quote:AMSTERDAM - De leden van de popgroep Men2B gaan uit elkaar. De winnaars van het RTL4-programma Popstars The Rivals gaan elk hun eigen weg maar blijven afzonderlijk wel actief in de muziekwereld, zo maakten zij vrijdag bekend.
Op dit moment onderzoeken Mark, Nils, Ehsan en Steven in welke vorm ze hun muziekcarrière voortzetten. In 2005 scoorde de groep een aantal hits waaronder een nummer-1-notering met het nummer Bigger Than That. Men2B geeft op zondag 5 maart een afscheidsconcert in het Hubertushuis in Geleen.
Of ragebol of pleeborstel of ander huishoudelijk schoonmaakapparaatquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat kapsel van die derdenet een egel...
quote:
quote:
That was my first thoughtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:52 schreef ABBAfan het volgende:
Prachtige C&A kleertjes hebben ze aan.![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ja dat bleek ook een soort kanker ofzo te zijn....
ik ookquote:
"Sunday, March 5th will be out last performance ever,"quote:We've decided... to split up...
Alle drie!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:59 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
"Sunday, March 5th will be out last performance ever,"
"We'd like to thank all our fans around the world for their support in the past years"
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/muziek/men2b/home/handtekeningen.xml![]()
![]()
whehehehe, rofl!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:16 schreef Bupatih het volgende:
http://www.rtl.nl/muziek/men2b/home/handtekeningen.xml![]()
![]()
Bij de lokale jeugdvereniging ofzo ?quote:Men2B geeft op zondag 5 maart een afscheidsconcert in het Hubertushuis in Geleen.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:06 schreef Roi het volgende:
Hey, zijn dat niet...
[afbeelding]
Grappigste thread ooit LOL
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:29 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wist niet dat ze nog steeds bijelkaar waren....
En dat is dan meteen het langste stuk dat ooit over hen is geschrevenquote:Op donderdag 2 februari 2006 08:49 schreef Cairon het volgende:
het is een gemis voor de Nederlandse popmuziekwereld.
De ondergang van Men2B werd eigenlijk al ingezet na het vertrek van die geblondeerde dwerg, dat was overduidelijk de knapste van het stel. En iedereen weet dat als je van een vijftal een viertal maakt door er de knappe blonde dwerg uit te gooien, je een fenomenaal groot probleem hebt. De geblondeerde dwerg is meestal de spil van menigeen boybandje.
Denk aan 'N Sync zonder Justin -I'm a homo- Timberlake, of the Backstreet Boys zonder Nick -I did Paris Hilton- Carter.
En dan kun je er nog zoveel allochtonen ingooien als je wil, maar zonder jonge blonde adonis overleeft je band het niet. Vooral niet als je een zestien-jarige turk hebt met overbeharing, want welke tiener kan zeggen op z'n zestiende dat hij zijn rug heeft laten harsen?
Dan zijn er nog die twee lange slungels, die zijn gewoon lelijk en dom, geen sex-appeal, geen appeal uberhaupt. Twee lange jonge jongens die nog geen deuk in een pak boter krijgen. Lelijk ongetalenteerd en een van de twee heeft een dood beest op z'n kop in plaats van haar.
Maar ook al is het roadkill dat hij draagt, hij heeft tenminste nog haar, dat kan die ene bijna-kale al niet zeggen. Boybands richten hun pijlen op puistige dikke bakvissen en breezah-hoertjes, die gaan meestal niet voor enge vroegtijdig kale mannetjes met dope-oogjes.
Ik ween om het verlies van een groots talent.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
Afgezien van het feit dat het een hilarische grap is, is ie ook al gemaakt in dit topic muhahahahhahaha!!!!
?quote:
Ik hoop heel erg, maar dan ook heel erg dat ze enorm actief blijven als... cameraman, belichter oid. Niet meer zingen aub. Nee, ook niet een btje. Gewoon stoppen. Accepteer het feit dat het aantal fans niet bijster hoog is en weinig paalbaar, want van bil gaan met jongens en/of meisjes in die leeftijdscategorie is illegaal in NL.quote:...gaan elk hun eigen weg maar blijven afzonderlijk wel actief in de muziekwereld, zo maakten zij vrijdag bekend. ...
Dat zou kunnen. ik weet het niet... En eik is het maar goed ook dat ik dat niet weet. Maar wel weer een momentje om een biertje extra open te trekken! Proost.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:05 schreef master_X het volgende:
die waren toch al uit elkaar ...
Dit moet de beste kick ooit zijn....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:29 schreef editor2 het volgende:
joh...dat ik dit nu pas lees...
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Blij dat al die tv-groupies zijn opgerot want dit bewijst dat al die making off... netzo onzinning als Idols is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |