Kastanova was tenminste eerlijk in zijn mening, i.t.t. veel moderators hier die koste wat het kost de andere crew leden de hand boven het hoofd houden.quote:
Persoonlijk vind ik nummer 1 en nummer 3 eerder in de top 3 josti mods aller tijden passen...quote:
Kwestie van smaak en ervaring denk ik, heb er nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik nummer 1 en nummer 3 eerder in de top 3 josti mods aller tijden passen...
Owja, jij was ook wel tof als mod. Jammer van dat note-akkefietjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
Inso, PrivateRyan, Mike, Jogy, ShaoliN..
Dude, na anderhalf jaar modden vond ik dat wel een terechte beloning.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:09 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Owja, jij was ook wel tof als mod. Jammer van dat note-akkefietje
Je kan er tenminste om lachenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, na anderhalf jaar modden vond ik dat wel een terechte beloning.
Overigens wist ik wel dat ze terug gezet konden worden, er waren immers al wat anderen die hetzelfde hadden gedaan toen ze mod werden.
Dat ze terug werden gezet was zowaar nog lamer..
PR was ook goed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
PR
Jogy
Inso
Seborik
en ja, ik weet dat ik niet kan tellen
Daar drink ik opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:54 schreef Xebrozius het volgende:
Buzzer
Persoonlijk vind ik nummer 1 en nummer 3 eerder in de top 3 josti mods aller tijden passen...
jij kan niet tellenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:39 schreef ShaoliN het volgende:
Daggla
Jogy
Seborik
Elisa
Mike
Tijn
PR
Tja, er zijn best wel wat goede geweest.
altijd fijn als dingen wederzijds zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Híj weet waar hij over praat, dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
altijd fijn als dingen wederzijds zijn
Zielig, kan die er niet tegen als iemand eens een opmerking maakt.. dan maar mn post editten he..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:32 schreef _Liquid_ het volgende:
ik heb niet met je op school gezeten, zo praat je maar tegen je moeder of zo...
een opmerking maken is één. Uitschelden en denigeren is twee. en vooral dat laatste heb ik een tyfushekel aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:30 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Zielig, kan die er niet tegen als iemand eens een opmerking maakt.. dan maar mn post editten he..
[afbeelding]
(en zélfs die van je mede mods die mij quoten..heerlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |