oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
al vanaf vorige week vrijdagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
Of zijn erl weer mensen die al weekend hebben![]()
Vandaag tentamenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen GC users![]()
iemand al leuke weekend plannen?
Ik weet wie het zegtquote:
tja, iemand moet het doen hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Hou ik de econimie wel alleen draaiende![]()
ja, ook halloquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
Handig, mijn adapter is stuk, dus als mijn accu zo leeg is kan ik niets meer.![]()
Doei dan vastquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
Handig, mijn adapter is stuk, dus als mijn accu zo leeg is kan ik niets meer.![]()
Ik bezit genoeg intelligentie, in ieder geval genoeg om een op te c/penquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt
Als je enige vorm van intelligentie had dan wist je dat het niets met lui zijn te maken had.
Je geeft zelf het antwoord al, je snapt er geen fuck van.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik bezit genoeg intelligentie, in ieder geval genoeg om een op te c/pen
Hai,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ook hallo
dat wordt een nieuwe adapter kopen vandaag
ik ga zo badderen, en dan verder aan mijn bureauquote:
afteltopic?quote:nog 27%![]()
Ja mooi, ben benieuwd naar de kleur,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga zo badderen, en dan verder aan mijn bureau
foto's nog gezien?
[..]
afteltopic?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai,![]()
Ja ik ga zo de stad in.![]()
nog 27%![]()
quote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:17 schreef D.Rose het volgende:
de OP is geloten, ik kan hem niet meer aanpassen
Ik heb altijd al weekend gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
Dat had ik de vorige keer ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:17 schreef D.Rose het volgende:
de OP is geloten, ik kan hem niet meer aanpassen
Terechtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer ook.k*t blauwe he.
![]()
beetje kinderachtig ja, maar dat is natuurlijk niet verbazendquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer ook.k*t blauwe he.
![]()
Mijn weekend is zojuist begonnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
Wou net zeggen, tis Fok!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
beetje kinderachtig ja, maar dat is natuurlijk niet verbazend
Huhquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och ga onzinnen
O wacht moppie.Wat zeg je nu.
Je bent wakkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het niet serieus bedoelde.![]()
Mja, ik ben het wel met D. eens, gedeeltelijk staat me die lap tekst ook niet aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:47 schreef es70 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je die OP zo storend vindt D. Ik vind een stukje tekst er eigenlijk beter uitzien dan alleen eejjjj/hier verder/ game on (tekst van Bengeltje is overigens wél leuker).
En nee, ik probeer geen bruine arm te halen, daar heb ik geen behoefte aan.
dag B.'tjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
Naar qu zwaait.![]()
Helemaal vergeten, slaapkop.
ik heb de OP op de wiki aangepast aan jouw tekstquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, ik ben het wel met D. eens, gedeeltelijk staat me die lap tekst ook niet aan.
dat geduw naar oude kliek, was er verdorie zelf ook vaak, maar kan niet zeggen
dat ik iemand de "deur" uitkeek.. En als ik die tekst lees lijkt het wel of iedereen zo deed.![]()
Weet niet zo zeker of dat goed gekeurd wordt, door de warenkeuringsdienst van Fok! almachtige.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb de OP op de wiki aangepast aan jouw tekst
dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet niet zo zeker of dat goed gekeurd wordt, door de warenkeuringsdienst van Fok! almachtige.![]()
Daar lijkt het idd op, maar zolang je zelf beter weet...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, ik ben het wel met D. eens, gedeeltelijk staat me die lap tekst ook niet aan.
dat ik iemand de "deur" uitkeek.. En als ik die tekst lees lijkt het wel of iedereen zo deed.![]()
True, en ook lurkers hebben die wel gelezen, dus het hoeft er niet helemaal meer te staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar lijkt het idd op, maar zolang je zelf beter weet...
Een andere OP zou ik ook niet verkeerd vinden (hoewel ik deze 1 keer gelezen heb en verder gewoon doorscroll), het lijkt me dat de boodschap inmiddels wel duidelijk is...
Ik vind dat je gelijk hebt, ik wil alleen maar zeggen dat ik een vaste OP (in welke vorm dan ook) niet zo verkeerd vind. Het staat beter dan een loze kreet en is een uitkomst voor de inspiratieloze users (waartoe ik mezelf ook rekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True, en ook lurkers hebben die wel gelezen, dus het hoeft er niet helemaal meer te staan.
Vind het best een steek in de rug naar de "vaste, gezellig postende" users.
Een Op vind ik zeker wel mooi.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt, ik wil alleen maar zeggen dat ik een vaste OP (in welke vorm dan ook) niet zo verkeerd vind. Het staat beter dan een loze kreet en is een uitkomst voor de inspiratieloze users (waartoe ik mezelf ook reken). We zijn wat OP's niet allemaal zo creatief als Renesite weleens was....
We zijn het gewoon eensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een Op vind ik zeker wel mooi.![]()
Zolang er maar geen avatar's geplaatst worden, dat is pas kliekjes vorming.
En telkens een andere OP met plaatjes is ook niet te doen, te veel werk, dan krijg je ongeduldige
die gewoon maar wat open gooien. Dan krijg je onzin
Ben het dus ook met jou eens.![]()
![]()
dat is toch de essentie van die OPquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet, je kan moeilijk namen noemen, dus het is iedereen of niemand.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is toch de essentie van die OP
zullen we er over doorgaan of er over ophouden?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet, je kan moeilijk namen noemen, dus het is iedereen of niemand.
En een paar botsten natuurlijk, wat ook wel begrijpelijk is. Er schijnen toch echt
mensen achte zo'n user naam te zitten.![]()
Het kan blijkbaar niet wat subtieler. En buiten dat, sommige mods een beetje kennende,
bedoelen ze het zo kwaad nog niet.![]()
Ik wil je best antwoord geven, maar ik zie dat B het al goed heeft verwoordquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:47 schreef es70 het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom je die OP zo storend vindt D. Ik vind een stukje tekst er eigenlijk beter uitzien dan alleen eejjjj/hier verder/ game on (tekst van Bengeltje is overigens wél leuker).
En nee, ik probeer geen bruine arm te halen, daar heb ik geen behoefte aan.
Ophouden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zullen we er over doorgaan of er over ophouden?
laatste vooral.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil je best antwoord geven, maar ik zie dat B het al goed heeft verwoord
Enige toevoeging is dat ik jeuk krijg van 'de Lounge' en 'game on'
O als het je hier houdt, dan wil ik wel doorgaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:28 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ok
dan ga ik ook maar weer verder met me enigszins afzijdig houden hier in dit deel van fok!
Ik heb gelukkig erg goeie allergiemedicijnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil je best antwoord geven, maar ik zie dat B het al goed heeft verwoord
Enige toevoeging is dat ik jeuk krijg van 'de Lounge' en 'game on'
ja, ze moeten het 't jeugdhonk noemenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig erg goeie allergiemedicijnen. De lounge klinkt stukken bejaarder dan ik me voel idd
.
Slowchat lijkt me eigenlijk afdoende... Bij jeugdhonk begint het ook te jeukenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:33 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ze moeten het 't jeugdhonk noemen
ondanks de medicijnen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Slowchat lijkt me eigenlijk afdoende... Bij jeugdhonk begint het ook te jeuken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Slowchat lijkt me eigenlijk afdoende... Bij jeugdhonk begint het ook te jeuken.
achquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O als het je hier houdt, dan wil ik wel doorgaan.![]()
Je leest maar over de naam heen,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ondanks de medicijnen?
maar idd, het is de SC in GC, dus eigenlijk is de beste naam GCSC
aech niequote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je leest maar over de naam heen,Stoker
Damn, dat lijkt op een staalborstelquote:
achquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Ik?
Sla dan de eerste pagina over,dan zie je de tekst niet meer.![]()
Dat deed ik al een poosje terug niet meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
sinds dit de launzj heet, lees ik ook niet meer terug.
scheelt alweer wat moeite
mooooeueueueueuejjquote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat deed ik al een poosje terug niet meer.
doe je die van mij ook even?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:29 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, goed geluncht hier, 2 broodjes gebakken ei met gesmolten kaas
bad touch!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 13:40 schreef OoAstridoO het volgende:
Bloodhound gang luisterende isMiddag allemaal
Maak 't 2x per week, vaak op de vrijdag en zondagochtend..quote:
Moord, doodslag en grote smoelen worden ze nog lang genoeg mee geconfronteerdquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Moord, doodslag en grote smoelen worden ze nog lang genoeg mee geconfronteerd.
Wat is er met Barbapappa, Maja de bij en Wicky de Viking gebeurd.
Verdwenen, komen niet meer toch, dat lijkt me het meest logische wat ik maar kan bedenkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Hebben we een dvd vanquote:
Ik vind dat helemaal niet logisch eigenlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Verdwenen, komen niet meer toch, dat lijkt me het meest logische wat ik maar kan bedenken
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft gewerkt bij een werkgever die nu erg tevreden is (zo liet luba weten)
Hoe denk je anders waarom de kinderen op hun jonge leeftijd al die agressieve dingen komen?? De jeugt van tegenwoordig hebben geen respect meer, en dit zal alleen nog maar verder gaan toe nemen. De tekenfilmpjes zijn gewoon veel te gewelddadig, en dan lopen ze maar onderzoeken te doen naar de oorzaak: waarom de jeugt van tegenwoordig zo agressief zijn...ze moeten gewoon die tekenfilms gaan afschaffen en de oude tegenfilms terug op de buis gooien. Maar goed, nu heeft het allemaal geen nut meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet logisch eigenlijk. Dat ze ook in tekenfilmpjes met hun tijd meewillen kan ik me wel iets bij voorstellen, maar iets minder agressie zou best mogen.
die luba van het glijmiddel?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:55 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft gewerkt bij een werkgever die nu erg tevreden is (zo liet luba weten)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik kan niet naar huis toe...
het weekeinde staat voor de deur
Teddy Rukspinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:29 schreef es70 het volgende:
[..]
wel bijna hoor..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]jij nog niet naar huis?? Hmmz mzzlaar
Aha oke, en wanneer is bijna? :pquote:
da's best wel tof om te horenquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die luba van het glijmiddel?
Ben blij dat een jonger iemand er ook zo over denktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hoe denk je anders waarom de kinderen op hun jonge leeftijd al die agressieve dingen komen?? De jeugt van tegenwoordig hebben geen respect meer, en dit zal alleen nog maar verder gaan toe nemen. De tekenfilmpjes zijn gewoon veel te gewelddadig, en dan lopen ze maar onderzoeken te doen naar de oorzaak: waarom de jeugt van tegenwoordig zo agressief zijn...ze moeten gewoon die tekenfilms gaan afschaffen en de oude tegenfilms terug op de buis gooien. Maar goed, nu heeft het allemaal geen nut meer.
Met een x ipv ksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Teddy Rukspin![]()
of hoe je dat ook schrijft
Zo ben ik nou 1maal, ik kan misschien hier op het forum grof uit mijn woorden komen maar in het echt ben ik eigenlijk heel anders. De tekenfilms van nu zijn niet meer geschrikt voor kinderen van 4/5/6/7/8 jaar....let maar op, over 10 jaar heb je geen gewone tekenfilms meer, sterker nog, misschien komt er dan al sex in voor...tja je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben blij dat een jonger iemand er ook zo over denkt. Ik wilde dit verhaal niet afsteken om niet voor 'ouwe zeurkous, die alles vroegah beter vond' worden uitgemaakt
.
Jaquote:
quote:
klonen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]!!!!!!!!!! Hey effe kloon aanmaken
schipholquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
da's best wel tof om te horen
Nu maar weer afwachten of 't detacheringsbureau mij ook kan komen op gesprek bij 'schiphol telematics' (deta/vast contract, tof)
jong geleerd, oud gedaan is het toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zo ben ik nou 1maal, ik kan misschien hier op het forum grof uit mijn woorden komen maar in het echt ben ik eigenlijk heel anders. De tekenfilms van nu zijn niet meer geschrikt voor kinderen van 4/5/6/7/8 jaar....let maar op, over 10 jaar heb je geen gewone tekenfilms meer, sterker nog, misschien komt er dan al sex in voor...tja je weet het maar nooit
En je mag best je eigen mening zeggen hoor
hier ook hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben blij dat een jonger iemand er ook zo over denkt. Ik wilde dit verhaal niet afsteken om niet voor 'ouwe zeurkous, die alles vroegah beter vond' worden uitgemaakt
.
quote:
Klopt als een busquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
jong geleerd, oud gedaan is het toch?
Maar ik vind de tekenfilms van 10 jaar geleden stukken leuker dan die van nu
iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt als een bus![]()
En iid, vroeger waren ze veel leuker
oeh, het juiste momentquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]Ja
moet toch eens met de tijd mee gaan, maar ik wacht lekker op het juiste moment
voorlopig nog even niet
dan kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:02 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]Ja
moet toch eens met de tijd mee gaan, maar ik wacht lekker op het juiste moment
voorlopig nog even niet
eejjjjjjjj/eejjjjjjjj/eejjjjjjjj whateverquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond/middag/whatever![]()
Hoe is het hier?
Dan zijn we het hier met elkaar over eensquote:
Sssssstquote:
Nee hoor, heb zo een kloontje gemaaktquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaguuuuuuuuuuuuuuaaaaaaa aaaaarrrrrrriiiiiiiiiizzzzzzeeeeeeeddddddddddd!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:34 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenavond/middag/whatever![]()
Hoe is het hier?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaguuuuuuuuuuuuuuaaaaaaa aaaaarrrrrrriiiiiiiiiizzzzzzeeeeeeeddddddddddd!!!!!!!!!!!!
Alles goed!
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj/eejjjjjjjj/eejjjjjjjj whatever
Mooi zoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
Jazeker, alles prima hier!Vandaag lekker gewerkt, weekend is begonnen en morgen gourmetten met twee vrienden.
![]()
![]()
Ey, die gozers ga ik een half jaar niet zien. Jou heb ik helemaal nog niet gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi zoblij om dit te horen
mag ik er morgen ook bij zijn?
![]()
Mij heb je nog nooit gezien, kortom ik heb voorangquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ey, die gozers ga ik een half jaar niet zien. Jou heb ik helemaal nog niet gezien.![]()
dan mag ik ook wel komenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ey, die gozers ga ik een half jaar niet zien. Jou heb ik helemaal nog niet gezien.![]()
zit wat inquote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mij heb je nog nooit gezien, kortom ik heb voorang
Wanneer denk je er mee klaar te zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee
wel mee bezig geweest, maar de grondverf moet eerst goed drogen
Ik heb jou ook nog nooit gezien.quote:
morgen, en ja, thuisquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wanneer denk je er mee klaar te zijn?Is het een bureau voor thuis btw?
eens moet de eerste keer zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb jou ook nog nooit gezien.
ik heb het idd gezien...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:17 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, nog even een zware aardbeving en de week is weer compleet
tis hier gewoon stilquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:51 schreef classpc het volgende:
Het valt mee...
maar het is hier ook niet zo heel druk, zie ik...
quote:
Je werkt er?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
schiphol
Daar kom ik zo'n beetje dagelijks
nee, ik stap daar over van de interliner op de treinquote:
Annelieke Bouwers.quote:
Verreweg het bestquote:
Fotoquote:
Oke niet slechtquote:
Alleen te oud helaas.quote:
lurkerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:09 schreef Glacier het volgende:
tijd voor een knuffel!
* Glacier knuffelt MutZ
iddquote:
johquote:
Dat schijnt geen pijn te doenquote:
Scheelt maar 8 jaar.quote:
8 jaar valt best meequote:
Glacier is 8 jaar ouder?quote:
zet de deur openquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
brrr... koud buiten
Iddquote:
nee, 6 jaarquote:
ga jij gewoon eens inhoudelijk reagerenquote:
in een slowchat?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
in een slowchat?
Het klopt wel dat ik voornamelijk lurk hoor
Maar ik heb een account, dus ik reageer af en toe wel eens
kanaikenquote:
MutZquote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
MutZ
internet was een tijdje geblokt door @home, maar nu ben ik er weer
quote:
Open Proxy?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:32 schreef kanaiken het volgende:
[..]
MutZ
internet was een tijdje geblokt door @home, maar nu ben ik er weer
De wat?quote:
Open proxy = dat er een trojan (virus) op je pc zit, en anderen via jouw IP mail kunnen spammen etcquote:
Dat was er inderdaad aan de handquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Open proxy = dat er een trojan (virus) op je pc zit, en anderen via jouw IP mail kunnen spammen etc
Vaak DE oorzaak van afsluiting.quote:
das kutquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaak DE oorzaak van afsluiting.
Zorgen voor up2date pc's (microsoft& antivirus), geen rare mails openen, en niet naar zgn. warez/cracks-sites gaan
inderdaadquote:
quote:
probleem van die sites is dat je tal van popups krijgtquote:
Ik gebruik firefox, en die dingen weet ik nog net te herkennenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
probleem van die sites is dat je tal van popups krijgt
En als je internet met Internet Explorer ipv FireFox, schieten ze als onkruid uit de grond op je scherm.
En oh, altijd NEE klikken als iets vraagt om geinstalleerd te worden, behalve van microsoft, shockwave, quicktime, macromedia
Speedyquote:
Kanaiken!!!!!!!quote:
Leukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:03 schreef Jaguarized het volgende:
Kanaiken, hoe was de meet vanmiddag?
Alles goed?quote:
Met mij is alles goed hoor, beetje drukkies maar oke, en met jou dan?>quote:
Wat hebben jullie gedaan en wie waren er nu allemaal?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Leuk
Duurde maar tot negen uur, de laatste trein van de rest ging erg vroeg
Maar het was gezellig
Moe, minder drukquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Met mij is alles goed hoor, beetje drukkies maar oke, en met jou dan?>
Even gewinkeld in de stad, daarna naar een ierse pub, toen nog naar de mac en weer naar een pub.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan en wie waren er nu allemaal?
Ahaa okequote:
Nee hoor, ik rommel wat aan met de tijd, snel bewegen enzoquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ahaa okehmmz lange dag? 1 dag is even lang
24 = 24
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:10 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee hoor, ik rommel wat aan met de tijd, snel bewegen enzo
Wat is onmogelijk? Snel bewegen?quote:
Gewoon haar geen administrator rechten geven, kan ze een hele hoop minder.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Ik gebruik firefox, en die dingen weet ik nog net te herkennen
Zo erg ben ik nou ook weer niet, ik verdacht mijn zusje er ook van
Aan tijd knoeienquote:
Antivir en ad-aware gebruik ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon haar geen administrator rechten geven, kan ze een hele hoop minder.
Een goede virusscanner had de progjes allang er tussen uit gepikt(of microsoft antispyware)
Foute gedachtequote:
Gezellig. Das 10% van de lijst?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:09 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Even gewinkeld in de stad, daarna naar een ierse pub, toen nog naar de mac en weer naar een pub.
We waren met xbox_master, b_boy, snopprinses, TLK, hallo_mensen, ulrich of hoe je het ook spelt, en ik
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gezellig. Das 10% van de lijst?
Weet ikquote:
Als je het nou om 10.00 had gedaan was ik ook nog wel ff langsgewipt.quote:
Wat moet jij om 10 uur in eindhoven?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je het nou om 10.00 had gedaan was ik ook nog wel ff langsgewipt.![]()
Gelukkig maarquote:
Toch wel hequote:
Werk. Van 9.50 - 10.10 had ik pauze.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:29 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Wat moet jij om 10 uur in eindhoven?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Werk. Van 9.50 - 10.10 had ik pauze.![]()
quote:
Om 14.00 was ik al klaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]Tjah, toen zat ik nog op school
en kon je niet uit je werk even komen?
Om 14.00 was het verzamelen bij freerecordquote:
\Gelukkig wel, anders is het leven ook zoooooooo saaiquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]Dan kan je het nog eens ergens over hebben
Zo sprakeloosquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
\Gelukkig wel, anders is het leven ook zoooooooo saai
quote:
nee, nu werkt mn internet niet goedquote:
Waaaaauwwwwwwwwwwwwwwwquote:
zomg!quote:
Zo O my Godquote:
Toen was ik ook al in Utrecht terug.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om 14.00 was het verzamelen bij freerecord
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Om 14.00 was het verzamelen bij freerecord
De z is net zo nuttig als zorz of orz achter een woordquote:
quote:
Neequote:
Te rustigquote:
Heheh oke, dus ik heb niks gemist, mooi weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:06 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Te rustig
Maar gezellig
Eerst even naar wat winkels, met jezusgast gepraat+foto's, kroeg, mac, kroeg, huis
Partypooperquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heheh oke, dus ik heb niks gemist, mooi weet ik dat ook weer
en dat lezen we morgen dan wel weer op de fpquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Weltrusten voor de mensen die gaan slapen.
Ik heb net even wat water over de stoep gesmeten achter huis, dat gaan mooi glad worden
Sterkte.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:04 schreef buzzer het volgende:
en voor een ieder die mijn aanwezigheid node kunnen missen: ik heb zojuist afscheid genomen van mijn oma, en haar overlijden is aanstaande, dus ik zal er erg weinig zijn de komende dagen. Neem er maar een borrel op als je het niet kunt laten.
Tschjusquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik doe het nu
welterusten allen
*klik
Johquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dat lezen we morgen dan wel weer op de fp
dat bedoelde ik eigenlijkquote:
hoiquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:52 schreef es70 het volgende:
Goedemiddag, iedereen een leven vandaag?
Hier ook iddquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
hoi
niet echt een leven, schoonmaken thuis -O
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |