Dan hebben we Collen of good old Gyan achter de hand. Zie ik liever op het veld dan die Zweed...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef M0NTANA het volgende:
Meespelen Serginho Greene tegen Ajax twijfelachtig, meldt VI. Hadden jullie Alexander Östlund nog maar!
Voert bij jullie de druk alleen maar op, want als je zelfs van DIT Ajax verliest.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:29 schreef F1908 het volgende:
Dat de j0den hopen op een degelijke wedstrijd, zegt al genoeg
Alexander Östlund is wel iemand die kan uitdelen en tegen Ajax lijkt me dat niet verkeerd, maar aangezien Ajax toch geen échte linksbuiten kan/zal opstellen, maakt het niet zoveel uit wie je opstelt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dan hebben we Collen of good old Gyan achter de hand. Zie ik liever op het veld dan die Zweed...
Volgens mij had koeman al ergens gezegd dat hij wel gewoon 4 man in de verdediging wilde maar dat weet ik niet zeker. Ik zie het ook nog niet snel gebeuren, al is de kans dat dat tijdens de wedstrijd (zeg maar zo vanaf de 60e minuut) gaat gebeuren is inderdaad wel zeker aanwezig.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:38 schreef jorienvdherik het volgende:
anders spelen we met 3 verdedigers en dan extra aanvaller in pierre :p
het mag van mij best gelijkspel worden...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:19 schreef Cart_man het volgende:
[..]![]()
Is mij om het even wie er zijn benen breekt bij ajax. Als het er maar een is.![]()
Danny zit goed waar hij nu zitquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:51 schreef HeatWave het volgende:
Als jullie toch een Ajacied willen slopen, maghet dan Danny Blind zijn?.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:46 schreef Kaap het volgende:
[..]
het mag van mij best gelijkspel worden...
Maar alleen als Kut Jong Huntelaar dood neerpleurt na het krijgen van een hartaanval.![]()
geen greintje sportiviteit die f;noordersquote:
Beter lezen pannekoekquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef Nashje het volgende:
Valt me op dat alleen feyenoorders met verhalen komen als "hopelijk breekt die z'n been".
Het zijn bijna allemaal joden daar toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag wordt het tien tegen twaalf, aangezien Ron Vlaar zijn liefde voor Ajax duidelijk heeft uitgesproken.
Ik ben niet bang voor ajax. Wens jullie spelers alleen maar gebroken ledematen toe. Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:53 schreef Nashje het volgende:
Valt me op dat alleen feyenoorders met verhalen komen als "hopelijk breekt die z'n been".
Toch zijn ze stiekem bang daar in rottedam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |