Dan wordt 'ie gesloopt wakker man.quote:
quote:
Ja en nu slaapt TSquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:50 schreef Developersrus het volgende:
Slaap kindje slaap, daarbuiten loopt een schaap, een schaap met witte voetjes, die drinkt z'n melk zo zoetjes....zzzzzz
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:58 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja en nu slaapt TSEn dat terwijl over 5 minuten zijn examen begint....
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Geesoes het volgende:
Heb je het gehaald? en als je het niet hebt gehaald.... Beteketent dat je iets neit kan wat maikuuul wel kan, best deprimerend.
Ik hoop makkelijker dan stam + t voor jou.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Iedere oetlul rijd een brommer, hoe moeilijk denk je dat het kan zijn.
En hoeveel fout? en hard geleerd? Maar jij bent natuurlijk de de man van het forumquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:31 schreef Maikuuul het volgende:
Ik was daar helemaal niet zenuwachtig voormaarja ik was wel in 1x geslaagd
Ik had 5 foutenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:33 schreef Geesoes het volgende:
[..]
En hoeveel fout? en hard geleerd? Maar jij bent natuurlijk de de man van het forumJij haalt sowieso alles in je leven
Lang meebezig geweest. Mijn theorie voor aut heb ik in een weekend gedaan. Bromme heb ik nooit gedaan. Maar theorie is wel een kei eitje. Als je een beetje leert, moet het echt makkelijk te doen zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had 5 fouten
Ik had in 2 maanden tijd dat hele boekje uitgelezen, gewoon elke week een ander hoofdstuk
Wtf denk jij ? Dat ik een hele week wat achterlijk ga leren ofzo ? ik doe dat gewoon rustig aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:41 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Lang meebezig geweest. Mijn theorie voor aut heb ik in een weekend gedaan. Bromme heb ik nooit gedaan. Maar theorie is wel een kei eitje. Als je een beetje leert, moet het echt makkelijk te doen zijn.
Ik ook, tis ech nie dak het hele weekend ben bezig gweestquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf denk jij ? Dat ik een hele week wat achterlijk ga leren ofzo ? ik doe dat gewoon rustig aan
Ik deed altijd max 30 mins leren, anders ist veelste veelquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:45 schreef Geesoes het volgende:
[..]
Ik ook, tis ech nie dak het hele weekend ben bezig gweestHad wel op zaterdag een training van een hele dag dat was wel nuttig. En de maandag erna was het examen, toen was alles nog vers in mijn geheugen. En zo'n boekje is in een paar uur gelezen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik deed altijd max 30 mins leren, anders ist veelste veel
goeie...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:50 schreef Developersrus het volgende:
Slaap kindje slaap, daarbuiten loopt een schaap, een schaap met witte voetjes, die drinkt z'n melk zo zoetjes....zzzzzz
Toen ik 16 was bestond het certificaat nog geeneensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:58 schreef Sport_Life het volgende:
k heb nooit brommer certificaat gehaald, mocht ook nog niet toen ik 14 was![]()
je moet ook van de pep afblijvenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:07 schreef jiigg het volgende:
Pff, Heb om 9 uur bromfiets examendus ik dook vroeg me bedje in en bleef maar liggen:s heb ik godverdomme maar 1 uurtje ofzo geslapen
![]()
Naaiend zit ik zometeen helemaal brak bij dat cbr examen, Wish me goodluck![]()
Ik ben vandaag niet de weg op geweest hoorquote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef Pietklaaso het volgende:
Hij is vast aangereden door een auto![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |