volgens mij is dat van Patrick Hernandezquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Revelation het volgende:
The Village People - Born To Be Alive. Dat is echt zoeen oldies jaren tachtig nummer![]()
Dat is wel zeker van Patrick Hernandez.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
volgens mij is dat van Patrick Hernandez
Dat wijf moeten ze inderdaad afschieten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:08 schreef Candera het volgende:
Meest recente voorbeeld is ene Lucie Silvas, die met het nummer 'Nothing else matters' wereldwijde bekendheid geniet.
Moahhh, wat ha'k da gemist eh!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Revelation het volgende:
The Village People - Born To Be Alive. Dat is echt zoeen oldies jaren tachtig nummer![]()
Voor deze opmerking verdien je eigenlijk wel een paar flinke zweepslagen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:13 schreef Tobbes het volgende:
Over het algemeen heb je gelijk. Lucie Silvas vind ik nog wel aardig...
Klopt, maar je heb ook een versie van the Village People.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
volgens mij is dat van Patrick Hernandez
Die Lucie Silvas versie wel ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef Maikuuul het volgende:
Verschrikkelijk liedje dat Nothing else matters
Ja oke, maar dat liedje duurt zo lang :/quote:
Nooit van gehoord en Discogs kent 'm ook niet:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:41 schreef Revelation het volgende:
[..]
Klopt, maar je heb ook een versie van the Village People.
Lang?? LANG?!?!?!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat liedje duurt zo lang :/
Vond em al zo vaag bekend klinken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:09 schreef JaFFe het volgende:
Talk van coldplay is ook nogal gejat.. Het orgineel is computerlove van Kraftwerk
Die heeft enkel het beroemde rifje gebruikt... En zelfs meneer Page zo ver gekregen om in de clip te verschijnen...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:15 schreef Mei-li het volgende:
Led Zeppelin - Kashmir geruïneerd door onze negroide vrind: Puff Daddy - Come With Me
Toptopic!
Inderdaad, daar stoorde ik mij dus ook aan! Kut pauperquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
Jamie Cullum moet ook echt met z'n smerige nepjazz vingers van Jeff Buckley en Radiohead afblijven
Dat is nou juist wat het nummer kék maaktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:48 schreef Bebop het volgende:
[..]
Die heeft enkel het beroemde rifje gebruikt... En zelfs meneer Page zo ver gekregen om in de clip te verschijnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |