Ik heb een digitaal pakketquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Koop dan een digitaal pakket gozer...kan je zelf kiezen
Als jij je eigen kabelnet bezat, had je daar volledig recht toe.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:37 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
Een stel kneuzen in den lande welke zich heeft opgegeven om in deze raad te gaan zitten.
Zou dat het kunnen verklaren dat er meer van die allochtonenzenders bijkomen?![]()
![]()
Ik bepaal zelf wel welke kanalen ik wil. Daar heb ik geen programmaraad![]()
voor nodig.
Je snapt het zeker niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Als jij je eigen kabelnet bezat, had je daar volledig recht toe.
Maar aangezien jij het deelt met duizenden anderen, moet je niet zo zeuren, bek houden en gewoon tv kijken
Ik snap het heel goed; denk eerder dat jij er zelf wat moeite mee hebt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:41 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
[..]
Je snapt het zeker niet.![]()
bij ons is dat prachtig allemaal zelf in te stellen hoor, de volgorde van de zendersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:44 schreef CreativeMind het volgende:
Lang leve de ouderwetche analoge kabel tv, waarbij je je tv zelf in kunt stellen. Tegenwoordig is dat er niet meer bij met die digitale kut ontvangers. Je bent gewoon verplicht om telkens langs nazipropagandazenders als Al Jazeera en CNN te zappen.
Nee, maar wel een favorietenlijst samenstellen. Oftewel alle baggerzenders achteraan en de betere vooraan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:47 schreef CreativeMind het volgende:
Kun je ook zenders disablen, deleten, van je kijkbuis af kegelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |