quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hebben ze ook stroom gebruikt voor licht?
Ik ben geen BHFHquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hebben ze ook stroom gebruikt voor licht?
Dus jij hebt boven gezeten terwijl er visite voor jouw was?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:47 schreef Bayer het volgende:
Zoals gisteravond. Komen er 2 bekenden langs, hup, laten we kijken of rick thuis is? ! Kom ik net beneden, staat al die rotzooi er nog!Glaasjes, bakjes waar ooit pinda's in hebben gezeten, godverdomme!
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef wise het volgende:
[..]
Dus jij hebt boven gezeten terwijl er visite voor jouw was?![]()
Nee trut, ik ben naar mijn nest gegaan toen het klaar was en niet meer op of om keek.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef wise het volgende:
Dus jij hebt boven gezeten terwijl er visite voor jouw was?![]()
zeg dat eens tegen je vrieden... waarschijnlijk zullen ze je nooit meer lastig vallen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:46 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan hoor.
Ga veel liever bij anderen langs, mensen bij jou thuis zijn alleen maar irritant. "Goh, heb je geen chips? Heb je geen cola?" "Nee, ik ga morgen boodschappen doen en dan heb ik het wel weer."
Of als ze blijven lunchen.. "Ik hou niet zo van ham, heb je geen boterhammenworst in huis?" "Nee, hier heb je pindakaas."
Je moet ze ook de hele tijd vermaken. Als er een leuke film op tv komt die je wilde zien en er komt visite, kan je dat wel vergeten. Een lekker boek lezen of achter de computer hangen kan ook niet.
En dan inderdaad nog maar niet te spreken over de afwas die je hebt als er gasten zijn geweest.
Wat ben jij een vuile profiteur zegquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:46 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan hoor.
Ga veel liever bij anderen langs, mensen bij jou thuis zijn alleen maar irritant.
En wat let je om dat tegen hen te zeggen?quote:
Veeleisende mensen zijn je vrienden niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:26 schreef p-etr-a het volgende:
Als de hele familie over de vloer komt (hier maximaal 6 man, voor meer is het huis te klein) dan vermaak ik me er wel mee maar is er dan echt niemand die het ook maar een beetje vervelend vindt dat mensen zo veel van je eisen?
I rest my casequote:Vraag me soms wel eens af waarom ik daar sowieso nog mee om ga, maar dat is meer R&P-materiaal.
Tja je hebt ook gelijk maar het ligt vaak toch complexer dan dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Veeleisende mensen zijn je vrienden niet.
[..]
I rest my case
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |