Niemand, ik vind alleen dat Jarno de betere mod was.quote:
Top 3 slechtste moderators ooitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:46 schreef KritischBlikje het volgende:
Hmm, de drie slechtste benoemen was een stuk makkelijker.![]()
Maar vooruit:
1. KlowJow
2. Pool
3. jogy
EIJKING!! EIJKING!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
1. Bupatih
2. MMarsu
3. Brechtje.
Was..?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef Nevermind het volgende:
Lucille was ook erg goed op DIG en TRV
Lois was inderdaad ook goed!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:41 schreef The_W het volgende:
1.(met hele grote voorsprong) Lois..
2. Vork.
3. Karin.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef SolidasRock het volgende:
Bupa lees ik ook veel goede dingen over (Wel zou ik graag willen zien dat ie impopulair wordt zodat de kans groter wordt dat dat lekker ding in zijn fobo overloopt naar bijv mij!).
je bent een goeie maar wel op het verkeerde forum!quote:
Ik hou, ondanks mijn leeftijd best wel van kietelen hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:04 schreef tong80 het volgende:
Golfer is te oud om veren in z'n reet te krijgen.
Politiek vind ik niet echt iets aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je bent een goeie maar wel op het verkeerde forum!.
(heb je altijd een NWS of POl figuur gevonden op een of andere manier)
wij (halve) belgen moeten er maar es voor opkomenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:31 schreef Jump het volgende:
[..]
Politiek vind ik niet echt iets aan![]()
NWS is wel tof, maar zelf kom ik er enkel maar om wat bij te lezen. Er wordt niet echt veel gepost over de Belgische actualiteit, en als dat gebeurt komen er bijna geen reacties op
fok.be opkopen en een Belgisch FO! oprichtenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wij (halve) belgen moeten er maar es voor opkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |