Dat snap ik toch ook niet. Hij had van mijn part een Cordier van Brussels gewoon meteen voor Stijnen onder de lat mogen zetten ...quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:44 schreef methodmich het volgende:
Wel een vrij logische selectie op moment geloof ik. Alleen Schollen, hebben ze echt niets beters???
In theorie. In praktijk lijkt er niemand vooraan te spelen.quote:
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
In theorie. In praktijk lijkt er niemand vooraan te spelen.
Gelukkig voor de Belgen stelt Kazachstan niet veel voor.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zo, als we al naar Oostenrijk/Zwitserland gaan, het zal om te skieën zijn ...
ik weet niet wat die geslikt hebben, maar ze mogen het in de toekomst aan ons geven (al was het maar om wakker mee te blijven als de Rode Duivels spelen)quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:38 schreef Heero87 het volgende:
Kom jongens, we gaan nog wat atletiek kijken.
toch niet als rechtsbackquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:45 schreef Saviola het volgende:
4 centrale verdedigers![]()
4 verdedigende middenvelders![]()
2 halve aanvallers![]()
Kwartiertje voor tijd bij 0-0 Vandenborre nog brengen![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat we geen echte spits met een killerinstinct hebben. Een Vandenbergh bijvoorbeeld.
Frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrutos !!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
Ach, wacht maar tot we Tchité, Salou en co genaturaliseerd hebben ...![]()
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 23:09 schreef Cityfm het volgende:
Nou ja, het eerste punt is binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan Van Nistelrooy geen Belg worden? Jullie nederlanders hebben hem toch niet nodig.....![]()
Maar niet in een thuiswedstrijd...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:04 schreef placebeau het volgende:
Eens gelijk spelen tegen een prutsland mag wel, dat komen de groten ook wel tegen. Maar het is vooral dat het de eerste wedstrijd is. Dan begin je al van een achterstand.
was redelijk wat volk hoor. Vakken achter de goals mochten niet verkocht worden hé. Zo goed als alle beschikbare tickets werden verkocht. En ondanks de slechte match een leuke sfeer ook, veel beter dan op de Heizel.quote:
Volgens mij is het probleem van België juist dat er te weinig spelers bij een grote club spelen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:53 schreef sjippen het volgende:
Man, wat slecht!
Niet te begrijpen, alle spelers zitten spelen bij een grote club maar zet ze samen en er komt niks van.
Dat lijkt me ook, als ik zie welke spelers uit de Nederlandse competitie worden opgeroepen. Huysegems heeft bij Feyenoord bijvoorbeeld nog geen basisplaats veroverd, hetzelfde geldt voor Dembele bij AZ.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem van België juist dat er te weinig spelers bij een grote club spelen.
Om maar te zwijgen over Pieter Collen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:11 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, als ik zie welke spelers uit de Nederlandse competitie worden opgeroepen. Huysegems heeft bij Feyenoord bijvoorbeeld nog geen basisplaats veroverd, hetzelfde geldt voor Dembele bij AZ.
Dat is inderdaad helemaal onbegrijpelijk, Collen heeft nog nooit wat goeds laten zien.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over Pieter Collen.
Het toont vooral het kwaliteitsgebrek van het huidige Belgische elftal aan. Van de huidige selectie zouden denk ik alleen Van Buyten, Kompany en Simons in aanmerking voor een selectie voor Oranje komen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad helemaal onbegrijpelijk, Collen heeft nog nooit wat goeds laten zien.
Je vergeet erbij te vertellen dat er dan een WK voor B-landen is geïntroduceerd en dat het voor België inderdaad geweldig is als men daar scoort. Finale België-Bermuda 3-2 na verleningen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 12:54 schreef Heero87 het volgende:
We komen terug, sterker dan ooit. In 2018 pakken we in eigen land de wereldtitel.
Nederland ligt er natuurlijk al in de eerste ronde uit.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:29 schreef sampoo het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vertellen dat er dan een WK voor B-landen is geïntroduceerd en dat het voor België inderdaad geweldig is als men daar scoort. Finale België-Bermuda 3-2 na verleningen.![]()
Dat kwam omdat we na de wereldtitels in de A-poule van 2010 en 2014 hebben moeten verjongen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:07 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Nederland ligt er natuurlijk al in de eerste ronde uit.
Pfft, realistisch blijven.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kwam omdat we na de wereldtitels in de A-poule van 2010 en 2014 hebben moeten verjongen.
OK:quote:
EK's zijn voor mietjes. Wij doen enkel mee aan WK's.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK:
België zal zich niet voor het EK2008 kwalificeren.
Waar was België dan tijdens het WK 2006?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
EK's zijn voor mietjes. Wij doen enkel mee aan WK's.![]()
En dan nogquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:17 schreef Heero87 het volgende:
[..]
EK's zijn voor mietjes. Wij doen enkel mee aan WK's.![]()
Oh ironie...quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Waar was België dan tijdens het WK 2006?
Het WK-wat ? Was dat dat dingetje in Duitsland tijdens de zomer waarin Henin en Clijsters schitterenden in Parijs en Londen, Gevaert en Hellebaut in goteborg en Tom Boonen het geel droeg in de Tour?quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:21 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Waar was België dan tijdens het WK 2006?
Waarmee alle Belgische sportsuccessen van de afgelopen tien jaar wel genoemd zijn.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het WK-wat ? Was dat dat dingetje in Duitsland tijdens de zomer waarin Henin en Clijsters schitterenden in Parijs en Londen, Gevaert en Hellebaut in Helsini en Tom Boonen het geel droeg in de Tour?(we laten ook graag nog wat sportkruimels over aan de rest hoor ...)
![]()
Ja. Op de talrijke wereldtitels en klassiekers van Museeuw, Boonen en Van Petegem, de Masters- en Grand Slam - zeges van Henin-Hardenne en Clijsters, de Fed Cup - zege en de gouden judo-periode na natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarmee alle Belgische sportsuccessen van de afgelopen tien jaar wel genoemd zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |