Volgens mij kent alleen de generatie Jerny Kaagman haar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:45 schreef Mabelle het volgende:
Gelukkig dat erbij verteld wordt wie het is ... ik had het zelf niet gewetendus zooo BN is ze niet meer hoor.
Gert Timmermanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef tong80 het volgende:
Uhm herb ik iets gemist ? Wie is er uit ?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:17 schreef tong80 het volgende:
Ik kan je nu al vertellen dat ze als ze een biertje op heeft Donald Duck gaat nadoen
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:20 schreef Peter6000 het volgende:
Hier nog wat over Tom Blanker
http://www.harrysacksioni.nl/media_art/01-03-19_zwolse_ct.html
je verwacht ook echt niet anders he bij zo'n matig programmaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:35 schreef Gert het volgende:
En wie hebben ze nu weer "weten te strikken"?
Een voormalige Dolly Dot.![]()
Briljant!![]()
en kleinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Anita is leuk, spontaan,aardig !
[afbeelding]
Owraidie.quote:
Damn... Roel (bb5) zou jaloers zijn op die bosquote:
Welke bos?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Damn... Roel (bb5) zou jaloers zijn op die bos![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef Mabelle het volgende:
[..]
Damn... Roel (bb5) zou jaloers zijn op die bos![]()
Anita heeft een dochter,quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:16 schreef Peekaboo het volgende:
D'r dochter komt vanmiddag langs geloof ik....hoeveel kinderen heeft ze eigenlijk?
Vind haar verder best leuk, ze past wel in de groep, van mij mag Giel wel ophoepelen.....
beetje de strenge leraar uit te hangen...
Anita is 45 , Robin haar dochter is 20 jrquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:35 schreef devilseye het volgende:
zeker samen met linda de mol dr ogen laten doen, ziet er niet uit
hoe oud is dat kreng eigenlijk
Vooral bij vier op een rij vragen, mag je er dan ook zo drie hebben!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:55 schreef Sanne het volgende:
Wat is dit een vreselijk domme muts zeg.
Ik kan er niet eens meer naar kijken. Verschrikkelijk.
Helemaal mee eens..quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:48 schreef Kyls het volgende:
Jee.....wat kunnen jullie iemand afkraken zeg!![]()
Wil wel es zien of jullie allemaal van die fantastische koppen en lichamen hebben!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |