Mohammed Bquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef VarsesteR het volgende:
Ze kunnen het wel goed en ze hebben een vet coole site www.aandemacht2.tk
ik zie een nieuwe Ali B en een Baas B
Eens. Ik zie mn kind liever opgroeien met een serieus doel naar de toekomst dan 1 van die wanabee rappertjes die denken dat ze allthat zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:52 schreef FoXje het volgende:
Hebben die gasten geen ouders? Ik zou het nooit goed vinden dat mijn zoon van de gangsta shit deed. Mep mep enzo
dat weet ik wel zeker. Die hebben echt mazzel dat ze niet van mij zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:52 schreef FoXje het volgende:
Hebben die gasten geen ouders? Ik zou het nooit goed vinden dat mijn zoon van die gangsta shit deed. Mep mep enzo
amstelquote:
Wtf heeft die gast voor bek ?quote:
Hij probeert Joker van Batman na te doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf heeft die gast voor bek ?![]()
Zo gaar dat filmpje
Ja. Weetje.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef sugarnieuws het volgende:
Ben je tegenwoordig al een gangster als je een liedje zingt?
jij bent stiekem de grote broer an die 2 he?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:20 schreef juiced het volgende:
Creatief zijn ze wel. Beetje jammer dat dat op zo'n manier tot uiting moet komen.
Ja, van alle twee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij bent stiekem de grote broer an die 2 he?
Familie van je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:26 schreef 455H07E het volgende:
Moet zeggen dat het nog niet eens zo slecht is voor hun leeftijd. En wat maakt het nou uit dat ze hun creativiteit uiten in rap? Als eentje viool speelde en de ander gospel aan het zingen was dan was het wel ok zeker.
Jankerds hier altijd op fok.
Dit is FOK! Hier wordt standaard gezeken op de medemens. Als je zonodig je positiviteit kwijt wilt, ga je maar naar buiten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:26 schreef 455H07E het volgende:
Moet zeggen dat het nog niet eens zo slecht is voor hun leeftijd. En wat maakt het nou uit dat ze hun creativiteit uiten in rap? Als eentje viool speelde en de ander gospel aan het zingen was dan was het wel ok zeker.
Jankerds hier altijd op fok.
Nopequote:
Dat weet ik ook wel en ik doe net zo hard mee. Maar de mensen lopen hier alleen de janken omdat hat om rap gaat. De puisterige ICT nerds kunnen dat natuurlijk niet hebben. Is het wel goed als ze op de beat een computer gingen tweaken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:31 schreef juiced het volgende:
[..]
Dit is FOK! Hier wordt standaard gezeken op de medemens. Als je zonodig je positiviteit kwijt wilt, ga je maar naar buiten.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef 455H07E het volgende:
De puisterige ICT nerds kunnen dat natuurlijk niet hebben. Is het wel goed als ze op de beat een computer gingen tweaken?
Nee hoor, als het over goths gaat, of over gabbers, over over metalheads of over nerds. Om iedereen wordt gelachen, je merkt het alleen meer als je zelf aangevallen wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel en ik doe net zo hard mee. Maar de mensen lopen hier alleen de janken omdat hat om rap gaat. De puisterige ICT nerds kunnen dat natuurlijk niet hebben. Is het wel goed als ze op de beat een computer gingen tweaken?
Heheh, dat is wel zo. Ben zelf alleen geen rapper, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee hoor, als het over goths gaat, of over gabbers, over over metalheads of over nerds. Om iedereen wordt gelachen, je merkt het alleen meer als je zelf aangevallen wordt..
Ook al gaat het om rap, ik vind het nog slecht. En dan ook weer gaan janken en een stereotyp voorbeeld erbij pakken. Of is jouw fantasie om iets te verzinnen netzo goed als die slechte teksten van die kleuters?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:25 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Nope
[..]
Dat weet ik ook wel en ik doe net zo hard mee. Maar de mensen lopen hier alleen de janken omdat hat om rap gaat. De puisterige ICT nerds kunnen dat natuurlijk niet hebben. Is het wel goed als ze op de beat een computer gingen tweaken?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:38 schreef 455H07E het volgende:
Hahah, check deze "shizzle" dan. Een liedje speciaal voor junkiesietze/maikuuul en matties:
http://video.google.com/videoplay?docid=453885056693081219
quote:We're sorry, but this video may not be available.
Try refreshing the page to see this video.
Minder. Anders gewoon naar de eerste link in de OP gaan en dan rechtsbovenin (niet helemaal bovenin) klikken op more video's. Dan is het die van 2 min 46 sec.quote:
Dat is dan weer wel extreem kut. Als deze als OP was gebruikt had ik harder gelachen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:52 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Minder. Anders gewoon naar de eerste link in de OP gaan en dan rechtsbovenin (niet helemaal bovenin) klikken op more video's. Dan is het die van 2 min 46 sec.
Anders naar de website van hun en dan op downloads. Gaat om het nummer rondhangjongeren.
DJ Frikandel en MC Kleine Rat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:59 schreef Mei-li het volgende:
Ratteklepjes zijn het
Idd, met zijn piepstem en zijn rare bekken trekken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:04 schreef SuperUli het volgende:
Die linker kan nog best wat leuks, voor z'n leeftijd.
Die kleine dwerg op rechts mag optiefen..
Die had ik al wel gezien, via 'more videos'.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:52 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Minder. Anders gewoon naar de eerste link in de OP gaan en dan rechtsbovenin (niet helemaal bovenin) klikken op more video's. Dan is het die van 2 min 46 sec.
Anders naar de website van hun en dan op downloads. Gaat om het nummer rondhangjongeren.
quote:Thanks for your interest in Google Video.
Currently, the playback feature of Google Video isn't available in your country.
We hope to make this feature available more widely in the future, and we really appreciate your patience.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
Wedden dat de volgende ochtend later die grijns andersom stondquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Aurelianus het volgende:
(foto met grote grijns en amstelkratliefde)
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |