quote:Op maandag 11 september 2006 22:53 schreef Mojave het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik steek je moeder in de fik!
quote:Op donderdag 14 september 2006 17:41 schreef cheukert het volgende:
nou jij houdt dus van vliegen?Wat moet ik hier nou weer op antwoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik post om het posten.
Aan de ene kant neemt het wel een grote last weg. Je kunt wel lekker mindless cruisen als je lekker je route erin zet, en 'em gewoon zelf op koers houd, als je je route goed plant en goed volgt geen gezeik met CTR's. Als je een TCAS module aan die G1000 hangt hoef je ook niet meer op ander verkeer te letten.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:48 schreef cheukert het volgende:
Ach naar zo'n schermpje kijken en het pijljte volgens is ook niet alles...
Geef mij maar lekker een kaart
Volgende week donderdag trouwens naar de KLS opendag
Ook weer een beetje makkelijk om te denken dat je met TCAS niet op ander verkeer hoeft te letten... Het is slechts een hulpmiddel, TCAS is niet heilig. Maar zo'n unit is wel handig ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 19:53 schreef Furious het volgende:
[..]
Aan de ene kant neemt het wel een grote last weg. Je kunt wel lekker mindless cruisen als je lekker je route erin zet, en 'em gewoon zelf op koers houd, als je je route goed plant en goed volgt geen gezeik met CTR's. Als je een TCAS module aan die G1000 hangt hoef je ook niet meer op ander verkeer te letten.
Het heeft zo z'n voordelen, het is alleen wel een voordeel wat je $60.000 kost, tenzij je 'em dus goedkoop kunt huren zoals in de US.
Maar then again, het neemt ook wel weer een stuk VFR skills weg.
Tuurlijk is het alleen maar een hulpmiddel, GPS is ook maar een hulpmiddel, maar wel middelen die je leven een stuk aangenamer kunnen maken als je ze op juiste wijze gebruikt.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:32 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ook weer een beetje makkelijk om te denken dat je met TCAS niet op ander verkeer hoeft te letten... Het is slechts een hulpmiddel, TCAS is niet heilig. Maar zo'n unit is wel handig ja.
Hoe gaat het met het vliegen Furious?
Waar doe je dat zweefvliegen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef cheukert het volgende:
Zweefvlieger, zo nu en dan met een vriend van me powered, en misschien later als ik groot ben verkeersvlieger
ben je al solo?
Hmmm, dan moet je toch snel zijn met een nieuwe club zoeken geloof ik, ze gingen dat toch binnenkort helemaal dichtgooien en erquote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef cheukert het volgende:
Bij de ZHVC op EHVB
De marine activiteiten zijn al gestaakt sinds 1 juli dit jaar. Maar voorlopig mogen wij nog gebruik maken van het veld. Hoewel TMG's in beperkte mate en powered aeroplanes helemaal niet voorlopig, vanwege de vliegveldbrandweer die officieel niet meer verantwoordelijk is. Er mag 1 TMG zich in de ATZ bevinden, beetje absurd maarja... regels zijn regels... Er is echter al een aanvraag bij IVW gedaan voor een eigen veld, en dit ziet er tot nu toe niet eens zo heel slecht uit.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:23 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmmm, dan moet je toch snel zijn met een nieuwe club zoeken geloof ik, ze gingen dat toch binnenkort helemaal dichtgooien en erhuizen
plaatsen?
Hmm, ik dacht dat het eigenlijk al zo'n beetje vast stond dat hier huizen kwamen, maar dat is hoopvol nieuws! Tsja van die brandweer, logisch als je bekijkt dat er niemand anders is om een brand uit te zetten, heck, je moest het verhaal eens horen van de brandweer op Rotterdam. Die kerels kwamen uitgerukt omdat onze club een BBQ had.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:35 schreef cheukert het volgende:
[..]
De marine activiteiten zijn al gestaakt sinds 1 juli dit jaar. Maar voorlopig mogen wij nog gebruik maken van het veld. Hoewel TMG's in beperkte mate en powered aeroplanes helemaal niet voorlopig, vanwege de vliegveldbrandweer die officieel niet meer verantwoordelijk is. Er mag 1 TMG zich in de ATZ bevinden, beetje absurd maarja... regels zijn regels... Er is echter al een aanvraag bij IVW gedaan voor een eigen veld, en dit ziet er tot nu toe niet eens zo heel slecht uit.
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:42 schreef cheukert het volgende:
Moet je ook geen vliegtuigen in de hens gooien heh...
Officieel moet er iemand met een brandblusser langs de baan staan, als er een kist binnenkomtheeft lekker veel zin...beetje vage regel mi.
Stond er ook in die regel dat er iemand met een goede conditie die brandblusser moest bedienen?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:51 schreef cheukert het volgende:
Ook heel handig, met een baan van 2,5km...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |