Roemenie is eigenlijk helemaal geen concurrent meer, sinds Bulgarije toch niet meer eerste wordt.quote:Op zondag 9 september 2007 15:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Woensdag winnen inderdaad, dan ben je zo goed als zeker. Hopelijk laat Roemenie nog een steekje vallen of versla je ze zelf.
Volgens mij is het doelsaldo bij gelijk aantal punten niet in eerste instantie doorslaggevend. Het onderling resultaat tegen Bulgarije is in het voordeel van Oranje. Bulgarije zou dan sowieso een punt meer moeten hebben om boven Oranje te eindigen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het doelsaldo zit nog een beetje tegen...
Ja ik was even vergeten dat Nederland een wedstrijd minder had...quote:Op zondag 9 september 2007 16:49 schreef Trancelocator het volgende:
*laat maar. @Ixnay: je had je post al aangepast.
Gezien de gecreëerde kansen vind ik het nog aan de hoge kant.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:23 schreef Suijk het volgende:
8 wedstrijden en 11 goals vind ik in deze poule toch wel enigszins teleurstellend.
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:06 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het resterende programma:
13/10
Romania - Netherlands
Belarus - Luxembourg
Slovenia - Albania
17/10
Luxembourg - Romania
Netherlands - Slovenia
Albania - Bulgaria
17/11
Albania - Belarus
Netherlands - Luxembourg
Bulgarije - Roemenië !!!!!!!
21/11
Belarus - Netherlands
Romania - Albania
Slovenia - Bulgaria
We zijn er nog niet.
Dat viel me gisteren ook op toen ik de stand zag. Schandalig laag aantal doelpunten. Wat nou aanvallend en verzorgd voetbal? Maar goed, voor 90% zeker van het EK. Wordt weer een mooie Oranje zomerquote:Op donderdag 13 september 2007 08:23 schreef Suijk het volgende:
8 wedstrijden en 11 goals vind ik in deze poule toch wel enigszins teleurstellend.
tegen roemenie kan nog lastig worden, de rest moet toch met 2 vingers in de neus gewonnen worden.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:06 schreef Heerlijkheid het volgende:
Het resterende programma:
13/10
Romania - Netherlands
Belarus - Luxembourg
Slovenia - Albania
17/10
Luxembourg - Romania
Netherlands - Slovenia
Albania - Bulgaria
17/11
Albania - Belarus
Netherlands - Luxembourg
21/11
Belarus - Netherlands
Romania - Albania
Slovenia - Bulgaria
We zijn er nog niet.
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:37 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wie zijn er allemaal geschorst voor de pot tegen Roemenië? Sneijder, van Persie en Melchiot?
als ze zo als spelen als gisterquote:Op donderdag 13 september 2007 18:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tegen roemenie kan nog lastig worden, de rest moet toch met 2 vingers in de neus gewonnen worden.
Dan is NL al geplaatst.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wit Rusland uit is ook wel pittig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |