, ik ben grappig Ms. Snol.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:14 schreef mschol het volgende:wat voor raar volk zit hier?
[..]
[..]
[..]
[..]
iemand de grappig probeert te zijn:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:14 schreef mschol het volgende:wat voor raar volk zit hier?
'Dikke dis swa.'quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:17 schreef pieluh het volgende:
Vette shit sloeg niet op je lichaamsgewicht...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef thedude0 het volgende:
[..]
christus wat een teringnerd ben jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |