Hoop het niet, dan zijn wij gedegradeerdquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gefeliciteerd. Nu maar promoveren.
Da's een hele leuke bijkomstigheid. Leuke wedstrijd erbij in de GGD.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:11 schreef TilburgCasual het volgende:
[..]
Hoop het niet, dan zijn wij gedegradeerd![]()
Moest werkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:36 schreef TheVotary het volgende:
Opvallend veel Fok Graafschapsupporters die er niet bij zijn. Allemaal geen zin in de combi (net zoals ik)?
Is nu de playoffs alles ook automatisch combi? Net zoals vorig jaar de nacompetitie? Trieste bende als dat zo is. VVV heeft gelukkig wel vrije verkoop.![]()
Ik gun jullie het missen van de play off's ook welquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Gefeliciteerd. Nu maar promoveren. Een kansloze afgang in de Eredivisie gun ik jullie wel.
Allemaal nepperds.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:36 schreef TheVotary het volgende:
Opvallend veel Fok Graafschapsupporters die er niet bij zijn. Allemaal geen zin in de combi (net zoals ik)?
Mooizo. Dan zien we die failliete boedel van jullie het jaar erop wel weer verschijnen in de GGD.quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:21 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik gun jullie het missen van de play off's ook wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |