abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34511923
Gisteravond heb ik een documentaire gekeken over een meisje dat op een zeemeermin zou lijken.
Dat het mij zo intresseerde hoe het met dat kleine meisje zou aflopen was de enige reden dat ik het heb afgekeken..
Gadverdamme wat was die arts een mediageiler
Continue met zijn kop in beeld willen zijn, pers te woord staan voordat hij met de ouders besproken was wat ze het volgende van plan waren met hun kind.
Tijdens de operatie waarin haar benen gescheiden zouden worden stond ie van tevoren nog de pers te woord mét het kleine meisje in zijn armen..
Ze was doodsbang en was helemaal in één gekrompen...
Dat voor een operatie die levensbedreigend kon zijn was ze zo verschrikkelijk blootgesteld aan stress
Tijdens het opereren werd alles door tientallen camera's gevolgd en de arts was grotendeels bezig met hoe het uit zou gaan zien op tv.
Dat dit mag bij zo'n verschrikkelijk zware operatie begreep ik niet
Het stukje waarin hij tijdens zijn eerste incisie zei " wat ik op het beeld zie bevalt bij niet " Dat ging niet over de operatie maar over het beeldscherm tegenover hem waar hij voortdurend tegen zijn eigen kop aan zat te kijken
Of ze van een andere hoek wilde gaan filmen aub...
pi_34511970
De arts heeft duidelijke het beste voor met het meisje ja.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:56:25 #3
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_34512039
Totaal eens met TS.
Walgelijk dat hij tijdens de operatie zat te zeiken dat hij het beeld niet goed genoeg vond.
Guanine en Cytosine! *O*
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:05:44 #4
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_34512311
Idd TS. Ik heb dat ook een stuk gezien, en het enige goede was dat ie het gratis deed. Maar ze zeiden ook dat het een "omstreden arts is die van media aandacht houdt" ofzoiets.

Maar hoe was het afgelopen?
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_34512448
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:05 schreef Forcefuzz het volgende:
Idd TS. Ik heb dat ook een stuk gezien, en het enige goede was dat ie het gratis deed. Maar ze zeiden ook dat het een "omstreden arts is die van media aandacht houdt" ofzoiets.

Maar hoe was het afgelopen?
De operatie werd grotendeels door een andere arts uitgevoerd, dat ging helemaal goed.
Die arrogante arts kwam daarna vertellen dat alles goed was gegaan.. meteen daarop vroeg ik mij af waar de arts gebleven was die de operatie had uitgevoerd
Daar zag je niks meer van...
pi_34512741
Er was gister ook een docu op de BBC over de wrijving die de intelligent design-beweging veroorzaakt binnen de biologie, door te stellen dat Darwin's evolutietheorie niet kan kloppen, maar dat er een hogere macht ('god', als je wil) is die er voor zorgt dat de evolutie verloopt zoals dit het geval is.

Horizon - A War on Science

had je ook kunnen kijken, ipv één of andere shock doc...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')