die komt zo pas thuiss :Squote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:56 schreef Wiebelkont het volgende:
Ga bij je vader klagen zodra hij bezoekuur heeft
GMTAquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:55 schreef wunderbaum het volgende:
Is die TBS-er Zedleppelin ook weer met verlof![]()
had je maar beter je best op school moeten doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:53 schreef Zeppieleddelin het volgende:
ECHT S: ik zit net ovp intnernet enzoi beetje chill ej weet EN WAT DOET DT KKKWEIJF ze gaat zeggen dat ik maar 1 keer per wekek mag :S:S: WTF GVD KUTIWIJF![]()
:R:R:
![]()
:R
ja wt f:S gtgaat best goed opzich :S ze weet niet dat ik veel blowe ofzo dus wat zoe t moeilijk :Squote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:58 schreef wise het volgende:
[..]
had je maar beter je best op school moeten doen![]()
je nederlands is ook niet al te best.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:00 schreef Zeppieleddelin het volgende:
[..]
ja wt f:S gtgaat best goed opzich :S ze weet niet dat ik veel blowe ofzo dus wat zoe t moeilijk :S
ah me oude iconquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:00 schreef broodmonkeh het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/123564
van z'n vorige account
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:02 schreef jpg97 het volgende:
Ik denk dat het he-le-maal niet zo goed gaat op school. Gezien jouw typekunsten, zowel de grammatica als de interpunctie laat stevig te wensen over jongeman!
Zo ga nu maar weer fijn in de zandbak spelen met de rest van de josti's en laat de grote zoemende kast maar weer met rust.
Who caresquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:10 schreef LudoSanders het volgende:
Overgens is het zand in de zandbak nog bevroren ook.
Je krijgt je flesje babymelk vanavond heus wel hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:11 schreef Zeppieleddelin het volgende:
KUTWIJF ZE HEEFT MN FLES GEONVDNE :S:S:S IK WILl gVD ZUIPUHH VNSAOVOND
WAS het maar 18:00 dan kon ik naar huis....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef Nawien het volgende:
Tis nog geen 18:00![]()
Normaal gesproken zou ik iemand vertellen voorzichtig en volwassen () met de alcohol om te gaan, maar bij jou kan er tog ni veel kapot
, hersencellen heb je niet, typen kan je niet, je moeder is een kuthoer, zij zal je dus ook niet missen. Kortom, zet het op een zuipen en zorg dat je overlijd aan de gevolgen daarvan
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:11 schreef Zeppieleddelin het volgende:
KUTWIJF ZE HEEFT MN FLES GEONVDNE :S:S:S IK WILl gVD ZUIPUHH VNSAOVOND
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je krijgt je flesje babymelk vanavond heus wel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |