pauperquote:
Snowboarden is ook crap.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
pauper![]()
echte bikkels gaan snowboarden, toch ben ik jaloers op je en ik hoop dat je een been breekt![]()
Kort & krachtigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
pauper![]()
echte bikkels gaan snowboarden, toch ben ik jaloers op je en ik hoop dat je een been breekt![]()
O RLYquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kort & krachtig
Ik wens hem hetzelfde toe.
hier is het gelukkig limbo dansen en cocktails drinkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:44 schreef Marjolijntje het volgende:
wintersport is mij veel te koud hoor
Heel veel plezier. In de file.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jaja, dan ga ik jullie even jaloers maken enzo want ik ga skiën enzo en jullie niet want jullie zitten jullite tijd te verdoen op FOK! Maar goed, ik weet dat jullie me een prettige vakantie toewensen dus aju
Meer van het zelfde alleen een been is wel wat weinig missschien zijn nek ook nogquote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
pauper![]()
zijn handen is genoeg, dan kan hij iig niet fokkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:12 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Meer van het zelfde alleen een been is wel wat weinig missschien zijn nek ook nog![]()
Ja, dat is op zich al een behoorlijke marteling om 6 weken niet te kunne fokken. Het zou nog mooier zijn als je je handen helemaal naar de tering verbrijseld. Ik hoop dat je dan een heel jaar niet kan fokken!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zijn handen is genoeg, dan kan hij iig niet fokken
jij bent echt evilquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:22 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Ja, dat is op zich al een behoorlijke marteling om 6 weken niet te kunne fokken. Het zou nog mooier zijn als je je handen helemaal naar de tering verbrijseld. Ik hoop dat je dan een heel jaar niet kan fokken!!!![]()
Breek je wel even al je botjes alvorens je weer terugkeerd naar Holland?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jaja, dan ga ik jullie even jaloers maken enzo want ik ga skiën enzo en jullie niet want jullie zitten jullite tijd te verdoen op FOK! Maar goed, ik weet dat jullie me een prettige vakantie toewensen dus aju
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |