Paar bommen op wie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Bayer het volgende:
Luister, het is heel simpel, óf jullie houden op kmet dat gezeik of we gooien een paar bommen. You Choose.
Ow wat heb ik genoeg van dat 'midden-oostengezeik.
Heb ik geen problemen mee als de wind naar het zuiden staat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Rotterdam
Is al geprobeerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ben het met TS eens. Gooi voor de zekerheid ook een paar bommen op Rotterdam, daar schijnen ook nogal wat van die hakbar-typetjes rond te lopen.
Driemaal is scheepsrecht.quote:
Ga eens liggen en doe je mond open, dan zeiken we er eens over!quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ga eens liggen en doe je mond open, dan zeiken we er eens over!![]()
Ik stem mee!!!!!! En al die randpokkelandjes graag erbij. Daar hebben we wel 40 nuclaire winters voor over.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:26 schreef PLAE@ het volgende:
op wie moeten nou de bommen?
Ik stsem voor het hele Midden-Oosten.
tóf he, meestemmen vanachter je pctjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:06 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ik stem mee!!!!!! En al die randpokkelandjes graag erbij. Daar hebben we wel 40 nuclaire winters voor over.
Dat stomme pokke gezeik elke aanslag komt weer in het nieuws. Rot op we don't fucking care. Los het zelf op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |