Seht aus of er wat meer aan de hand is dan alleen het wiel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jij kan geeneens zelf een achterwiel vervangen?
dus ervanutigaande dat je het voor 91,95 hebt laten repareren...
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is 'ie over een granaat heengereden ofzo
Ja, maar niet van deze kwaliteitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef Furious het volgende:
91.95?
Daar koop je 20 nieuwe fietsen voor.
Hij staat altijd buiten, en dat in combinatie met het vele zout wat er nu op de wegen ligt ;') Ik fietste gewoon rustig over het industrietterrein, en onder een viaduct ineens boem, mnvelg en een seconde later boem mn bandquote:
Hoeveel weeg je, 200 300 kilo ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij staat altijd buiten, en dat in combinatie met het vele zout wat er nu op de wegen ligt ;') Ik fietste gewoon rustig over het industrietterrein, en onder een viaduct ineens boem, mnvelg en een seconde later boem mn band
Het achterwiel word niet vervangen, want een nieuw, goed achterwiel, inclusief banden, is voor deze fiets duurder dan 91,95quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:17 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Jij kan geeneens zelf een achterwiel vervangen?
dus ervanutigaande dat je het voor 91,95 hebt laten repareren...
zo'n 60 kiloquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Furious het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je, 200 300 kilo ofzo?
Wel spectaculair.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zo'n 60 kilomaar de fiets heeft een zwaar leven achter de rug, met het vele trekken van fietskarren en grote hoeveelheden cola in de fietstassen. Bovendien fiets ik achterlijk veel
Staan al vele duizenden kilometers op de virtuele teller.
Ik zag het ook al aan komen.. om de 10 cm zat een scheur in de velg... en teon de velg op 1 plek knapte, fietste ik zsm naar huis.... maar ik kwam maar 100 meter verderquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Wel spectaculair.[afbeelding]
Zo heb ik ook iemand op z'n bek zien gaan. Op de verneukste fiets die je kan bedenken met een slag in z'n wiel zodat het iedere keer een cm of 10 uitsloeg. Toen hij de bocht om kwam hield de velg het niet meer. Zo tegen een klassieke Fiat aan.
Een ramp waarop je kunt wachten.
Dan mag ik wel uitkijken met mijn fietsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:47 schreef Furious het volgende:
[..]
Wel spectaculair.[afbeelding]
Zo heb ik ook iemand op z'n bek zien gaan. Op de verneukste fiets die je kan bedenken met een slag in z'n wiel zodat het iedere keer een cm of 10 uitsloeg. Toen hij de bocht om kwam hield de velg het niet meer. Zo tegen een klassieke Fiat aan.
Een ramp waarop je kunt wachten.
5 euro per fiets, is dus 18,39 nieuwe fietsenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:10 schreef Furious het volgende:
91.95?
Daar koop je 20 nieuwe fietsen voor.
je wilt niet weten wat dit wiel allemaal al heeft doorstaan. zonder enige twijfle het zwaarst belastte onderdeel van mn fiets, die verder nog in vrijwle perfecte staat is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:15 schreef chiren het volgende:
[..]
Nou, goede kwaliteit hoor!!!
Tenzij je echt over een granaat bent gereden
Die junk waar ik ze van koop zegt anders dat ze nieuw zijn hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:28 schreef Sauruzin het volgende:
[..]
5 euro per fiets, is dus 18,39 nieuwe fietsen
Ik snap het nog niet hoor. Je velg breekt toch niet zomaar doormidden?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij staat altijd buiten, en dat in combinatie met het vele zout wat er nu op de wegen ligt ;') Ik fietste gewoon rustig over het industrietterrein, en onder een viaduct ineens boem, mnvelg en een seconde later boem mn band
Niet doormidden.. Hij knalde in tien stukken uit elkaarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap het nog niet hoor. Je velg breekt toch niet zomaar doormidden?![]()
Hoe kan dat nou weer?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet doormidden.. Hij knalde in tien stukken uit elkaarEn zomaar terwijl ik gewoon fietste....
Schopje R&P dan maar?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
zwaar leven gehad.
Ja, sommige mensen vinden hun cavia ook een topic waardquote:
Hulp nodig bij de verwerking dan?quote:En nu is ie dood, dus voor advies is het te laat
Ik neem aan dat je me voor de gek houd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen vinden hun cavia ook een topic waard![]()
Nee dank jequote:
Dat was de tocht van het industrieterrein naar de fietsenmakerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:03 schreef BabeWatcher het volgende:
Wanneer komt de stille tocht voor je achterwiel?
We hadden het over R&Pquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je me voor de gek houd?![]()
Dat heb ik echt nog nooit met een fiets mee gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |