Het mysterie van de verdwijnende sokken..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:04 schreef bxie het volgende:
Hoe kan het dat als je bijvoorbeeld vandaag 12 paar sokken koopt, er over een paar maanden bijna niks meer van over is?
Dus allemaal losse sokken die niet bij elkaar horen.
Of ben ik de enige?
Hoe kom jij er bij dat ik niet douche?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:06 schreef Orealo het volgende:
komt omdat je niet doucht.
dan vergaan ze vanzelf.
Dat mag hij hier wel even komen vertellen danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:08 schreef mcDavid het volgende:
Blue_eyed_boy weet hier blijkbaar een goede verklaring voor!
neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:23 schreef mcDavid het volgende:
mag ik iets heel lulligs zeggen in dit topic, zonder dat dat persoonlijk danwel serieus opgevat word, en zonder dat ik daar persoonlijk op afgerekend wordt?
waarom nou weer in mijn topicquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:23 schreef mcDavid het volgende:
mag ik iets heel lulligs zeggen in dit topic, zonder dat dat persoonlijk danwel serieus opgevat word, en zonder dat ik daar persoonlijk op afgerekend wordt?
omdat het hier van toepassing is...quote:
zeg danquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
omdat het hier van toepassing is...
het is alleen wel heel lullig... maar (i.m.o.) wel grappig als je ff door het lullige heenkijkt
okquote:
hoe kom je anders zo bruin?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:09 schreef bxie het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat ik niet douche?
Nou, anders was je je sokken niet kwijt, toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:09 schreef bxie het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat ik niet douche?
oke dan mag je ook verklaren waarom mijn blanke huisgenote ook haar sokken kwijt is, en mn blanke exvriendje ook en mn beste blanke vriendje ookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Nou, anders was je je sokken niet kwijt, toch?
en wat mcDavid zegt![]()
Het staat ook in onzin, dus boeiequote:Op vrijdag 27 januari 2006 06:17 schreef mcDavid het volgende:
sow anders heb ik ff dit topic verneukt met onzinreacties!
---> KLBquote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
in ONZ hoort kwaliteitsonzin te staan!
offtopic verklootposts is eigenlijk meer voor KLB
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |