quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef KritischBlikje het volgende:
Oke. Probeer laatste ik keer. Wil weten echt.
Weten we wat:
1. Fietser (blauw)
2. Renner (rood)
Gebeurt: Renner passeert fietser (vertelde op school iemand)
Plaatje:
[afbeelding]
Duidelijk ja?
Hoe hard snelheid passeren (vraag)?
SP: Mijseis: Weten wil, echt.
Daar weten ook niet mensen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef _Denker het volgende:
[..]
Je had beter op school kunnen blijven.
Nee, weten wil hoe hard snelheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:52 schreef zatoichi het volgende:
Heh? Ik snap echt niets van je vraag. De renner passeert de fietser en je wilt weten met welke snelheid?
Dan uitleg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:57 schreef Lienekien het volgende:
Sukkel.
Yoda yedi-master hij is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:54 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Nee, weten wil hoe hard snelheid.
Hoe hard gaat snelheid als passeren, duidelijk ja?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:58 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Yoda yedi-master hij is.
Hoe hard?
Maar gaat hoe hard snelheid dan? Jij niet weet?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:59 schreef jpzegthallo het volgende:
Snelheid van inhalen = 'Snelheid fietser' - 'snelheid loper'
Ik weet wel dat als de snelheid van de fietser niet is gegeven, je inderdaad niet weet hoe snel de fietser gaat.quote:
Nee snapt jij niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet wel dat als de snelheid van de fietser niet is gegeven, je inderdaad niet weet hoe snel de fietser gaat.
Simpel, toch?
Sukkel.
Ja, daarom hoe hard?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:02 schreef zatoichi het volgende:
Snelheid is maar relatief
Snelheid gaat heel hardquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:02 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Nee snapt jij niet.
Wil weten niet snelheid fietser, weten wil hoe hard snelheid gaat ja?
"Hoe hard snelheid gaat" is semantisch onjuist. Snelheid heeft geen snelheid. Wat je zegt, is dus volslagen onzin.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:02 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Nee snapt jij niet.
Wil weten niet snelheid fietser, weten wil hoe hard snelheid gaat ja?
Hoeveel lol heb je nu? Of je bent zo ontzettend achterlijk als het achtereind van een varken. Niemand kan je een antwoord geven omdat je niet genoeg informatie geeft, daarnaast snap je de term snelheid ook niet. Het probleem ligt dus bij jou en niet bij mensen die er op ingaan..... Dus succes ermee. Ik hoop dat je lol hebt.quote:
Jij weten hoe?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:04 schreef Lienekien het volgende:
Snelheid heeft geen snelheid.
Vraag serieus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:05 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Hoeveel lol heb je nu? Of je bent zo ontzettend achterlijk als het achtereind van een varken. Niemand kan je een antwoord geven omdat je niet genoeg informatie geeft, daarnaast snap je de term snelheid ook niet. Het probleem ligt dus bij jou en niet bij mensen die er op ingaan..... Dus succes ermee. Ik hoop dat je lol hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:49 schreef Herkauwer het volgende:
En wederom een matig slotje als slot
Antwoord is trouwens: >0
Ga het dan maar vragen op school. En verwoord je vraag vooral zoals je nu doet. Misschien krijg je dan wel een klap voor je hoofd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef KritischBlikje het volgende:
[..]
Jij weten hoe?
Gehoord school, anders.
Verwoord duidelijk, plaatje bij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En verwoord je vraag vooral zoals je nu doet.
hoe hoog bedoel je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef KritischBlikje het volgende:
Duidelijk: Gaat niet snelheid fietser om. Weten wil is hoe HARD snelheid. Ja?
Zucht onwetende gup... Wat bedoel jij met "Weten wil is hoe HARD snelheid" Geef eens een voorbeeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef KritischBlikje het volgende:
Duidelijk: Gaat niet snelheid fietser om. Weten wil is hoe HARD snelheid. Ja?
Als je het echt weten wilt, de 'renner' (hardloper bedoel je, neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef KritischBlikje het volgende:
Oke. Probeer laatste ik keer. Wil weten echt.
Weten we wat:
1. Fietser (blauw)
2. Renner (rood)
Gebeurt: Renner passeert fietser (op school vertelde iemand)
Plaatje:
[afbeelding]
Duidelijk ja?
Hoe hard snelheid passeren (vraag)?
SP: Mijseis: Weten wil, echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |