als ik dat gad gemoeten was ik nu ook niet dronken geweest denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:00 schreef Knut het volgende:
En ik ben alweer wakker en ga zo naar mijnwerk
Awwww...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:00 schreef Knut het volgende:
laat maarquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:07 schreef remlof het volgende:
*nog een biertje neemt
ik beloof jullie dat ik zal proberen foto's te maken als ik eindelijk over m'n nek ga
neus dichthouden, doet ze dr mond vanzelf openquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:13 schreef remlof het volgende:
als je allebei nou heel erg dronken bent en zij moet huilen, kan je haar dan nog steeds neuken?
*noteerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neus dichthouden, doet ze dr mond vanzelf open
Praten gaat anders prima met een potlood in je mond hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neus dichthouden, doet ze dr mond vanzelf open
kan je dat een keer komen demonstreren?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Praten gaat anders prima met een potlood in je mond hoor![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:27 schreef remlof het volgende:
[..]
kan je dat een keer komen demonstreren?
Voor jou doe ik alles, dat weet je tochquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:27 schreef remlof het volgende:
[..]
kan je dat een keer komen demonstreren?
*ontnuchterendquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor jou doe ik alles, dat weet je toch![]()
Wie nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:31 schreef remlof het volgende:
[..]
*ontnuchterend
ik wil je intens zoenen Morwen!![]()
![]()
![]()
serieus, je krijgt bij deze de remlof 'most fascinating female fok!user" award van me!quote:
MFFFU, dat klinkt als een opa met longemfyseem, maar vooruit ik ben in een redelijk PMS loze buiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:40 schreef remlof het volgende:
[..]
serieus, je krijgt bij deze de remlof 'most fascinating female fok!user" award van me!
en wees mar blij dat ik daar nu geen bijpassende avatar voor maak
je zou het eens moeten proberenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
MFFFU, dat klinkt als een opa met longemfyseem, maar vooruit ik ben in een redelijk PMS loze bui![]()
![]()
Is ze uitgehuild?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:17 schreef remlof het volgende:
ik denk dat ik heel erg moet lachen als ik dit morgen teruglees
Deze is ZO mooi!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:13 schreef remlof het volgende:
als je allebei nou heel erg dronken bent en zij moet huilen, kan je haar dan nog steeds neuken?
En nadorstquote:
Zal ik hem als sig nemen?quote:
Dit zijn de mooistequote:
unintentional danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:30 schreef Developersrus het volgende:
Mooi dat je dat hier komt melden, LEMMING!
Dat ziet er toch ook niet uit: Een kerel van 2 meter nogwat met een pikhouweel in zijn hand en een helm op zijn hoofd?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:00 schreef Knut het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |