oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
al vanaf vorige week vrijdagquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
Of zijn erl weer mensen die al weekend hebben![]()
Vandaag tentamenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
Goedemorgen GC users![]()
iemand al leuke weekend plannen?
Ik weet wie het zegtquote:
tja, iemand moet het doen hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Hou ik de econimie wel alleen draaiende![]()
ja, ook halloquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
Handig, mijn adapter is stuk, dus als mijn accu zo leeg is kan ik niets meer.![]()
Doei dan vastquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:59 schreef Bengeltje het volgende:
Handig, mijn adapter is stuk, dus als mijn accu zo leeg is kan ik niets meer.![]()
Ik bezit genoeg intelligentie, in ieder geval genoeg om een op te c/penquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt
Als je enige vorm van intelligentie had dan wist je dat het niets met lui zijn te maken had.
Je geeft zelf het antwoord al, je snapt er geen fuck van.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik bezit genoeg intelligentie, in ieder geval genoeg om een op te c/pen
Hai,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, ook hallo
dat wordt een nieuwe adapter kopen vandaag
ik ga zo badderen, en dan verder aan mijn bureauquote:
afteltopic?quote:nog 27%![]()
Ja mooi, ben benieuwd naar de kleur,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik ga zo badderen, en dan verder aan mijn bureau
foto's nog gezien?
[..]
afteltopic?
Goedemorgenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai,![]()
Ja ik ga zo de stad in.![]()
nog 27%![]()
quote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:17 schreef D.Rose het volgende:
de OP is geloten, ik kan hem niet meer aanpassen
Ik heb altijd al weekend gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
Dat had ik de vorige keer ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:17 schreef D.Rose het volgende:
de OP is geloten, ik kan hem niet meer aanpassen
Terechtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer ook.k*t blauwe he.
![]()
beetje kinderachtig ja, maar dat is natuurlijk niet verbazendquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat had ik de vorige keer ook.k*t blauwe he.
![]()
Mijn weekend is zojuist begonnenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:03 schreef Godlike02 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |