Wat ik zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef bolletje_25 het volgende:
Geef ze nog meer aandacht.. Het doel van terroristen is een samenleving angst aan te jagen of zelfs te ontwrichten. Dit is in Amerika al gelukt, met hulp van opper-terrorist Sjors. Juist de media die er telkens over blijft berichten voedt de bron van het terrorisme. TS dus ook.
In dit land heet dat nog altijd "een misdaad begaan/misdrijf gepleegd"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:08 schreef slakkie het volgende:
je hebt een $crime gecommit
Ook waarquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
In dit land heet dat nog altijd "een misdaad begaan/misdrijf gepleegd"
![]()
Juist jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef De_Handelaar het volgende:
TERROR TERROR SADAM SADAM FEAR FEAR NUCLEAR WEAPONS NUCLEAR WEAPONS FEAR FEAR
WORLD WAR THREE MOTHERFUCKERS
Zit een kern van waarheid inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef De_Handelaar het volgende:
TERROR TERROR SADAM SADAM FEAR FEAR NUCLEAR WEAPONS NUCLEAR WEAPONS FEAR FEAR
WORLD WAR THREE MOTHERFUCKERS
Jaquote:
Jah.. ben ik ook benieuwd naar. Ik denk dat het al te laat is, dat de VS er een te grote puinhoop van hebben gemaakt om het nu te kunnen herstellen.. Elke nieuwe 'vredessoldaat' die naar dat gebied gaat zorgt alleen maar voor meer haat tegen het Westen, en nieuwe terroristen dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
Ja
En het lelijke is...
De politiek wil allemaal militaire acties doen, om het terrorisme de kop in te drukken.... maar voor elke westerse militair in het middenoosten krijgen we een terrorist terug.
Het is gewoon een onomkeerbaar probleem.
Wat gaan terroristen doen , wanneer we allemaal terug zouden trekken uit Irak & Afghanistan ?
Dat vraag ik me serieus af?
Anyway, het gaat nog wel loos binnenkort. Denk ik .
En dan mag Bush onder een regen van stenen zn verlies tekenen in Mekkaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:56 schreef Koenholio het volgende:
Lijkt me lachen als de VS binnen word gevallen en valt.
niet echt natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef Developersrus het volgende:
We will prevail in the war against terror! O'sama, where's you're momma?
Lol, zodra ze Sjek niet meer in die serie laten spelen, maar loslaten in de wereld is het probleem vast opgelost.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:29 schreef Game_Error het volgende:
Ach zonder terroristen geen 24 zullen we maar zeggen
Ik doe mee aan de hype? Ik zeik over de hype.. Ok, in dat opzicht doe ik mee. Maar als ik naar een leuke serie kijken en ik hoor te pas en te onpas terror dan denk ik terror op je dak.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef bolletje_25 het volgende:
Geef ze nog meer aandacht.. Het doel van terroristen is een samenleving angst aan te jagen of zelfs te ontwrichten. Dit is in Amerika al gelukt, met hulp van opper-terrorist Sjors. Juist de media die er telkens over blijft berichten voedt de bron van het terrorisme. TS dus ook.
Nederland heeft ook gewoon zo'n systeem. Staat nu op niveau 3 zelfs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:52 schreef Koenholio het volgende:
Omfg! En nu staat het op [afbeelding]
Pure bangmakerij, walgelijk.
Maar goed dat we hier geen Fox News kunnen ontvangen.
tja, waarom melden ze steeds al die aanslagenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef bolletje_25 het volgende:
Jij hebt 24 zeker niet goed gevolgd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Lol, zodra ze Sjek niet meer in die serie laten spelen, maar loslaten in de wereld is het probleem vast opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krekker is de bom!
Waar denk je dat mijn scared op sloeg?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:52 schreef Koenholio het volgende:
Omfg! En nu staat het op [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |