Neuk haar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:26 schreef DamzkoO het volgende:
Ik kom ff wat tips en adviezen inwinnen op dit intelligente forum dus kom maar op![]()
![]()
![]()
Punt is dat ik Niet eens een vergadering heb, ik wilde ook doorgaan maar de manier van afwezigheid van haar kant deed mij het gesprek beeindigenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien![]()
moet je bellen
wanneer je meer tijd hebt
![]()
![]()
Zodat je kunt eisen![]()
dat je salaris eens gestort moet worden
![]()
![]()
Want het gesprek![]()
van hierboven stelt ook niet veel voor
![]()
![]()
Ik ben pas nieuw hier, voorheen kende ik dit forum niet eens, dus de rubrieken .. tjah, ik zag toevallig Klaagbaak staanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:28 schreef Rekkie het volgende:
En dan open je een smiley topic in KLB?
Had je beter een serieus topic kunnen openen in WGR!
Ohquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:29 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Punt is dat ik Niet eens een vergadering heb, ik wilde ook doorgaan maar de manier van afwezigheid van haar kant deed mij het gesprek beeindigen![]()
Ga naar WGR.... daar krijg je in ieder geval meer serieuze reacties dan hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:30 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Ik ben pas nieuw hier, voorheen kende ik dit forum niet eens, dus de rubrieken .. tjah, ik zag toevallig Klaagbaak staan![]()
![]()
Volgens mij is het gewoon bagger.quote:
Joh ik ben serieus. Ik heb net weer gebeld en sprak een leidinggevende (nadat ik haar vroeg of ik haar hogere kon spreken) en die vertelde me dat het 1 dezer dagen wel op mn rekening moet staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon bagger.
Maar goed.
Aah thanks voor je begrip, ik heb het al weten op te lossenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ga naar WGR.... daar krijg je in ieder geval meer serieuze reacties dan hier.
En dat ik ook meer het gewezen sub-forum voor zulke problemen!
Da's dus ook geen antwoord. Laat ze het eens wat beter uitzoeken of het geld al is gestort en wanneer. Zelf kun je informeren bij collega's of zij hun salaris van december wel hebben gehad of dt het een structureel probleem is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:40 schreef DamzkoO het volgende:
[..]
Joh ik ben serieus. Ik heb net weer gebeld en sprak een leidinggevende (nadat ik haar vroeg of ik haar hogere kon spreken) en die vertelde me dat het 1 dezer dagen wel op mn rekening moet staan.
Maar toch vind ik het slordig dat ze hun zaakjes niet op orde weten te houden![]()
Tja ik zal die man wel op zn woord moeten geloven. Hij wil echter geen slechte naam krijgen. De andere collega's hebben het wel netjes gekregen. Ik kijk het even nog een weekje aan voor ik stappen tracht te maken tot het treden in hoger beroepquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:55 schreef Deetch het volgende:
[..]
Da's dus ook geen antwoord. Laat ze het eens wat beter uitzoeken of het geld al is gestort en wanneer. Zelf kun je informeren bij collega's of zij hun salaris van december wel hebben gehad of dt het een structureel probleem is.
Niet klem gaan zuipen in 't weekend he zodat je maandag hier op het forum komt klagen dat je al die 2000 pleuro's hebt gespendeerd aan drank enzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef Razor21 het volgende:
Net even 1425 netto overgemaakt naar mij. En ook nog 500 terug gekregen van mijn oude baas dus heb nu een kleine 2000 euro deze maand![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |