Truth or Dare deel LXXXIII (83)
Hier vind je het vorige deel: Truth or Dare deel LXXXII (82)
Basisregels voor het meespelen in Truth or Dare
Meespelen in Truth or Dare kan makkelijk door aan te geven wat je wilt, een Truth (T) of een Dare (D).
Iedereen die in dit topic post moet ingaan op een ToD uitdaging van een ander.
Truth
De uitdager stelt een vraag die je eerlijk moet beantwoorden.
Een simpel ja of nee is niet toegestaan!
Het moet een uitgebreid antwoord zijn waarbij tegelijkertijd de "hoe, wat, waarom en wanneer" vragen automatisch worden beantwoord.
Dare
Hierbij moet de uitgedaagde een door de uitdager bedachte opdracht uitvoeren.
Indien er daarbij geen voorwaarden worden gesteld gelden de volgende principe's:
Als mogelijk compromis op het Golfer Decreet:
Dare topics buiten onzin moeten niet te ver gaan of te serieus worden! Laat andere FOK!ers niet in de waan als het onderwerp te serieus wordt benaderd.
Zo gauw je in de gaten hebt dat je topic te serieus genomen wordt melden dat het een TorD topic is en een mod waarschuwen en om een slotje vragen. Gebeurt dit niet dan mogen we zometeen geen topic meer buiten Onzin openen op straffe van een Waarschuwing!!!
Algemene Truth or Dare
Mocht het voorkomen dat het aantal aanvragen groter is dan het aantal geboden T's of D's dan kan een algemene T or D worden gegeven, iedereen die wil kan daarop reageren.
Algemeen
(Prive-)Informatie, waarvan aangenomen mag worden dat de deelnemer die alleen maar geeft ivm het spel of in de prive sfeer ligt mag niet gebruikt worden in andere topic's en/of fora.
Dus ook geen foto's e.d. plaatsen in andere topics of doorgeven aan anderen zonder toestemming van de deelnemer!
Afkortingen
Er kunnen bepaalde afkortingen worden gebruikt waarvan hier de uitleg zal worden gegeven:
WMB = Wat Mij Betreft
GG = GoedGekeurd
AG = AfGekeurd
"Ik weet onderhand geen vragen meer"
Als je al zoveel vragen verzonnen hebt dat je het idee hebt 'leeg' te zijn,
kan je ideëen opdoen uit de Truth or Dare Inspiratiebron Deel 1 .
Mocht je wat toe te voegen hebben, dan kan dat daar ook uiteraard.
Overige:
!!! Truth or Dare is een Onzin spelletje, dus laat het niet te serieus worden.
Dare, maar geniet met mate! !!!
versie 1.27a - 24/11/2001
- - Smiley-Artwork door Dave en Marinus. - -
quote:Truth or Dare deGVR?
Op zaterdag 24 november 2001 21:10 schreef deGVR het volgende:
Gaat rap zo!
quote:eehh.. doe maar weer een Ttje
Op zaterdag 24 november 2001 21:14 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Truth or Dare deGVR?
quote:Leg in het kort uit waar je nick deGVR voor staat/betekent
Op zaterdag 24 november 2001 21:16 schreef deGVR het volgende:eehh.. doe maar weer een Ttje
moet nog even bekomen van de vorige D's
quote:Ik ook niet...
Op zaterdag 24 november 2001 21:17 schreef Dave het volgende:
*snif*
* Dave kan nooit zo goed tegen dat soort programma's
quote:lijkt me niet zo moeilijk...
Op zaterdag 24 november 2001 21:17 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Leg in het kort uit waar je nick deGVR voor staat/betekent
deGVR staat voor De Grote Vriendelijke Reus, een van m'n favoriete boeken (van Roald Dahl) van vroeger...
Dat groot klopt ook wel aardig... ik ben ruim 2 meter (om het nog maar niet over die vorige Truth te hebben )
Let wel op het vraagteken in de subtitel.
quote:Kijk je ook echt naar zo'n programma als je d'r mee bezig bent? of hoe werkt dat precies?
Op zaterdag 24 november 2001 21:19 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik ook niet...
quote:LOL...
Op zaterdag 24 november 2001 21:19 schreef deGVR het volgende:lijkt me niet zo moeilijk...
deGVR staat voor De Grote Vriendelijke Reus, een van m'n favoriete boeken (van Roald Dahl) van vroeger...
Dat groot klopt ook wel aardig... ik ben ruim 2 meter (om het nog maar niet over die vorige Truth te hebben) *grin*
Let wel op het vraagteken in de subtitel.
quote:Nee niet echt... ben dan zeer 'klinisch' en zit eerder te schelden op "dat mens" als ze door Robert of zo heen praat e.d.!!
Op zaterdag 24 november 2001 21:20 schreef Dave het volgende:Kijk je ook echt naar zo'n programma als je d'r mee bezig bent? of hoe werkt dat precies?
quote:*grin*
Op zaterdag 24 november 2001 21:26 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee niet echt... ben dan zeer 'klinisch' en zit eerder te schelden op "dat mens" als ze door Robert of zo heen praat e.d.!!
quote:je hebt je zojuist vrijwillig gemeld...
Op zaterdag 24 november 2001 21:28 schreef Dave het volgende:[..]
*grin*
TorD?
quote:T
Op zaterdag 24 november 2001 21:30 schreef deGVR het volgende:[..]
je hebt je zojuist vrijwillig gemeld...
TorD?
quote:flauw hoor...
Op zaterdag 24 november 2001 21:31 schreef Dave het volgende:[..]
T
eeehhh.. *denk denk*
welke Fok!er heb je heimelijk een oogje op?
quote:Op jou sinds ca. een uur.
Op zaterdag 24 november 2001 21:32 schreef deGVR het volgende:[..]
flauw hoor...
eeehhh.. *denk denk*
welke Fok!er heb je heimelijk een oogje op?
Heb al een relatie, ken geen van de Fok!kers persoonlijk, dus heb op niemand heimelijk een oogje
quote:Lol...
Op zaterdag 24 november 2001 21:35 schreef Dave het volgende:[..]
Op jou sinds ca. een uur.
Heb al een relatie, ken geen van de Fok!kers persoonlijk, dus heb op niemand heimelijk een oogje
maar oke.. GG
Gegroet u allen!
Ik begin maar gelijk met een T..
quote:welkom...
Op zaterdag 24 november 2001 21:36 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE komt ook weer binnenwandelen...Gegroet u allen!
quote:Hoi WheeleE!
Op zaterdag 24 november 2001 21:36 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE komt ook weer binnenwandelen...Gegroet u allen!
Ik heb over je nick zitten nadenken, plus iets dat ik gelezen had over een rolstoel in een van de vorige delen van TorD... Zit je in een rolstoel, en zo ja, hoe is dit zo gekomen?
quote:Zo een onschuldige foto zal wel even blijven staan denk ik!
Op zaterdag 24 november 2001 21:40 schreef Dave het volgende:
* Dave gaat zo even Dit was het nieuws kijken.
Wellicht later terug. Bewaart iemand Pjederdy's bovenlijf voor me?(ik was er bij toen de dare geissued werd...)
quote:Ja, ik zit in een rolstoel...voor buiten en voor langere afstanden (lees: alleen binnen niet
Op zaterdag 24 november 2001 21:39 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Hoi WheeleE!
Ik heb over je nick zitten nadenken, plus iets dat ik gelezen had over een rolstoel in een van de vorige delen van TorD... Zit je in een rolstoel, en zo ja, hoe is dit zo gekomen?
Die nick moest eigenlijk WheeleR zijn, maar aangezien de R vlak naast de E zit, en ik op dat moment ietwat kippig was, werd het WheeleE. Dat is inmiddels al zo'n 2 jaar geleden, maar ik heb m maar gehouden...stond ook wel leuk .
meer weten? feel free to mail or icq me!
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |