Dan had hij beter Anka kunnen kiezen ipv die poolse. Die wilde alleen maar zo snel kinderen zodat ze verzekerd was van een lang leven met een "rijke" nederlander.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:59 schreef SCH het volgende:
Geweldig dit, ben meteen fan
Jeroen was gewoon geil en dan wil je niet naast zo'n koelkast als Jantine slapen. Die naam alleen al.
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dan had hij beter Anka kunnen kiezen ipv die poolse. Die wilde alleen maar zo snel kinderen zodat ze verzekerd was van een lang leven met een "rijke" nederlander.
Die schoonmoeder ging voor jantine. Ik vond anka het leukste maar die was weer te leuk voor die jeroen.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:04 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die schoonmoeder ging voor jantine. Ik vond anka het leukste maar die was weer te leuk voor die jeroen.
Die met dat hoge haar? Leek me wel!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
Mooiste programma wat ik ooit heb gezien.Heb net de video gekeken ik had het opgenomen.
Die vrouwen die bij hem binnen kwamen lopen. Die semi-professionele woordkeus van Jeroen. Die moeder. Die pool. Dat koken. Dat samen slapen. Ik kwam niet meer bij.![]()
![]()
![]()
Jammer dat volgende keer een gast komt die niet wereldvreemd is. Die is namelijk getrouwd geweest. Ik zie het liefst types als jeroen de volgende keer.
Even een serieuze noot waren die 2 dames gehandicapt die hij als eerste heel tactisch weg stuurde.![]()
![]()
En die met die ogen dan. Die leek zo uit een zorgcentrum gestapt te zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die met dat hoge haar? Leek me wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |