Ik ook nietquote:Op zondag 29 januari 2006 17:53 schreef farfavour het volgende:
[..]
Ik heb daar ook wel eens een stukje van gezien.Is een of ander versierprogramma of zoiets.
(Ik hoop in ieder geval niet dat die Milan terugkomt in gtst)
Volgens mij willen ze daarmee laten zien hoe dom Janine zich gedraagt ofzo.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:16 schreef JohnDDD het volgende:
zeg wat was er nu tussen jef en janine? dat leek me op zich nogal een nutteloos stukje, tenzij ze die twee gaan koppelen ofzo?
het is de regel dat ze doodgezwegen worden tot vlak vóór de [tijdelijke] comeback...quote:Op zondag 29 januari 2006 18:44 schreef Beaudien het volgende:
Het is toch altijd zo lekker onwerkelijk dat mensen weggaan, en gewoon echt in rook zijn opgegaan.
In Harmsens laatste aflevering werden Peter, Helen en Daniel genoemd.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
het is de regel dat ze doodgezwegen worden tot vlak vóór de [tijdelijke] comeback...
da's altijd zo: ze hebben het nooit meer over iemand, maar stomtoevallig laten ze de naam weer te pas en te onpas vallen en ja hoor: daar is hij of zij weer..... [zoals nu ook weer bij Daantje gebeurde]
En Artur Job Jessia Hedwig Jessica Robin en Rik Benjamin Isabella Yasminquote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In Harmsens laatste aflevering werden Peter, Helen en Daniel genoemd.
Klopt niet geheel wat je zegt![]()
uitzonderingen zijn er altijd......quote:Op zondag 29 januari 2006 23:02 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In Harmsens laatste aflevering werden Peter, Helen en Daniel genoemd.
Klopt niet geheel wat je zegt![]()
lijkt me een fijn verhaaltjequote:Op maandag 30 januari 2006 12:12 schreef Dizer het volgende:
Helen mag alleen van mij terugkomen om door een samenwerking van Martine én Lisette kapot gemaakt worden
Dat ontken ik ook niet, ik ontken wel dat ze over het algemeen doodgezwegen worden.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
uitzonderingen zijn er altijd......
maar het is een feit dat iemand áltijd genoemd wordt, vlak voor de comeback.....
Wat vandaag? Gefeliciteerd mijn beste Freyquote:Op maandag 30 januari 2006 15:16 schreef Bupatih het volgende:
Lichtelijk offtopic:
Frey, gefeliciteerd met je verjaardag!
ja dus...?? zij kan daar toch gewoon braaf over zwijgen en hem zijn gang laten gaan...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nick zei dat toch echt in de sauna of niet?
Ik zou die smoel van Charlie graag gezien hebben...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dus...?? zij kan daar toch gewoon braaf over zwijgen en hem zijn gang laten gaan...
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:46 schreef Cheesecake het volgende:
Ik zou die smoel van Charlie graag gezien hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |