Ik niet.quote:
Dan ga je heel erg inlopen jaquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar Beeeeeev...? Als Raffa nou wint hè, wat ik elke week heb voorspeld, krijg ik dan niet VET veel punten??
Het gaat me wat kosten, maar dan heb je ook wat natuurlijkquote:
OMG, je gaat toch niet echt bellen/sms'en?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat me wat kosten, maar dan heb je ook wat natuurlijk.
Heb jij dat niet gedaan dan, ten tijde van Jim?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
OMG, je gaat toch niet echt bellen/sms'en?![]()
Nee mênquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
OMG, je gaat toch niet echt bellen/sms'en?![]()
Ja, maar dat was op kosten van m'n oudersquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb jij dat niet gedaan dan, ten tijde van Jim?
Heb ik zelfs niet voor Hind gedaanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb jij dat niet gedaan dan, ten tijde van Jim?
Pfff, nou dan!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:45 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, maar dat was op kosten van m'n ouders![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:45 schreef Zhenar het volgende:
Wie wil er nou zo'n kleurloos, standaard trutje als Idol
Of je maakt je druk om Idols.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:45 schreef Zhenar het volgende:Floortje
![]()
Als zij wint... Geez dan kan de smaak van de gemiddelde Nederlander mij echt gestolen worden. Wie wil er nou zo'n kleurloos, standaard trutje als Idol, terwijl er een sprankelende, complexe, intrigerende superster als Raffaëla beschikbaar is?!![]()
![]()
Serieus, als Floortje boven Raffa eindigt, dan haat ik Nederland en ga ik al mijn agressie in IDO afreageren, bij voorkeur opCDP
.
![]()
Je let niet opquote:
Alsof ik dat meendequote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je let niet op![]()
Hij zegt 'het gaat me wat kosten,' dus hij betaalt het zelf. Dan ben je ook gek![]()
Nee, neem dan spelling.quote:
Ja, en je bent óók gek als je gaat bellen op kosten van je ouders.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je let niet op![]()
Hij zegt 'het gaat me wat kosten,' dus hij betaalt het zelf. Dan ben je ook gek![]()
Nee hoor, ik werd gedwongen door mijn moederquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, en je bent óók gek als je gaat bellen op kosten van je ouders.
Jaja.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik werd gedwongen door mijn moeder![]()
Dat zeg ik tochquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij las ik al eens dat je gebeld had![]()
Je hebt amper goed zicht op hem joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |