Ging jij niet skieen?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ey cheukert, wanneer beginnen jullie eigenlijk weer met vliegen?
Mejonge, ik ben al weer terug. Zolang gingen we niet hoorquote:
Euhmz, als je bedoelt waar ik heen skiën was dan was dat in de Harzquote:Op maandag 27 februari 2006 17:54 schreef cheukert het volgende:
Waar was je?
Vliegbasis Twenthe bij de Twentsche Zweefvlieg Club. Maar met het sluiten van Twenthe als MOB moeten we nog maar zien of we er kunnen blijven. Maar natuurlijk gaan we uit van het positievequote:Op maandag 27 februari 2006 20:59 schreef Mojave het volgende:
Mooi man, waar zweef jij dan?
Maar natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 21:15 schreef Mojave het volgende:
EHTWhet uber veld
![]()
Kom je hier uit de buurt?
quote:
Nee, niet echt. Ik kom eigenlijk alleen bij de zweefvliegclub. Ik ken hun kisten echter wel en een paar van hun leden vliegen ook bij de TZC.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:52 schreef Mojave het volgende:
Haha ja klopt, wel op de rand dan!
Ben helaas maar twee keer op Twente geland met een kist van school, beetje duur 75 euro!!
Twijfel nu of ik lid word van die club hier... ken je VCT een beetje?
De reden waarom ie er is is echter wat minder. De vorige is namelijk verongelukt in de bossen van klausheide tijdens een oefening nachtvliegenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 08:34 schreef Mojave het volgende:
haha ja hoorde hem ook wel eens op Dutch Mill
wel mooi ding voor een redelijke prijs
De vader van een kameraad van me zat er ook bij in, deze was tevens instructeur bij de TZC. En ook bij de VCT. Een erg triest verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:11 schreef Mojave het volgende:
Mja dat is zeker een triest verhaal.
De vriend van een meisje wat op Teuge para's vliegt zat er in
Stond de triple R niet eerst op Texel?
SChooierquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:04 schreef cheukert het volgende:
Afgelopen zondag is er alweer gelierd bij ons
Dan moet je met zweefvliegen beginnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:37 schreef haphaphap het volgende:
Nou als het zou kunnen allemaalLaat ik het zo zeggen ik heb nog geen van alle meegemaakt maar toch trekt het me onwijs. Ik kan niet zeggen dat wil ik weten want ik heb geen van alle geprobeerd. Dacht misschien is er iets waar ik mee moet beginnen wat makkelijker is dan de rest en dat ik zo op kan bouwen.
Is gewijzigdquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:13 schreef Furious het volgende:
Je bent eerder rond de 15-20k kwijt voor je PPL, het wettelijk minimum is 45 uur voor je examen, daar gaan ze dus vanuit in de prijs, maar meestal kom je uit op zo'n 60-65 uur.
Prutsers!quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:13 schreef Furious het volgende:
maar meestal kom je uit op zo'n 60-65 uur.
Ik vertel alleen maar wat mij verteld word. Ik ben nog niet eens met de praktijk begonnen.quote:
Bij Stella krijg je toch als één van de weinige integrated f-atpl ppl tussendoor?quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:08 schreef Mojave het volgende:
hehe, naja het zal best waar zijn.
bij een intergrated f-ATPL opleiding zie je veel meer progressie dan bij een club oid, grotendeels omdat het een fulltime opleiding is.
hahaquote:Op woensdag 1 maart 2006 20:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft Twents vliegtalent![]()
Klopt! op solo verklaring mag je niet naar het buitenland vandaar.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:53 schreef cheukert het volgende:
[..]
Bij Stella krijg je toch als één van de weinige integrated f-atpl ppl tussendoor?
Dat is een goeie, heb dat deel van de syllabus niet hier dus kan het je niet exact vertellen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:04 schreef cheukert het volgende:
Op hoeveel uur hebben ze je PPL gepland daar?
Hmm, onze IFR kist kost geen cent meer. Maar ik kan dus verwachten dat het nog een ~15k wordt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:13 schreef Mojave het volgende:
ook weer 45 uur waarvan er 15 in een sim mogen zijn.
Onze IFR single engine kist kost 250,- uur dus dat gaat hard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |