En die 34 idioten die zich wel aan de snelheid hielden reden denk ik achter een boer met een strontkar.quote:Bijna allemaal te snel over Erasmusweg
DEN HAAG - Kassa voor het rijk en een record volgens de politie.
Bij een snelheidscontrole op de Erasmusweg reed woensdagmorgen 96,8 procent te snel. Er werden in totaal 1068 bestuurders gecontroleerd, waarvan er niet minder dan 1033 harder reden dan 50 km/uur. De hoogstgemeten snelheid van 101 km/uur.
Waarschijnlijk 2 banen iedere kant op met gescheiden berm iod...... Daar waar makkelijk een 70 km/u bord zou kunnen hangen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dit is in R'dam ofzo?
Wat voor weg is dat, dat niemand daar de snelheid haalt?
Ik heb het in Den Haag weleens gehad. Vanaf de N44 Den Haag in reed ik achter een eikel die echt precies 50 reedt... Het is daar 2 baans, middenberm en alles en je mag er maar 50! Ik rij er eigenlijk altijd tegen de 70. Ik zat al te mopperen op die eikel....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
En die 34 idioten die zich wel aan de snelheid hielden reden denk ik achter een boer met een strontkar.![]()
![]()
![]()
Zo'n soort weg (2 bij 2 dus):quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:14 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dit is in R'dam ofzo?
Wat voor weg is dat, dat niemand daar de snelheid haalt?
Goh, verbazingwekkendquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:19 schreef buachaille het volgende:
[..]
Zo'n soort weg (2 bij 2 dus):
[afbeelding]
met het: "met het verkeer meerijden" wordt bedoelt dat waar je 80 mag en kan je geen 40 moet gaan rijden. Niet waar de MAXIMUM snelheid 50 is je 60 moet gaan rijden omdat de rest dat ook doet. Je mag namelijk niet harder dan 50!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:19 schreef Bill_E het volgende:
Ik heb geleerd dat je altijd met het verkeer mee moet gaan! als iedereen 80 rijd en jij rijd 50 is dat gevaarlijk
Daarom staan ze er ook. Lekker eerlijke burger kaalplukken die op weg zijn naar hun werk. Dat zijn levensgevaarlijke criminelen die de samenleving in gevaar brengen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:44 schreef paparia het volgende:
Zo'n typische weg waar het onmogelijk is 50 te rijden aangezien je dan links en rechts wordt ingehaald.
Blij dat ik nu bij een ander bedrijf stage loop, anders had ik ook wel een dikke prent gekregen
Natuurlijk moraalridderquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:45 schreef Lionheaad het volgende:
met het: "met het verkeer meerijden" wordt bedoelt dat waar je 80 mag en kan je geen 40 moet gaan rijden. Niet waar de MAXIMUM snelheid 50 is je 60 moet gaan rijden omdat de rest dat ook doet. Je mag namelijk niet harder dan 50!
Bron? Link?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:47 schreef yoshimurak5 het volgende:
En 2 straten verderop werdt er weer ongestraft een groepsverkrachting gedaan
Hulde!!!!! Nederland is weer een stuk veiliger!!!!
Weet ikquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:50 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
Daarom staan ze er ook. Lekker eerlijke burger kaalplukken die op weg zijn naar hun werk. Dat zijn levensgevaarlijke criminelen die de samenleving in gevaar brengen.
Ja dat is echt gewoon prijsschietenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:40 schreef lieverd23 het volgende:
een ding weet ik zeker daar gaan ze vaker staan om de staatskas te vullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |