Doe mij maar 0,39 fietsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
5 euro per fiets, is dus 18,39 nieuwe fietsen
zoals ik al zei: ik ben gehecht aan mn fietsjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:37 schreef t0y het volgende:
Alex is een prutser. Voor ¤ 60,- regel ik de nieuwste gazelle 5 serie, moet je alleen ff een slot kopen.
90 euro voor een nieuwe velg![]()
Ja, dat zei ik ook tegen de fietsenmaker, doe mij een tweedehandsje van 50 euro, maar hij zei dat de resten van mn fiets nog 125 euro waard waren, en ik ben toch wel gehecht aan mn oude stalen rosquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:24 schreef Maikuuul het volgende:
Dat hebje nou niet met een brommer dat ze je band overtrappen
Voor 50 euro kon ik je ook wel wat fixen denks
Lijkt me een strak plan!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee! Herman! Niet jij ook
Zullen we ons aanmelden bij een praatgroep voor lotgenoten?
dat zou je op z'n minst verwachten ja.. 90¤ pffquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze is weer thuis
Zit een nieuwe, roestvrijstalen achtervelg op, die het minstens 10 jaar uit moet houden bij zware belasting. Verder zijn ze ook zo aardig geweest meteen, zonder meerprijs, mn versneling en remmen te repareren!
FietsPoint Leeuwarden bij het station: Bedankt! [afbeelding]
zei je toch: is best.. krijg ik 75¤ inc fiets van jou ;>quote:doe mij een tweedehandsje van 50 euro, maar hij zei dat de resten van mn fiets nog 125 euro waard waren
ze hadden niks op voorraad in de extreem goedkope klasse.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:42 schreef Devilnl het volgende:
[..]
dat zou je op z'n minst verwachten ja.. 90¤ pff
[..]
zei je toch: is best.. krijg ik 75¤ inc fiets van jou ;>
Eigenlijk is dat dan helingquote:Op zondag 29 januari 2006 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze hadden niks op voorraad in de extreem goedkope klasse.terwijl dat juist het punt is waar je wel eens nieuwe fietsen kunt kopen voor 50 euro, ivm de opruimacties van de politie bij het station qua fietsen.
Lol, ik heet Iedemaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Merk en type: Batavus Traffic 4
Eigenaar: Alex Miedema
Land van herkomst: Nederland
Datum: 27-01-2006
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: R.I.P achterwiel
Kosten: ¤91,95
Afstand gelopen met de kapotte fiets: paar kilometer
|
Forum Opties | |