abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34609889
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:28 schreef FuifDuif het volgende:
Vroeger gebeurde het nog met een zekere gêne, een zekere spanning en respect. Tegenwoordig is het vulgair en verwerpelijk. Tegenwoordig lopen jonge grietjes met een duidelijk zichtbare string rond (een string is absoluut een erotisch symbool) en dat gebeurde vroeger niet. Er zijn grenzen aan wat toelaatbaar is.
Dus je enige bezwaar is het verschil tussen stiekem en openbaar?

In de negentiende eeuw was het vulgair als een vrouw haar enkels liet zien. Zou je in die tijd geleefd hebben, dan zou je hebben zitten kankeren over jonge meisjes die 'zonder gêne' hun enkels lieten zien.
quote:
Een film, oh ja, dat is heel betrouwbaar .
Een film gebaseerd op het Kinsey Report. Een waarheidsgetrouwe film.
pi_34609903
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:36 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom maakt mij dat wereldvreemd? Volgens mij zeg je het enkel om iets te kunnen zeggen, want je hebt kennelijk geen enkele notie van de definitie van wereldvreemd.
Denken dat alles vroeger beter was, behoort wel tot een zekere mate van wereldvreemdheid ja.
pi_34609939
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Denken dat alles vroeger beter was, behoort wel tot een zekere mate van wereldvreemdheid ja.
Ik zeg niet dat alles vroeger beter was, ik heb het in die context altijd maar over één aspect. Jij was er niet bij in die tijd en de ouderen van nu beamen mijn visie. En jij denkt mijn visie wereldvreemd te kunnen noemen?
pi_34609989
Hebben die meiden ook celstraf gekregen wegens het onnodig belasten van het Nederlands rechtsysteem door domme daden? Of althans de volwassen dames dan, die minderjarigen konden er in hun naïviteit niets aan doen natuurlijk.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_34610086
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:44 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat alles vroeger beter was, ik heb het in die context altijd maar over één aspect. Jij was er niet bij in die tijd en de ouderen van nu beamen mijn visie. En jij denkt mijn visie wereldvreemd te kunnen noemen?
De ouderen van nu beamen het? Sommige misschien ja. En het romantiseren van voorbije tijden is een veelvoorkomend verschijnsel, waarbij men zich bij voorkeur alleen de positieve kanten herinnert en de negatieve kanten negeert.
  maandag 30 januari 2006 @ 17:59:50 #56
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_34619372
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:00 schreef Salsagirl het volgende:
Wat hij deed is niet goed te keuren
maar wat ontzettend dom van die meiden
ik ben zelf 18 en geloof me,never dat ik zoiets doet voor iemand voor een cam,en al helemaal niet voor een vreemde,hoe naief kan je zijn op zo'n leeftijd
Sorry hoor hoevaak word er niet aandacht aan besteed
Ten eerste: Internetaanranding??? Hoe in hemelsnaam?

Ten tweede: ik ben het eens met Salsagril: volwassen vrouwen van 18 jaar kun je onmogelijk nog naief noemen, en ze weten dondersgoed waar zij mee bezig zijn!!

Dit is mijn theorie: zij vonden het gewoon leuk om te doen, ze waren horny, en vonden al die aandacht die ze kregen leuk, m.a.w. geheel bewust, gewenst en met duidelijke intentie. Echter, hun plannetjes verliepen fout (misschien dat hun ouders er achter kwamen en voor slet werden uitgemaakt, whatever), ze kregen daardoor spijt, en toen om hun eigen eer te redden: hé, laten we maar de "slachtoffer" spelen, en die man gewoon van internetaanranding beschuldigen! Top!
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_34619562
Het ging fout toen hij ze ging afpersen. Dat is een beetje kansloos, imho. Voor de rest; wat een gezeik. Als ze meerderjarig zijn natuurlijk. Meisjes van 14 doorvoor gebruiken is helemaal kneuzig.
pi_34623265
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

De ouderen van nu beamen het? Sommige misschien ja. En het romantiseren van voorbije tijden is een veelvoorkomend verschijnsel, waarbij men zich bij voorkeur alleen de positieve kanten herinnert en de negatieve kanten negeert.
Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat het internet er toen nog niet was. Het is niet juist van mij om het internet aan te halen als een indicator voor een verval van seksuele moraal. Het internet biedt simpelweg eenvoudige mogelijkheden om (anoniem) seksueel bezig te zijn. Dit soort zaken zouden ook in die tijd hebben plaatsgevonden, als het internet toen al zou hebben bestaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')