Daar ben ik blij mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Tha_T het volgende:Dank u stemmers
. Uw volgende KLB-topic zal open blijven.
Had Maikuuul nou ook op me gestemd? Nee he?![]()
Open zoiets volgende weekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef oYo het volgende:
[..]
Online polletje was beter geweest, maar dan eentje waar je maar dire kon kiezen per user en waar alle mods ooit instonden.
Ik negeer subtiel deze postquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stem op jou als jij dat op mij doet.
Kan je nagaan.quote:
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:
Ik denk dat het een kwestie van verwachtig is. Iemand die het goed doet, maar waarvan dat totaal niet verwacht werd, scoort in dit soort lijstjes hoger dan mensen die goed zijn maar waarvan iedereen het niet anders verwacht had. Ergo, als je het goed doet maar daarmee niet meer presteert dan een verwachtin waarmaken levert je geen vermelding op terwijl redelijk goed modden wanneer verwacht werd dat je er een teringzooi van zou maken levert je een topstatus.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan.
Ben je onafgebroken 4,5 jaar mod geweest en word je niet 1 keer genoemd.
Je wordt ook niet genoemd bij de slechtste mods ooit.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan.
Ben je onafgebroken 4,5 jaar mod geweest en word je niet 1 keer genoemd.
Jij bent nog net maar blauw en newbie, dus wie weet wordt je nog een keer genoemd.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef sizzler het volgende:
Ik denk dat het een kwestie van verwachtig is. Iemand die het goed doet, maar waarvan dat totaal niet verwacht werd, scoort in dit soort lijstjes hoger dan mensen die goed zijn maar waarvan iedereen het niet anders verwacht had. Ergo, als je het goed doet maar daarmee niet meer presteert dan een verwachtin waarmaken levert je geen vermelding op terwijl redelijk goed modden wanneer verwacht werd dat je er een teringzooi van zou maken levert je een topstatus.
Anders was ik natuurlijk ook allang genoemd
Whehe.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:14 schreef tong80 het volgende:
Ik wil bij deze Golfer noemen......Hij snakt ernaar.
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
1:Bupatih
2:Bupatih
3:Bupatih
Ja ik ben betaald
Hoeveel bied jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |