Dr zit een forse kater op mn hoofd en ik wil hem wegjagenquote:
Bij mij voor de deur ligt er een park, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:15 schreef Sunjammer het volgende:
Typisch is dat whaha
Nee, crashes hebben we nooit hier. En we hebben een aardig park staan hiero![]()
Water drinken en je nest in. Hier zitten geeft echt geen verbetering.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:17 schreef davidov het volgende:
[..]
Dr zit een forse kater op mn hoofd en ik wil hem wegjagen
Oh, een park ligt hier ook 2 minuten lopen vandaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur ligt er een park, is dat ook goed?
Kom net mn nest uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Water drinken en je nest in. Hier zitten geeft echt geen verbetering.
Ik zie letterlijk door de bomen het bos park niet meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:21 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Oh, een park ligt hier ook 2 minuten lopen vandaan
Wat een nare ouders.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef davidov het volgende:
[..]
Kom net mn nest uit
Besides mn ouders trappen me mn bed uit als ik er weer in kruip...
Nah dit werkt prima
*rommelt in medicijnen kastje*
Dat is een slechte zaak.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie letterlijk door de bomen het bos park niet meer.
Mijn lunch wordt momenteel ook gehaald.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:23 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dat is een slechte zaak.
Maar goed... ik ga even fijn pauze houden
Mwah ze vinden het belachelijk als ik er na 12 uur nog in ligquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh nee, eigenlijk ben je gewoon een slappe dweil dat je niet tegen een beetje alcohol kunt.
Ziek is ziek moetr je maar denken en tegen een half lam iemand aan kijken is niet prettig, laat staat de walm die uit zo'n iemand's muil komt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Mwah ze vinden het belachelijk als ik er na 12 uur nog in lig
Ze zitten me op de hielen met hun "je moet vroeger opstaan beleid".
Kijk opzich prima, maar niet op vrijdag
MAar je hebt wel lekker geneukt vannacht?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben weer te laat wakker voor een leuke cairondiscussie.
geen nood Jerruhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef Jerruh het volgende:
ik ben weer te laat wakker voor een leuke cairondiscussie.
ik was dood toen ik terug moest LOPEN van werk, dus neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
MAar je hebt wel lekker geneukt vannacht?
Al sik te moe ben om wat te doen, ga ik gewoon op m'n rug liggen en ga ik genieten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik was dood toen ik terug moest LOPEN van werk, dus nee.
moet je wel iemand hebben die jou wil laten genietenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Al sik te moe ben om wat te doen, ga ik gewoon op m'n rug liggen en ga ik genieten.
en da's toch al vlug een half uurtje flink doorwandelen toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval niet zo moeilijk te bedenken hé?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
moet je wel iemand hebben die jou wil laten genieten.
Je had zeker weer geen glijmiddel bij je, hè? Neem een voorbeeld aan LuQas.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja helaas wel, maar goed, morgen kan ik mijn nieuwe fiets ophalen en ben ik weer ongemotoriseerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en da's toch al vlug een half uurtje flink doorwandelen toch?
onzin...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval niet zo moeilijk te bedenken hé?
Laatst zei iemand dat iemand pijpen geen vreemdgaan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |