ik had al mijn glijmiddel al gebruikt om het geforceerde slot van mijn scooter open te wrikken...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Je had zeker weer geen glijmiddel bij je, hč? Neem een voorbeeld aan LuQas.
Mee eens, daarbij zou ik alleen daardoor niet te bevredigen zijn. Als je het toch doet wil je het hele pakket en dat kun je onmogelijk geen vreemdgaan noemen.quote:
En daar heeft de dief ook gebruikt van gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had al mijn glijmiddel al gebruikt om het geforceerde slot van mijn scooter open te wrikken...
Jij bent niet te bevredigen door alleen pijpen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mee eens, daarbij zou ik alleen daardoor niet te bevredigen zijn.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef Dave het volgende:
[..]
Jij bent niet te bevredigen door alleen pijpen?.
hij barebackte gewoon mijn slot openquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daar heeft de dief ook gebruikt van gemaakt.
Het was dus gewoon z'n gore homo.
neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:54 schreef Dave het volgende:
Doe nog es een keer zwoele-look-met-kleren aan in S&G, Jerruh!.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Iemand nog interesse in een kalendar van 2006 van Brent Everett?
Zoek en gij zult vinden, mits ie door je filter heen komt.quote:
Wikipedia wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zoek en gij zult vinden, mits ie door je filter heen komt.
Ben niet zo into kalendersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kende jij hem nog niet dan?
Dat is het verschil tussen jou en mij. Als mannen borsten krijgen en bovendien ouder woren dan 30 stap ik net zo makkelijk over naar vrouwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:10 schreef Dave het volgende:
Of heb je nog iets mannelijkers in de aanbieding, Stu? Als ik meisjes zonder borstjes had willen neuken, was ik wel hetero geworden.
Ik vond je eerste beter. Maar ik denk dat er tussen deze en die van wikipedia wel een paar jaar zit.quote:
Voor mijn verhalen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:22 schreef Dave het volgende:
En waarom is dat zo belangrijk om te weten dan?
t ventje was 18.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vond je eerste beter. Maar ik denk dat er tussen deze en die van wikipedia wel een paar jaar zit..
Schande!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:26 schreef Dave het volgende:
Pffff. M'n concentratie is een beetje weg.
Goedemiddag meneer-die-ik-gisteren-op-de-lijst-van-nieuwe-gebruikers-van-gtn-tegenkwam.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je werkt met de agenda functie van Outlook ?![]()
En dan nog meer last van m'n hormonen krijgen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wil die kalender toch wel?
Daar kun je binnen 5 minuten vanaf zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En dan nog meer last van m'n hormonen krijgen?![]()
![]()
Ik voel me ook meteen een stuk beter.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
Dat Men2Be uit elkaar is, is goed nieuws!
moeten we daar dan verder beppenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:36 schreef Dave het volgende:
[..]
Goedemiddag meneer-die-ik-gisteren-op-de-lijst-van-nieuwe-gebruikers-van-gtn-tegenkwam.
okay en omdat het koud is buiten...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:57 schreef Dave het volgende:
Laat anders nog even wat opbeurends zien, Stu!
Nee dat zou lekker worden in de baas z'n tijd.quote:
Klachten? Dan stuur ik m'n bewaking wel ff.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Dave het volgende:
Ik heb beter van je gezien, Stu'tje.
Oh dear.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:57 schreef Sunjammer het volgende:
Dat Men2Be uit elkaar is, is goed nieuws!
Je zit toch niet in een winterdip hé sunnie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:02 schreef Sunjammer het volgende:
Vanavond maar eens sporten. Maybe wordt ik daar vrolijker van.
Een enórme winterdip zelfs.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je zit toch niet in een winterdip hé sunnie?
't Was vandaag pas in het nieuws.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh dear.
* vanitasvanitatumetomniava zegt niets uit vrees voor opmerkingen als "onder welke steen ben jij vandaan gekropen?"
Zo'n leuke campingsmoking-pantalon, met felle kleurtjes, dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:05 schreef Dave het volgende:
Die fotograaf had wel even na mogen denken over een meer geschikte compositie.
De broek van die knul hangt nog over de stoel..
Nou ja, daarvan weet je iig zeker dat je hem niet zo 123 kan oplossen en dat bij het aanbreken van het eerste lentezonnetje het geleidelijk weer beter gaat.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik weet niet wat "Men2Be" is
Inderdaadquote:
Ach, 't is meer dan een winterdipje, maar een winterdipje is makkelijker te omschrijvenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja, daarvan weet je iig zeker dat je hem niet zo 123 kan oplossen en dat bij het aanbreken van het eerste lentezonnetje het geleidelijk weer beter gaat.
-4 voor venividivici dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Een winterdip lost zichzelf met het aanbreken van de lente wel weer op. Dit niet zo te horen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:08 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach, 't is meer dan een winterdipje, maar een winterdipje is makkelijker te omschrijven
En Vanitas stijgt nog meer in mijn achting!!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
warez voor Arthurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:11 schreef wonderer het volgende:
gtn was dus niet google talk network?
Welles. Oh nee. Internet bestaat pas sinds 1983quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
warez voor Arthur
oh nee toen was er nog geen internet
't Is geen psych materiaal ofzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Een winterdip lost zichzelf met het aanbreken van de lente wel weer op. Dit niet zo te horen.
Nou ja, regen, zonneschijn, enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Maar genoeg om goed down van te worden
zoals ik al eerder posttequote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welles. Oh nee. Internet bestaat pas sinds 1983
*heeft daar ook een inlognaam*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |