pannenkoekquote:
Mwoah, ik ga echt niet zo snel uit van een (makkelijke) overwinning. Eerst eens zien hoe ajax het vanavond tegen Heerenveen gaat doen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:06 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar jongens, het is niet interessant wie er gaat winnen, maar met hoeveel?
Ajax kan echt niet tegen Feyenoord op op dit moment.
Ook al is het een op zichzelf staande wedstrijd, Ajax kan gewoon niet winnen van Feyenoord op dit moment, sim-pel . . .
Want als Ajax vanavond verliest verliezen ze zondag ook?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mwoah, ik ga echt niet zo snel uit van een (makkelijke) overwinning. Eerst eens zien hoe ajax het vanavond tegen Heerenveen gaat doen...
Vanavond kunnen we Johnny (Heitinga) tenminste nog opstellen, zondag is hij geschorst.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mwoah, ik ga echt niet zo snel uit van een (makkelijke) overwinning. Eerst eens zien hoe ajax het vanavond tegen Heerenveen gaat doen...
Ja, ik zie hem al staan met z'n jetlag.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zaterdag voetbalt Hatem Trabelsi met Tunesië in de kwartfinale van de Afrika Cup tegen Nigeria, mocht Tunesië nou uitgeschakeld worden, kan hij zondag toch weer in Rotterdam zijn?
Afrika Cup wordt in Egypte gespeeld, dat kan je met de auto berijden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, ik zie hem al staan met z'n jetlag.![]()
Nee...quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:09 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Want als Ajax vanavond verliest verliezen ze zondag ook?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef F1908 het volgende:
Lukt het zondag niet voetballend, dan maar zo!
http://ja.metacafe.com/watch/61740/saturn_cska_fight/
Knap, ge-copy/paste uit: [Centraal]Randverschijnselen #3quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:12 schreef F1908 het volgende:
Lukt het zondag niet voetballend, dan maar zo!
http://ja.metacafe.com/watch/61740/saturn_cska_fight/
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Leuk ge-copy/paste uit: [Centraal] Randverschijnselen #3![]()
Heb vandaag nog geen één nuttige, informatieve of interessante post gezien van F1908 en daarbij werkt hij op mijn zenuwen, vandaar.quote:
je mist er niets aanquote:
Eerste keer joden thuis! Priceless!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:54 schreef Soul_Survivor het volgende:
Word mijn 1ste keerben benieuwd... Heb er wel kanker veel zin in.
Ja had er ook totaal geen moeite mee om te pinnen die dagquote:Op donderdag 2 februari 2006 19:39 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Eerste keer joden thuis! Priceless!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |