jah veeeeeels te grootquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Getsiederrieik erger me er elke keer weer aan he ze zijn zo vies
O gatver doe niet zo ranzig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef Marty26 het volgende:
Heb je liever een piemol is dat jou persoonlijke voorkeur?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef Marty26 het volgende:
Heb je liever een piemol is dat jou persoonlijke voorkeur?
Stukken beter!quote:
Ik zou die van jezelf opsturenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beter vol, en zo nep dat je het kan zien, dan een gerimpeld worstje om naar te kijken.
U vraagt:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beter vol, en zo nep dat je het kan zien, dan een gerimpeld worstje om naar te kijken.
Lijkt me geen goed idee.quote:
ze weten dat je een fokker bent op je werkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik werd op mijn werk pas aangesproken over deze banner:
[afbeelding]
![]()
Dat is op zich al ernstig genoeg..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:35 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
[..]
ze weten dat je een fokker bent op je werk![]()
ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is op zich al ernstig genoeg..![]()
Ja duh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:43 schreef Henkmanz het volgende:
huilies! dan ga je toch niet naar Fok, dit is gewoon zeuren om het zeuren.
nerdje, het is een discussie forum. jij ziet de discussie alleen niet, maar dat is je eigen gebrek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:43 schreef Henkmanz het volgende:
huilies! dan ga je toch niet naar Fok, dit is gewoon zeuren om het zeuren.
Post jij anders je tieten yvonne dan zeurt er niemand weet ik zekerquote:
Die vind ik dan weer wel kunnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
![]()
plastic surgeryquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
Getsiederrieik erger me er elke keer weer aan he ze zijn zo vies
post jij je lul ook nog een keer. die is ook wel aan een rondje photoshop toe na al dat getrek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef Maikuuul het volgende:
Beter dan een lul
Ik moest lacehnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:46 schreef Majoor_Moederkoek het volgende:
[..]
post jij je lul ook nog een keer. die is ook wel aan een rondje photoshop toe na al dat getrek.![]()
Ik bedoel, wie neemt er nou aanstoot aan een paar (overigens normaal bedekte) tieten? gaat toch nergens over. Ik bedoel, dan moet je niet tijdens werktijd naar een forum gaan waar het meest gebruikte woord 'neuken' is; dan kun je dat soort dingen verwachten. Het is Fok, niet de EO-website.quote:
Ja, dus....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:49 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik bedoel, wie neemt er nou aanstoot aan een paar (overigens normaal bedekte) tieten? gaat toch nergens over. Ik bedoel, dan moet je niet tijdens werktijd naar een forum gaan waar het meest gebruikte woord 'neuken' is; dan kun je dat soort dingen verwachten. Het is Fok, niet de EO-website.
So true ik wil echte tettenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Post jij anders je tieten yvonne dan zeurt er niemand weet ik zeker
Ik stem voorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Post jij anders je tieten yvonne dan zeurt er niemand weet ik zeker
Ik zie het al, dat wordt een topique in ONZquote:
Neen !quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:22 schreef BSE-kippetje het volgende:
[..]
Ik zie het al, dat wordt een topique in ONZ![]()
Ja, alweer zo'n puberale banner.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[afbeelding]
![]()
echt welquote:
Yvonne heeft betere tieten dan die siliconensletquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Marty26 het volgende:
3 stemmen totaal voor de tieten van yvonne op de banner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |