Kastanova was tenminste eerlijk in zijn mening, i.t.t. veel moderators hier die koste wat het kost de andere crew leden de hand boven het hoofd houden.quote:
Persoonlijk vind ik nummer 1 en nummer 3 eerder in de top 3 josti mods aller tijden passen...quote:
Kwestie van smaak en ervaring denk ik, heb er nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik nummer 1 en nummer 3 eerder in de top 3 josti mods aller tijden passen...
Owja, jij was ook wel tof als mod. Jammer van dat note-akkefietjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inso, PrivateRyan, Mike, Jogy, ShaoliN..
Dude, na anderhalf jaar modden vond ik dat wel een terechte beloning.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Owja, jij was ook wel tof als mod. Jammer van dat note-akkefietje
Je kan er tenminste om lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, na anderhalf jaar modden vond ik dat wel een terechte beloning.
Overigens wist ik wel dat ze terug gezet konden worden, er waren immers al wat anderen die hetzelfde hadden gedaan toen ze mod werden.
Dat ze terug werden gezet was zowaar nog lamer..
PR was ook goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
PR
Jogy
Inso
Seborik
en ja, ik weet dat ik niet kan tellen
Daar drink ik opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:54 schreef Xebrozius het volgende:
Buzzer
Persoonlijk vind ik nummer 1 en nummer 3 eerder in de top 3 josti mods aller tijden passen...
jij kan niet tellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:39 schreef ShaoliN het volgende:
Daggla
Jogy
Seborik
Elisa
Mike
Tijn
PR
Tja, er zijn best wel wat goede geweest.
altijd fijn als dingen wederzijds zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Híj weet waar hij over praat, dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
altijd fijn als dingen wederzijds zijn
Zielig, kan die er niet tegen als iemand eens een opmerking maakt.. dan maar mn post editten he..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:32 schreef _Liquid_ het volgende:
ik heb niet met je op school gezeten, zo praat je maar tegen je moeder of zo...
een opmerking maken is één. Uitschelden en denigeren is twee. en vooral dat laatste heb ik een tyfushekel aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:30 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Zielig, kan die er niet tegen als iemand eens een opmerking maakt.. dan maar mn post editten he..
[afbeelding]
(en zélfs die van je mede mods die mij quoten..heerlijk)
Wie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef QyRoZ het volgende:
Bijna iedereen is mij vergeten.
Sorry Liejannuh, Tijn, Summoner, Beathoven, PaRoDiUzZ, Verbal.quote:
Wel neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:23 schreef QyRoZ het volgende:
Bijna iedereen is mij vergeten.
oeja Verbal vergetenquote:
Kloon van kastanovaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:53 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Kastanova was tenminste eerlijk in zijn mening, i.t.t. veel moderators hier die koste wat het kost de andere crew leden de hand boven het hoofd houden.![]()
Niemand, ik vind alleen dat Jarno de betere mod was.quote:
Top 3 slechtste moderators ooitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef KritischBlikje het volgende:
Hmm, de drie slechtste benoemen was een stuk makkelijker.![]()
Maar vooruit:
1. KlowJow
2. Pool
3. jogy
EIJKING!! EIJKING!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
1. Bupatih
2. MMarsu
3. Brechtje.
Was..?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef Nevermind het volgende:
Lucille was ook erg goed op DIG en TRV
Lois was inderdaad ook goed!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:41 schreef The_W het volgende:
1.(met hele grote voorsprong) Lois..
2. Vork.
3. Karin.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
Bupa lees ik ook veel goede dingen over (Wel zou ik graag willen zien dat ie impopulair wordt zodat de kans groter wordt dat dat lekker ding in zijn fobo overloopt naar bijv mij!).
je bent een goeie maar wel op het verkeerde forum!quote:
Ik hou, ondanks mijn leeftijd best wel van kietelen hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef tong80 het volgende:
Golfer is te oud om veren in z'n reet te krijgen.
Politiek vind ik niet echt iets aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent een goeie maar wel op het verkeerde forum!.
(heb je altijd een NWS of POl figuur gevonden op een of andere manier)
wij (halve) belgen moeten er maar es voor opkomenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Politiek vind ik niet echt iets aan![]()
NWS is wel tof, maar zelf kom ik er enkel maar om wat bij te lezen. Er wordt niet echt veel gepost over de Belgische actualiteit, en als dat gebeurt komen er bijna geen reacties op
fok.be opkopen en een Belgisch FO! oprichtenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wij (halve) belgen moeten er maar es voor opkomen.
Goed ideequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:40 schreef dwerg het volgende:
Goeie keus, BlaatschaaP!
Open jij nog een topic 'beste reviewers ooit'?
Ach, je hebt dezelfde top 3 als ik. En ik was toch waardeloos.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:41 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Sorry Q, Pee Er, Shmoops en Robh trouwens. Ook top.
Zei ze ook nadat ik weer nar huis ging.quote:
Bakkes, Bupatih!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je een klap voor je username?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
Niet perse in deze volgorde maar Mukie is idd lief, ze doet het goed waar ik haar tegen kom. ElisaB is een echte pittbull dat meestal wel kwispelt, met haar wil je gwoon geen problemen of ruzie. Bupa lees ik ook veel goede dingen over (Wel zou ik graag willen zien dat ie impopulair wordt zodat de kans groter wordt dat dat lekker ding in zijn fobo overloopt naar bijv mij!).
Voor de rest, sorrie, of ik ken jullie niet, of ik vind jullie niet tot 1 van de beste modjes behoren maar meer tussen de slechte en beste in.
Je vergeet iemand.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:16 schreef skiczukie het volgende:
Bluezz, teknomist, dirkh, Schatje, Pool. Zoiets.
Editen! Nu!quote:
Nee, je krijgt mijn fan niet! Nooit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zei al: Bupa begint impopulair te worden![]()
![]()
![]()
Komt voarmekander.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Editen! Nu!
[..]
Nee, je krijgt mijn fan niet! Nooit.
Hee, je vergeet mij ookquote:
Misschien omdat jij een waardeloos, nietszeggend figuur bent?quote:
Vraokoewiets?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:32 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Misschien omdat jij een waardeloos, nietszeggend figuur bent?
Nee, dat is het niet denk ik. Ik denk nog even na.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:32 schreef Bakkes het volgende:
[..]
Misschien omdat jij een waardeloos, nietszeggend figuur bent?
Vertel het me dan ook, okee.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet denk ik. Ik denk nog even na.
Hallo BrauNquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:32 schreef Bakkes het volgende:
Bupatih als user was tof, maar als mod is er geen flikker aan.
Ik ben erg tevreden over Stofje. En Dirkh is cult.
Ja hallo, jij bent juist de enige die het wél weet jaquote:
Aanvulling (hoe kon ik ze over het hoofd zien?):quote:
Ken je niet als mod, alleen als user, dus kan er niet over oordelenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
Nou, je had iig mij er bij moeten zetten.
Tsssk....anti-Idols usersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ken je niet als mod, alleen als user, dus kan er niet over oordelen.
Hoezo anti ? Ben ook niet anti TRV, maar ik kom daar ook nooit.quote:
Oh, je kijkt wel Idols dusquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:20 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hoezo anti ? Ben ook niet anti TRV, maar ik kom daar ook nooit.
Neequote:
Dus je bent anti-Idolsquote:
Ik ben ElisaB vergetenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:12 schreef RATMEN het volgende:
1. MUUS
2. ElisaB
3. Kasta
4. Mukie
Ik kon niet kiezen welke ik weg moest laten.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Mukie omdat ze altijd zo goed in situaties in kan leven
Lupa omdat ze gewoon lekker brutaal is
En yvonne op de 3e plaats
En laten we ElisaB niet vergeten![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus je bent anti-Idols.
Oh, jij ontbrak in mijn lijstje trouwens!
Woefquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
ElisaB is een echte pittbull dat meestal wel kwispelt, met haar wil je gwoon geen problemen of ruzie.
Ik wilde je net nomineren.....quote:
Zo je bent wel een erg grote fanquote:Op zaterdag 28 januari 2006 08:49 schreef Arnold_fan het volgende:
Zoals ondertitel doet vermoeden:
ElisaB
ElisaB
ElisaB
had eigenlijk een poll verwacht, dit is zo moeilijk tellen....
quote:
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 28 januari 2006 03:02 schreef zwaaibaai het volgende:
3) ElisaB : Ja jij ook, ondanks dat je een kwaadaardige mechelse herder bent met een te lange staart
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Lord Vetinari doet het op C&H fantastisch...
Laat hem daar dan blijvenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Lord Vetinari doet het op C&H fantastisch...
Ze is bijna altijd aanwezig, streng edoch rechtvaardig....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Zo je bent wel een erg grote fan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:28 schreef iamredleader het volgende:
1) NJ
2) ElisaB
3) Stofje
En ja, ik hou van ONZ.
die hoort er zeker bijquote:
Het is altijd fijn om een beeld bij een mod te hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:33 schreef vamos1 het volgende:
[..]
en jij ook, maar dan niet door één of andere .rar
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 | 2. Mike ||||| ||||| |||| 3. Jogy ||||| ||||| Bupatih ||||| ||||| Tijn ||||| ||||| ElisaB ||||| ||||| 4. Pool ||||| |||| PrivateRyan ||||| |||| 5. Vork ||||| || Insomniac ||||| || 6. Mukie ||||| | 7. Kastanova ||||| Muus ||||| DirkH ||||| 8. Kozzmic |||| Heatwave |||| Slarioux |||| Buzzer |||| Liejannuh |||| Dagonet |||| 9. _The_General_ ||| NJ ||| Lois ||| BrightEyes ||| Natalie ||| Lucille ||| Tha_T ||| Doc ||| Ijsmeis ||| Daggla ||| Schatje ||| Static ||| Bluezz ||| Swets!!1!1 ||| 10.Tom_Tom- || E.T. || QuietGuy || Erodome || Kreator || Tjabbo || KlowJow || Karin || Lord_vetinari || Copycat || Stofje || Qyroz || |
Alhoewel Pool het de laatste tijd nogal af laat weten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:55 schreef Aurelianus het volgende:
NJ, Pool en Dirkh.
Je mag zijn naam altijd nog veranderen in mijn naam, hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:57 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Alhoewel Pool het de laatste tijd nogal af laat weten.
Gaan we alle posts editten?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag zijn naam altijd nog veranderen in mijn naam, hoor.
Je poging om mij te verleiden tot het posten van je naam alhier middels een huilende smiley heeft jammer genoeg gefaald.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je mag zijn naam altijd nog veranderen in mijn naam, hoor.
Verdulleme!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:25 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je poging om mij te verleiden tot het posten van je naam alhier middels een huilende smiley heeft jammer genoeg gefaald.
LVquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:27 schreef Nuongirl het volgende:
Lord_vetinari, Dagonet en Subhuman
Ik mag er maar drie noemenquote:
De beste mod vragen ze, niet de geilstequote:
twee in een kan primaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
De beste mod vragen ze, niet de geilste
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:19 schreef Nevermind het volgende:
Fouten voorbehouden, op welke plaats ze genoemd zijn genegeerd, omdat bijna iedereen daar niet aan deed (en meer dan drie noemde)
ja, ik verveelde me
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
451. Seborik ||||| ||||| ||||| |||||
2. Mike ||||| ||||| ||||
3. Jogy ||||| |||||
Bupatih ||||| |||||
Tijn ||||| |||||
ElisaB ||||| |||||
4. Pool ||||| ||||
PrivateRyan ||||| ||||
5. Vork ||||| ||
Insomniac ||||| ||
6. Mukie ||||| |
7. Kastanova |||||
Muus |||||
DirkH |||||
8. Kozzmic ||||
Heatwave ||||
Slarioux ||||
Buzzer ||||
Liejannuh ||||
Dagonet ||||
9. _The_General_ |||
NJ |||
Lois |||
BrightEyes |||
Natalie |||
Lucille |||
Tha_T |||
Doc |||
Ijsmeis |||
Daggla |||
Schatje |||
Static |||
Bluezz |||
10.Tom_Tom- ||
E.T. ||
QuietGuy ||
Erodome ||
Kreator ||
Tjabbo ||
KlowJow ||
Karin ||
Lord_vetinari ||
Copycat ||
Stofje ||
Qyroz ||
quote:
quote:
quote:
N.J.'s post was van kwart voor zes. Het is nu fucking 10 uur.... editten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:55 schreef Nevermind het volgende:
Fouten voorbehouden zei ik toch
bovendien kan ik niet in de toekomst kijken, dus had je twee moeten hebben
Online polletje was beter geweest, maar dan eentje waar je maar dire kon kiezen per user en waar alle mods ooit instonden.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 21:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
N.J.'s post was van kwart voor zes. Het is nu fucking 10 uur.... editten.
Ik stem op jou als jij dat op mij doet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Tha_T het volgende:Dank u stemmers
. Uw volgende KLB-topic zal open blijven.
Had Maikuuul nou ook op me gestemd? Nee he?![]()
Daar ben ik blij mee.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef Tha_T het volgende:Dank u stemmers
. Uw volgende KLB-topic zal open blijven.
Had Maikuuul nou ook op me gestemd? Nee he?![]()
Open zoiets volgende weekquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:34 schreef oYo het volgende:
[..]
Online polletje was beter geweest, maar dan eentje waar je maar dire kon kiezen per user en waar alle mods ooit instonden.
Ik negeer subtiel deze postquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik stem op jou als jij dat op mij doet.
Kan je nagaan.quote:
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:
Ik denk dat het een kwestie van verwachtig is. Iemand die het goed doet, maar waarvan dat totaal niet verwacht werd, scoort in dit soort lijstjes hoger dan mensen die goed zijn maar waarvan iedereen het niet anders verwacht had. Ergo, als je het goed doet maar daarmee niet meer presteert dan een verwachtin waarmaken levert je geen vermelding op terwijl redelijk goed modden wanneer verwacht werd dat je er een teringzooi van zou maken levert je een topstatus.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan.
Ben je onafgebroken 4,5 jaar mod geweest en word je niet 1 keer genoemd.
Je wordt ook niet genoemd bij de slechtste mods ooit.quote:Op zondag 29 januari 2006 02:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan je nagaan.
Ben je onafgebroken 4,5 jaar mod geweest en word je niet 1 keer genoemd.
Jij bent nog net maar blauw en newbie, dus wie weet wordt je nog een keer genoemd.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef sizzler het volgende:
Ik denk dat het een kwestie van verwachtig is. Iemand die het goed doet, maar waarvan dat totaal niet verwacht werd, scoort in dit soort lijstjes hoger dan mensen die goed zijn maar waarvan iedereen het niet anders verwacht had. Ergo, als je het goed doet maar daarmee niet meer presteert dan een verwachtin waarmaken levert je geen vermelding op terwijl redelijk goed modden wanneer verwacht werd dat je er een teringzooi van zou maken levert je een topstatus.
Anders was ik natuurlijk ook allang genoemd
Whehe.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:14 schreef tong80 het volgende:
Ik wil bij deze Golfer noemen......Hij snakt ernaar.
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
1:Bupatih
2:Bupatih
3:Bupatih
Ja ik ben betaald
Hoeveel bied jequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |