Ik zou er ook nooit gaan wonenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer wijken hoor, te veel zelfs![]()
Ik heb in Blijdorp gewoond. Was opzich nog wel oke, maar ben wel heel blij dat ik er weg ben.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:29 schreef GF het volgende:
[..]
Ik zou er ook nooit gaan wonen
Het centrum vind ik (doordeweeks) nog wel leuk. Of op zondag shoppen. En Feyenoord natuurlijk
Volgende topic is dan voor jouw rekeningquote:
En dan ben ik er weer niet natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Volgende topic is dan voor jouw rekening
Komt de aap uit de mouw?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb in Blijdorp gewoond. Was opzich nog wel oke, maar ben wel heel blij dat ik er weg ben.
Ach, zelfs in het achterlijke dorp waar ik woon zijn buurten waar je je 's nachts beter niet kunt vertonen en waar je blij mag zijn dat je huis niet is leeggehaald als je aan het eind van de middag thuiskomt van je werk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb in Blijdorp gewoond. Was opzich nog wel oke, maar ben wel heel blij dat ik er weg ben.
Ah, de eerste bierpost is weer binnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik drink eindelijk weer eens een biertje
Bier op is hierquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:31 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik drink eindelijk weer eens een biertje
Kanaleneiland of zo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
Uiteraard. Utrechtse ghetto's zijn zo erg ook niet
Ben er toch regelmatig geweest. Vond het toen wel meevallen iddquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Uiteraard. Utrechtse ghetto's zijn zo erg ook niet
Vaak worden de verhalen ook behoorlijk overdreven. Er vindt een enkel incident plaats en gelijk is de hele buurt verpauperd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ben er toch regelmatig geweest. Vond het toen wel meevallen idd
Hoograven sinds een maandje. Het ligt ook niet zozeer aan de hele wijk, maar aan deze pauperflat.quote:
Het is waarschijnlijk een tijdelijk onderkomen voor je?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoograven sinds een maandje. Het ligt ook niet zozeer aan de hele wijk, maar aan deze pauperflat.
Voor een jaar als het goed is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk een tijdelijk onderkomen voor je?
Da's het belangrijkste toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor een jaar als het goed is.
En erg goedkoop, ik ben er wel happy mee.
Dat dacht ik ook, 4,5 jaar geledenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Voor een jaar als het goed is.
En erg goedkoop, ik ben er wel happy mee.
Daar houden we je aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:56 schreef thaleia het volgende:
[verhaal]
Binnen een jaar ben ik hier weg, en dit jaar echt
Weinig kans dat ik hier langer blijf zitten, gezien de flats hier dan gesloopt gaan worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:56 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, 4,5 jaar geleden
Ik doe tegenwoordig de oordopjes van m'n mp3-speler in m'n oren zodra ik de flat nader, zonder het ding aan te zetten, maar met de bedoeling dat het de figuren die hier wonen ervan weerhoudt mij aan te klampen omdat ze de hele dag niets te doen hebben gehad en iemand nodig hebben om te overstelpen met verhalen over de gemene reintegratiearts, de gesprekken met hun psycholoog, het feit dat het ze maar niet lukt om af te vallen, en natuurlijk de vaste riedel dat alles de schuld is van de buitenlanders.
Binnen een jaar ben ik hier weg, en dit jaar echt
Nog niet. Fok is op het moment alleen ook niet erg boeiend.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:45 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen naar bed?
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 01:45 schreef marcb1974 het volgende:
Iedereen naar bed?
moast es sjen, wa hawwe we dêr!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:35 schreef Alexxxxx het volgende:
nou poe!
iemand die een Fries online ziet, en daarom op een topic kliktquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moast es sjen, wa hawwe we dêr!!!
Kom je nu mij alleen weer dag zeggenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iemand die een Fries online ziet, en daarom op een topic klikt
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kom je nu mij alleen weer dag zeggen![]()
Is dat te vertalen met, help daar hebben we weer zo'n blauwequote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moast es sjen, wa hawwe we dêr!!!
neequote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat te vertalen met, help daar hebben we weer zo'n blauwe![]()
Toch nog, zonder je vaste stapmaatjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:00 schreef liefie_ het volgende:
hallooow slaapkopjes!
ja of niet... iedereen zal wel echt slapen....
ik had een best leuk avondje
nou tot morgen lijkt me
het leeft!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog, zonder je vaste stapmaatje![]()
Ja, we slapen allemaal al lang hoor
nou, leven gaat weer ver hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het leeft!
nee dit waren mn vaste stapmaatje.. die andere was uitzondering, dus daarom gave
neeeej kipjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nou, leven gaat weer ver hoor![]()
prima toch dat het wel leuk kan zijn met anderen dan normaal![]()
ik neig naar jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:12 schreef MisterTata het volgende:
Hoooooi![]()
je hebt je toch wel een beetje gedragen hoop ik![]()
kipjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeeej kipje
dezelfde als normaal vanaaf!
ik gedraag me natuurlijk altijd!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:15 schreef MisterTata het volgende:
Ja een beetje of ja ik heb me gedragen?![]()
ja sorry...quote:
Uhm ja tuurlijk, weet ik ook wel, had niet anders van je verwacht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik gedraag me natuurlijk altijd!!!
kip ook nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:28 schreef marcb1974 het volgende:
Er is ook veel lekker met pindasaus
En haan is bijna hetzelfde als kip, dus waarom zou dat niet kunnen?
er zijn hire toch ook geen chatveteranen, die liggen allemaal wel te slapen
jewelquote:
Heb je het al een keer geprobeerd met pindasausquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jewel
niet om de beesten hoor die moeten toch dood
vind vlees gewoon niet te eten
het is de structuurquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:34 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Heb je het al een keer geprobeerd met pindasaus![]()
Ja zeg dat welquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is de structuur
en t feit dat er vleessap uit komt als je bijt
![]()
Vleessapquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:35 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is de structuur
en t feit dat er vleessap uit komt als je bijt
![]()
thx ga ik ook mijn bed eens opzoekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:40 schreef liefie_ het volgende:
ik zal je helpen...
ik ga wel slapen
dus dan word het hier weer stil
tot morgen mensen!!
Graag gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 05:56 schreef ThunderChild het volgende:
Na al die ghetto verhalen heb ik nu dat nummer van Elvis in m'n kop zitten, waarvoor dank . . .![]()
![]()
![]()
dies natquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:52 schreef Pheno het volgende:
Wat is er mis met de rode zee?
En zoutquote:
Rond die tijd slaap ikquote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:20 schreef Godshand het volgende:
zo de R&P chatveteranen zijn er ook nog?
lezenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Rond die tijd slaap ik
Of doe ik andere dingen in bed![]()
neequote:
of bedoel je liplezenquote:
Lijk het wel opquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:07 schreef Pheno het volgende:
rustig hier, zeker weer een zooi parttimers en studenten die liggen te maffen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:07 schreef Pheno het volgende:
vooral die jahquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:07 schreef Pheno het volgende:
Schokkend he?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar dóe je ook echt iets... behalve wakker zijn?
Het is toch iets doenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Koffie drinken om wakker te blijven telt zeker niet?
Tis schandalig!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
![]()
Koffie drinken om wakker te blijven telt zeker niet?
Waren er lekkere kerelsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die verdween gister als sneeuw voor de zon tijdens het college![]()
en dan stuur je m maar naar mij toe.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Die verdween gister als sneeuw voor de zon tijdens het college![]()
Dank u, nu voel ik me in elk geval geen luie/lamme student!quote:
Op het feestje waren dus geen lekkere kerels ?quote:
Was dat maar zo, de Rode Zee is prachtigquote:
Feestjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Op het feestje waren dus geen lekkere kerels ?![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Was dat maar zo, de Rode Zee is prachtig![]()
Misschien moet ik me beter inlezenquote:
Ik ben er nu al in geen 2 jaar meer geweest, shame on mequote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:21 schreef Frezer het volgende:
[..], ik wil er ook wel eens op dobberen.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:21 schreef Frezer het volgende:
[..], ik wil er ook wel eens op dobberen.
Was het allemaal goed af gelopen met je familie?quote:
Heb er al veel goede dingen over gelezenquote:
Wasknijper op de neus, en gáán!quote:
Ik vind het echt heel apart wat die beesten doen. Echt hoe diehard kun je zijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Was het allemaal goed af gelopen met je familie?
zou ik niet doenquote:
En desondanks er zo aandoenlijk uitzien.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel apart wat die beesten doen. Echt hoe diehard kun je zijn?
eindelijk een kennerquote:
Dat kan gebeurenquote:
De techniek staat voor niets!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:44 schreef Godlike02 het volgende:
Ik zeg wederom goedemorgen
Nu live and direct from amsterdam
Pim was wel voor goed geintegreerde buitenlanders heur.quote:
Zo oudquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:57 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Pim was wel voor goed geintegreerde buitenlanders heur.
Woont al dertig jaar hier, dus dat is prima in orde![]()
ach wat maakt t uitquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo oud![]()
En wat zal mij het rotten wat pim wilde![]()
Waarschijnlijk wilde hij ook met zijn tong in mijn sterretje![]()
Dat gebeurd al jaren, maar het wordt nu pas naar buiten gebracht.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:04 schreef Ynske het volgende:
ach wat maakt t uit
in t ziekenhuis kun je nu ook al zonder dat je het weet anaal bevoeld worden
en voor vrouwen vaginaal en anaal
Kill Bill, maar dan echtquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach wat maakt t uit
in t ziekenhuis kun je nu ook al zonder dat je het weet anaal bevoeld worden
en voor vrouwen vaginaal en anaal
Pciesquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:05 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat gebeurd al jaren, maar het wordt nu pas naar buiten gebracht.
klopt ben ik met je eensquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:05 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat gebeurd al jaren, maar het wordt nu pas naar buiten gebracht.
"Hallo mevrouw... Ik ben beginnend arts en ik zou bij u graag een inwendig onderzoek doen in het kader van mijn opleiding."quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt ben ik met je eens
maar ben wel van mening dat je met vragen veel verder komt
veel mensen werken gewoon mee, zodat er nieuwe kundige artsen komen
Ga daar maar gerust van uit (hoewel dat hoogstwaarschijnlijk minder zal voorkomen).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:08 schreef Godlike02 het volgende:
Pcies
Waarschijnlijk menig arts die hem er ook nog even lafjes tegen aan heeft gehouden
op t moment dat je idd voor een inwendig onderzoek moet gaan, en er een kundig arts bij is. zou ik daar over nadenken, en waarschijnlijk gewoon aan meewerkenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
"Hallo mevrouw... Ik ben beginnend arts en ik zou bij u graag een inwendig onderzoek doen in het kader van mijn opleiding."
Dat denk ik ook wel. De problemen zoals in het artikel worden omschreven zijn gewoon een vorm van machtsmisbruik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:09 schreef Ynske het volgende:
klopt ben ik met je eens
maar ben wel van mening dat je met vragen veel verder komt
veel mensen werken gewoon mee, zodat er nieuwe kundige artsen komen
Maar dat gebeurt volgens mij ook al. Kennelijk levert dat echter niet genoeg oefenmateriaal op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
op t moment dat je idd voor een inwendig onderzoek moet gaan, en er een kundig arts bij is. zou ik daar over nadenken, en waarschijnlijk gewoon aan meewerken
waarom niet?
juist, t gebeurt buiten je om, zonder dat je ingelicht bent en dat vind ik fout.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. De problemen zoals in het artikel worden omschreven zijn gewoon een vorm van machtsmisbruik.
de vraag is heel groot naar proefkonijnen, maar echt aan patientenvragen deden ze niet in t ziekenhuis waar ik stage gelopen heb. daar vroegen ze wel aan de stagairs of ze mee wilden werken. wat ik zonder problemen deed.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt volgens mij ook al. Kennelijk levert dat echter niet genoeg oefenmateriaal op.
Nope, ikzelf, nederlandquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je hebt _Arual_ kunnen overhalen om mee te gaan naar de Rode Zee?![]()
Je doet ook alles voor die sinaasappel hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
de vraag is heel groot naar proefkonijnen, maar echt aan patientenvragen deden ze niet in t ziekenhuis waar ik stage gelopen heb. daar vroegen ze wel aan de stagairs of ze mee wilden werken. wat ik zonder problemen deed.
hou op met die onzinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet ook alles voor die sinaasappel he
Ik wou net gaan zeggen: ben je gek met deze kou?????? toen ik me bedacht dat je daar als pinguin natuurlijk wel aan gewend bent.quote:
Ach, wat is kou in een zwembadquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wou net gaan zeggen: ben je gek met deze kou?????? toen ik me bedacht dat je daar als pinguin natuurlijk wel aan gewend bent.
dat is net zoiets als mij een pinguin noemen hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
hou op met die onzin
dat geintje is allang niet meer grappig
owjah daar ben ik ook echt mee bezig hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is net zoiets als mij een pinguin noemen hoor
En dat mag ik heus wel!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat is net zoiets als mij een pinguin noemen hoor
Luie studentenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:28 schreef Wolkje het volgende:
Ik vind het te koud om naar college te gaan,
dus ik blijf lekker thuis![]()
ik ga wel straks werken
Goodquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig niet. En ik bibber ook niet meer!![]()
Zou eens tijd wordenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gelukkig niet. En ik bibber ook niet meer!![]()
ik heb dan ook een keelontstekingquote:
jah goed hequote:
Een reden te meer om binnen achter je computer te gaan zitten rellen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik heb dan ook een keelontsteking. Voel me niet zo schitterend
Die aso's jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah goed he
al die pauperstudenten liggen nog op een oor
quote:
Pauperstudentenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah goed he
al die pauperstudenten liggen nog op een oor
Dat ik dat nog mag meemaken, jij die actiever studeert dan ik.quote:
14. gifquote:
Die zit hier tot na 4en, das toch anders hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:11 schreef nixxx het volgende:
koffie drinken om wakker te blijven.. dat is een goed plan
gister nog tot 3 uur in bed liggen draaien... doodmoe, maar niet in slaap kunnen komenlijk liefie_ wel
moet echt ff teruglezenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef Private_Part_Sir het volgende:
Goedenmorgen!![]()
Alweer een uur an de slag..zucht..(maar t is vrijdag!)
Wat zitter een hoop nachtbrakers hier op het SC...![]()
Ik heb de hele SC niet gelezen (was ietjes te veel..) iets gemist?
Heb ik eigenlijk ook geen zin in.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook geen zin in.
Ik heb het gevoel dat je me uitlacht.quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat ik dat nog mag meemaken, jij die actiever studeert dan ik.![]()
ik wil niet rellen. Ik voel me ellendig, mijn kop zit potdicht, en ik durf geen medicamenten te nemen. We zullen de termijn uitzittenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:11 schreef Plato1980 het volgende:
Een reden te meer om binnen achter je computer te gaan zitten rellen.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je me uitlacht.![]()
mja... en ik heb geen grotequote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zit hier tot na 4en, das toch anders hoor
Verkouden?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik wil niet rellen. Ik voel me ellendig, mijn kop zit potdicht, en ik durf geen medicamenten te nemen. We zullen de termijn uitzitten
Adners even een dokter zoeken, die weet wat je wel slikken magquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik wil niet rellen. Ik voel me ellendig, mijn kop zit potdicht, en ik durf geen medicamenten te nemen. We zullen de termijn uitzitten
je mag wel Hibitane gebruiken om je keel wat te verzacchten tijdens je zwangerschapquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zou ik toch niet nemen, al schrijft hij voorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Adners even een dokter zoeken, die weet wat je wel slikken mag
Ik ook, ik ken het klappen van de zweep van het studeren inmiddels ook wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik ben beroeps student hoor. Jarenlange ervaring.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zou ik toch niet nemen, al schrijft hij voor
enkel antibiotica kan me helpen
wat een onzin,quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zou ik toch niet nemen, al schrijft hij voor
enkel antibiotica kan me helpen
ik slik bijna nooit antibiotica, misschien nog maar twee keer in mijn leven genomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef nixxx het volgende:belgen slikken veel te snel en veel te veel antibiotica...
Zeg... Heb je nixxx beters te doen ofzo?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef nixxx het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/DarkElf
ouwe r&p mod jarigkom op.. allemaal even fotoboek volspammen
Hier ook alquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef nixxx het volgende:het lijkt wel of het hier heeeeeeel lichtjes sneeuwt... echt minivlokjes
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zeg... Heb je nixxx beters te doen ofzo?![]()
juist daarom postte ik dat net van die hibitanequote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:22 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik slik bijna nooit antibiotica, misschien nog maar twee keer in mijn leven genomen.
ik zeg niet dat ik het neem, ik zeg alleen dat dat het enige is wat een ontsteking snel kan weren.
en uiteraard drink ik warme thee en dergelijke, jammer genoeg doet slikken zo'n pijn en ploppen mijn oren bij elke slok![]()
Mod?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:20 schreef Plato1980 het volgende:
En dan sollicitatiebrief schrijven, werd uitgenodigd om te solliciteren voor een functie na mijn studie, dus dat zal ik mar eens gaan doen.![]()
quote:
kom je toch hierheenquote:
Laat dat mevrouw maar weg hoor... Dan voel ik me nog ouder dan ik al benquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:24 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
goedemorgen mevrouw mokster..
owjadrinken, dat moest ik doen
Soms zou ik 't wel een dagje willen hoor, een vrouw zijnquote:
mejuffrouwquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:29 schreef Mokster het volgende:
[..]
Laat dat mevrouw maar weg hoor... Dan voel ik me nog ouder dan ik al ben![]()
maar dan wel of net aan t bevallen zijn of ongesteld met alle ongemakken van dien erbij hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Soms zou ik 't wel een dagje willen hoor, een vrouw zijn
Maar 't leventje als vent zou ik niet willen opgeven
hehe, ik ben liever vrouwquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
Soms zou ik 't wel een dagje willen hoor, een vrouw zijn
Maar 't leventje als vent zou ik niet willen opgeven
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
![]()
Gaat ie weer een beetje?
Ik, same old same old...![]()
Man zijn is veel leuker, lekker lomp zijn, veel bier drinken, alles neuken wat los en vastzit en dan tegen vrouwen doen alsof je het allemaal niet doorhebt.quote:
Dat is slecht voor mijn lijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
(met de nadruk op een beetje).
Nou ja... je weet het he? Ben & Jerry's Cookiedough!![]()
Ik zou best een weekje man willen zijn eigenlijk. Een knappe man. Dan ga ik me echt gruwelijk misdragen!quote:
whehehe ballerinagirl ballen..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou best een weekje man willen zijn eigenlijk. Een knappe man. Dan ga ik me echt gruwelijk misdragen!![]()
dr op los neuken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou best een weekje man willen zijn eigenlijk. Een knappe man. Dan ga ik me echt gruwelijk misdragen!![]()
nee, echt niet. Man zijn lijkt me maar nietsquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:32 schreef Mokster het volgende:
Zorg jij maar voor lichamelijke oefening.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:33 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan ga je daarna maar een uurtje hardlopen ofzo![]()
alleen maar lieve kleine maagdjes voor Transie?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zou haar overslaan, ik hoef niet andermans zaad na te duiken.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou haar overslaan, ik hoef niet andermans zaad na te duiken.![]()
Dat gaat niet als vrouw zijnde?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:32 schreef Mokster het volgende:
Dan ga ik me echt gruwelijk misdragen!![]()
Tsssssk....quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zorg jij maar voor lichamelijke oefening.![]()
![]()
![]()
Als vrouw zijnde moet je het wat subtieler aanpakken. Dat mannen slecht zijn is algemeen bekend, dus dan kun je gewoon openlijk je gang gaanquote:
jij squasht nietquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsssssk....![]()
Daar leen ik me niet voor!![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
alleen maar lieve kleine maagdjes voor Transie?
Ik wil je niet lenen, alleen gebruiken.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsssssk....![]()
Daar leen ik me niet voor!![]()
Kijk! Dat bedoel ik nou! Mannen zijn slecht!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil je niet lenen, alleen gebruiken.![]()
ik heb dr zo uitgeputquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hoorde uit betrouwbare bronnen dat het geweldig is, dus ik ga het zeker proberen!![]()
Ja, ik word fulltime slowchatmod.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mod?
Succes in elk geval, mooi dat je uitgenodigd wordt!
Ach wat is slecht, als je mazzel hebt geef ik je ook 1 keer plezier.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kijk! Dat bedoel ik nou! Mannen zijn slecht!![]()
Zo moet 't altijdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb dr zo uitgeputze trilde gisteravond nog ervan
![]()
Je moet haar ook niet naakt buiten de deur laten staan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik heb dr zo uitgeputze trilde gisteravond nog ervan
![]()
Pfff.... 1 keer maar? Mietje!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach wat is slecht, als je mazzel hebt geef ik je ook 1 keer plezier.![]()
Weet ik toch schat!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:46 schreef nixxx het volgende:
en meteen neemt iedereen aan dat het om sex ging![]()
SQUASH!!!!
quote:
hier ookquote:
Damn... was ik maar man!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee, ik heb meer plekken op een avond waar ik moet zijn.![]()
Toch maar weer die voorbinddildo?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!quote:
*lees*quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook geen zin in.
Eerst![]()
zo worden MVV trio's met moks toch weer engquote:
Zou hij er Arual ook mee lastigvallen?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Die fascinatie van jou voor voorbinddildo's begint inmiddels enge vormen aan te nemen...
Je zou het haast gaan denken...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou hij er Arual ook mee lastigvallen?
ha, iemand die zijn anus ter beschikking stelt Moksquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Yeay!![]()
(gaat t er dan eindelijk van komen?)
Mannen en voorbinddildo's... Ik begrijp er echt helemaal niets van...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Private_Part_Sir het volgende:
[..]
Yeay!![]()
(gaat t er dan eindelijk van komen?)
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha, iemand die zijn anus ter beschikking stelt Moks
Eigenlijk wil ik dat helemaal niet denken.quote:
Wel kinky...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo worden MVV trio's met moks toch weer eng
'Achterbind'dildo's dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mannen en voorbinddildo's... Ik begrijp er echt helemaal niets van...![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ha, iemand die zijn anus ter beschikking stelt Moks
wat nou?quote:
quote:
Ik word liever zelf gepenetreerd if you don't mindquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat nou?
mag je eens penetreren, is t weer niet goed
Vrouwen met voorbinddildo's = als mannen met een deegroller... (ow, we waren geemancipeert..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mannen en voorbinddildo's... Ik begrijp er echt helemaal niets van...![]()
Uberhaupt denken zou verboden terrein moeten zijn voor jequote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat helemaal niet denken.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef nixxx het volgende:
Een lichte anale stimulering op zijn tijd is best aangenaam.. maar complete dildo's...dat gaat er bij mij niet in
Ben je aan de schijt dan?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik word liever zelf gepenetreerd if you don't mind![]()
Niet te pinnig hoor, anders gaat ie weer mekkeren bij mama CC.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt denken zou verboden terrein moeten zijn voor je
Ik denk dat je door Cc gebanned wordtquote:
vrouwen zeiken zo veel.. die willen ook wel eens afwisselingquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:00 schreef Tranceptor het volgende:
Hebben jullie (het gevrouwte spreek ik nu aan) nou ook die vage fascinatie met pissen als man zijnde? Ik heb een aantal vriendinnen die het ontzettend leuk lijkt te zeiken als man.
Heb genoeg klonenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je door Cc gebanned wordt
ik denk dat ze dat niet kanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat je door Cc gebanned wordt
Mja, whatever turns them onquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:00 schreef Tranceptor het volgende:
Hebben jullie (het gevrouwte spreek ik nu aan) nou ook die vage fascinatie met pissen als man zijnde? Ik heb een aantal vriendinnen die het ontzettend leuk lijkt te zeiken als man.
Het lijkt me wel een stuk makkelijker in ieder geval...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:00 schreef Tranceptor het volgende:
Stel het eens voor de volgende keer als je bij je schoonouders aan tafel zit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:04 schreef GF het volgende:
Ik wil nog wel een keer anaal proberen, bij een vrouw![]()
ooit wel eens zo'n plastuit geprobeerd? dat lijkt me nou helemaal niks..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een stuk makkelijker in ieder geval...
De kans dat ik dan over mn eigen voeten heenplas als ik eens heel nodig moet en er is geen toilet voorhanden, wordt daardoor in ieder geval aanzienlijk verkleind...![]()
* nixxx trainspotting taferelen voor zich ziet.. met volle lakens en plafondventilatorenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Stel het eens voor de volgende keer als je bij je schoonouders aan tafel zit.
Wellicht krijg je nog toestemming ook!![]()
Het heeft je toch diep gekrenkt.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet te pinnig hoor, anders gaat ie weer mekkeren bij mama CC.![]()
Lees ik net dat t bedrijf dat de 'plasgoot' had uitgevonden falliet is..dus dat maakt t er ook niet makkelijker op..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een stuk makkelijker in ieder geval...
De kans dat ik dan over mn eigen voeten heenplas als ik eens heel nodig moet en er is geen toilet voorhanden, wordt daardoor in ieder geval aanzienlijk verkleind...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |