abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34506427
Ja een hele aparte, maar ik heb er geen verklaring voor...

Ik raak bestek kwijt... het verdwijnt...

Ik woon op mezelf, alleen. En sinds een hele tijd heb ik nog maar 3 vorken. Dit waren er minstens het dubbele, ongeveer een half jaar geleden is er bestek bijgekomen zelfs, dus volgens mij had ik er 8...

Nu dus nog maar 3, en het is niet het huishoudelijke item dat je in huis 'kwijt' raakt....

Nu is er ook een historie, vroeger toen ik nog bij mijn moeder woonde verdween er ook bestek... toen waren het messen, maar dat weet ik niet meer zeker. Wat ik wél zeker weet is dat we op een gegeven moment nog maar iets van 2 messen hadden...

Ik kan er geen verklaring voor geven... iemand bekend met verdwijnende spullen waar écht geen verklaring voor is?
Sacrificing autumn tears.....
  vrijdag 27 januari 2006 @ 04:28:01 #2
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_34506434
Hetzelfde demonische cia-gesponsorde wezen als degene die onze sokken ontvoerd!
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_34506439
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:28 schreef cerror het volgende:
Hetzelfde demonische cia-gesponsorde wezen als degene die onze sokken ontvoerd!
Lollig, maar nee, sokken zijn wel items die gemakkelijk verdwijnen... in ieder geval waar verklaringen voor gegeven kunnen worden...

Hoe raakt men in godsnaam vorken kwijt? En niet 1 nee een stuk of 5...!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 04:29:55 #4
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_34506440
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:29 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Lollig, maar nee, sokken zijn wel items die gemakkelijk verdwijnen... in ieder geval waar verklaringen voor gegeven kunnen worden...

Hoe raakt men in godsnaam vorken kwijt? En niet 1 nee een stuk of 5...!
Oh wacht, je meent het ook nog?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_34506443
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:29 schreef cerror het volgende:

[..]

Oh wacht, je meent het ook nog?
Ja! Dit is echt serieus... ik snap er niks van
pi_34506449
loop een rondje door het huis, en leg alle vorken die je tegenkomt weer in de bestekla!

het resultaat zal werkelijk verbluffend zijn!
pi_34506452
Lijkt me ook niet iets war gejat wordt als er iemand bij je inbreek, tenzij het allemaal zilverwaar is :s
Euh, wat zal ik hier eens neerzetten..
pi_34506465
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:31 schreef mcDavid het volgende:
loop een rondje door het huis, en leg alle vorken die je tegenkomt weer in de bestekla!

het resultaat zal werkelijk verbluffend zijn!
Ja dan zijn we zo klaar hoor. Ik heb 1 slaapkamer en een badkamer. Ik heb nog nooit in mijn slaapkamer gegeten, dus daar kan niks liggen, en de badkamer is ook geen optie...

Het is dus uitgesloten dat ze ergens rond slingeren gezien de grootte van mijn huis..
pi_34506501
Nou ik ga even slapen, denken jullie ondertussen maar even mee

pi_34506518
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:33 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Ja dan zijn we zo klaar hoor. Ik heb 1 slaapkamer en een badkamer. Ik heb nog nooit in mijn slaapkamer gegeten, dus daar kan niks liggen, en de badkamer is ook geen optie...

Het is dus uitgesloten dat ze ergens rond slingeren gezien de grootte van mijn huis..
sorry, misschien ligt de oorzaak van jouw verdwijnend bestek probleem toch ergens anders als hier, in deze zwijnenstal

kan het niet zijn dat beesten (honden/katten) ze meenemen?
of dat ze ergens achter de keukenkastjes vallen ofzo?
pi_34506541
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:43 schreef mcDavid het volgende:

[..]

sorry, misschien ligt de oorzaak van jouw verdwijnend bestek probleem toch ergens anders als hier, in deze zwijnenstal

kan het niet zijn dat beesten (honden/katten) ze meenemen?
of dat ze ergens achter de keukenkastjes vallen ofzo?
Ik heb 1 kat, maar die heb ik nog nooit met een vork zien sjouwen, en deze kat is er trouwens maar 1 keer in de 2 weken ofzo, ik denk dat we die mogelijkheid rustig kunnen uitsluiten. Vork past niet eens door het kattenluik volgens mij...

En achter een keukenkastje kan niet, keukenblok is tegen de muur aan gekit kan niks achter vallen, ernaast wel, tussen de koelkast en het keukenblok. Daar heb ik zojuist gekeken, geen vork te vinden, wel een theedoek, bedankt
pi_34506557
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:47 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:

[..]

Daar heb ik zojuist gekeken, geen vork te vinden, wel een theedoek, bedankt

scheelt weer een topic!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 05:04:09 #13
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_34506600
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 04:52 schreef mcDavid het volgende:

[..]

scheelt weer een topic!
pi_34506903
Ik ben bang dat je ze in een onbewaakt moment op eet
pi_34507103
Ik woon op kamers en wij zijn ook al heel veel bestek kwijt sinds wij hier kwamen wonen....Vreemd? nee, waar schijnlijk gewoon kweitgeraakt, iets anders kan ik niet bedenken..
  vrijdag 27 januari 2006 @ 07:50:34 #16
32218 dizzylizzy
nu met diploma!!!
pi_34507349
weggegooid met etensresten? zo ben ik van mijn dessertlepeltjes afgekomen (op 2 na)
kids gooiden ze weg met de lege danoontjeverpakking.

vervang in dit verhaal dessertlepeltjes met vorken en danoontjes met pizza et voila
a man who's masturbating with peanutbutter must be fucking nuts....
pi_34507671
Volgende keer even de Pizzadoos leeghalen voor je 'm met vork en al wegmikt
pi_34508261
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 07:50 schreef dizzylizzy het volgende:
weggegooid met etensresten? zo ben ik van mijn dessertlepeltjes afgekomen (op 2 na)
kids gooiden ze weg met de lege danoontjeverpakking.

vervang in dit verhaal dessertlepeltjes met vorken en danoontjes met pizza et voila
Tyfuskinderen!!

Waarschijnlijk, heeft iemand die bij jouw langskomt, een heel ander idee met zijn "Uitzet" sparen...Ten koste van jouw
Trotse bezitter van 's werelds grootste desinteresse voor Boeken....
pi_34511228
Ik herken het !
En bij mij is het ook bestek... ( en kindersokjes, maar die worden volgens mij opgegeten door de wasmachine).

Waar het blijft.... geen idee...ik heb met vlagen ook hele vreemde verdenkingen..
Maar tegelijkertijd... ik woon nou eenmaal met 3 anderen in huis.. 2 kinderen en een man.

Ik denk dat als ik een zoektoch door de tuin beneden zou starten... alle vuilniszakken die ooit de deur uit gingen zou nalopen etc... ik een heleboel terug zou vinden.

Eerlijke vraag... ben jij chaotisch ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:32:39 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34511265
Sommige mensen gooien ongemerkt bestek met eten weg. Het is best aannemelijk dat bij dat gedrag een erfelijke component aanwezig is, en het simpelweg in je familie zit om ongemerkt bestek weg te gooien met overtollig eten.
  † In Memoriam † vrijdag 27 januari 2006 @ 11:45:41 #21
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_34511650
He,dat heb ik ook een tijd gehad.
Ik weet zeker dat ik geen bestek weggooi.
Ik gaf o.a mn dochter altijd de schuld hoewel zij bij hoog en laag ontkende.
Ik heb het bestek ook nooit meer teruggevonden.

Ik vind het zo gek dat zowat alle vreemde die ik ooit heb meegemaakt hier in dit forum zijn terug te vinden.Dingen waardoor ik zou gaan denken dat ik de enige en gek was. En zie....
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_34511944
Mijn zoon heeft een periode gehad dat ie Uri Geller speelde met theelepeltjes. Ze verbogen dan zo erg dat ie ze niet meer terug durfde te leggen en ze ergens neersmeet. Omdat ik nu eenmaal niet zo'n geweldige huisvrouw ben die alles iedere week van z'n plaats haalt, vond ik veeeeeel later overal gebogen theelepeltjes. tot buiten onder het raam aan toe

Op dit moment verdwijnen al mijn gummen en puntenslijpers spoorloos. Dus over een tijd zal ik er opeens wel weer een heleboel hebben.

Onverklaarbare verdwijningen.... ja, heb ik hier ook wel es. Met andere dingen. Dat geeft me wel eens een onrustig gevoel en ik kan het niet verklaren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34514880
Toch kunnen huisdieren hier ook een hele grote rol spelen hoor!
Ik was steeds het sleuteltje van mijn elektrische rolstoel kwijt!
Heb zelfs een schriftelijke waarschuwing gekregen van de persoon van de WVG hier dat ik beter/zuiniger met mijn spullen om moest gaan!
Toen wij echter de speelweide van de honden om lieten ploegen kwamen er ineens 4 te voorschijn.
Wat bleek, mijn soho-hond haalde de sleutel er steeds uit en "verstopte" die dan!
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 13:39:41 #24
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34515371
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 06:54 schreef Jeweet het volgende:
Ik woon op kamers en wij zijn ook al heel veel bestek kwijt sinds wij hier kwamen wonen....Vreemd? nee, waar schijnlijk gewoon kweitgeraakt, iets anders kan ik niet bedenken..
En ja hoor.. daar is'ie weer! Ivo Positivo!
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 13:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik was steeds het sleuteltje van mijn elektrische rolstoel kwijt!
Goh.. dat heb ik nou met mijn mechanische draai-orgel.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_34515530
Misschien gooi je ze weg als je eten in de afvalbak gooit?

Dat je tijdens het leegmaken van de resten die op het bord liggen, je vork mee weg gooit?
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')