abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34513800
Godverdegodver.... zie ik net hier m'n factuur van debitel. Staat er ¤20,- op voor een uur bellen naar betaalde servicenummers.

Van voor af aan:

Abbonnement loopt bijna af dus ik ga naar de debitel shop waar zo'n incompetente grafsnol mij weet te vertellen dat ik alleen het allergoedkoopste toestel van LG kan krijgen bij een verlenging van 2 jaar.

Wel kan ik een nieuw (goedkoper en meer belminuten) abbonnement afsluiten en dan de allerduurste Samsung gratis meenemen.

Ik probeer het arme schaap aan het verstand te brengen dat ik gewoon wil VER-LENG-EN en een nieuw toestel, nee ik hoef geen ander nummer en een gratis printer. Na 10 minuten verlaat ik, totaal verbijsterd over zoveel bureaucratie en onkunde, de Debitel shop.

Thuis denk ik... laat ik eens bellen naar die geile servicelijn van ze: 0900-DEBITEL!

Dit gesprek kost 1 cent per minuut exclusief het gebruik van uw mobiele telefoon. Mooi, ik heb toch genoeg belminuten...

50 minuten later krijg ik een vriendelijke kerel aan de telefoon die er ook niks aan kan doen dat ik zolang moet wachten. Hij weet mij binnen 2 minuten te vertellen dat ik gewoon dat dure type telefoon kan krijgen bij verlenging. Binnen 10 dagen hebt u hem in huis. Mooi! Dat is dat, ik sluit nog een extra abbonnement af bij debitel (sim-only) en hang op. Goed geregeld!

Nu krijg ik een factuur waar ik dus ¤20,- moet betalen om de servicelijn te bellen van debitel waar ik al 5 jaar klant ben en inmiddels dus 3 abbonnementen heb lopen.

Dit weiger ik echt te betalen. Als ze een uur aan belminuten hadden afgetrokken snap ik. Maar nu moet ik ¤20,- om aan die frotters door te geven dat ik klant wil blijven en dat ik nog een extra dienst van ze wil kopen.

Het ergste nog... als ik 0900-debitel met de KPN vaste aansluiting had gebeld zou het maar 60 cent kosten!
pi_34513916
Ik zou het hoofdkantoor platpalmen
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_34514040
0900 nummers gaan nooit van je belminuten af....
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34514720
“Islam is a backward culture.”
“You can’t base a society on religion. The bible is no cookery book.”
www.supportdenmark.com
pi_34514913
Ik zit al 3 jaar bij debitel, en heb nog 2 jaar te gaan, maar heb een grafhekel aan hun
World Wrestling Entertainment
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:37:43 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_34515300
Gewoon in 3-voud naar hun antwoordnummer schrijven. Na 3 maanden krijg je dan een reactie, gevolgd door een excuus voor de trage reactie als ze je post open maken...
censuur :O
pi_34515318
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:26 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zit al 3 jaar bij debitel, en heb nog 2 jaar te gaan, maar heb een grafhekel aan hun
Bestaan er dan abonnenten voor 5 jaar? Het is toch altijd 1 of 2 jaar?
pi_34515631
In je belkostenoverzicht staat dat gewoon vermeld hoor, kost bij sommige providers gewoon dik een euro per minuut + de kosten van het 0900-nummer zelf. Dus dat had je van tevoren kunnen verwachten
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_34516157
ik ben blij dat ik sinds kort van Debitel af ben. Als ik jou was zou ik ook gewoon overstappen!
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:02:52 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34516213
Sorry maar lig even krom.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34516620
Same shit different name.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:20:12 #12
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34516771
Debitel is afschuwelijk, heb het pas opgezegd. Neem sim-only, veel goedkoper.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 14:54:08 #13
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_34517768
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
0900 nummers gaan nooit van je belminuten af....
Behalve bij Orange , maar ja, daar hebben ze weer geen belminuten maar wat anders..
pi_34519403
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:49 schreef SvenThaMan het volgende:
Abbonnement loopt bijna af dus ik ga naar de debitel shop waar zo'n incompetente grafsnol mij weet te vertellen dat ik alleen het allergoedkoopste toestel van LG kan krijgen bij een verlenging van 2 jaar.
Inderdaad, hendig grafsnol. Ik heb hier verschillende verleng-aanbiedingen liggen van debitel vanwege het aflopen van mijn abbo

Maar goed, debitel is dan ook een echte "koop nu! baal later!" zaak.

Was ze overigens wel lekker, die grafsnol? Of was het een ordinaire gothic en heb je haar voor d'r kop geramd?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_34525559
ik ben een debitel fan

ik heb 2 jaar lang met debitel gebeld en nooit een rekening gehad. Uiteindelijk werd het nummer afgesloten, maar nog steeds geen rekening. Je kun natuurlijk wel nagaan dat ik er extreem veel mee gebeld heb.

Verder heb ik een goedkoop abbootje voor mijn moeder afgesloten, ik geloof 5 euro per maand voor 90 belminuten. Na een jaar kreeg ze er een leuke telefoon bij, voor een contract verlenging van 2 jaar. Telefoon verkocht voor 150 euro, dat is toch weer 30*5 euro, oftewel 2.5 jaar gratis bellen.

Ik snap niet waar ze het van doen, maar goede zaak natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')