Carice van Houten, natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wie is dat, Bupa?
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:06 schreef Tom_Tom- het volgende:. Carice.
. samen met
. Halina.
.
[afbeelding]
Heb ik je al eens gezegd dat Carice en Halina heel erg op jou lijken?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:09 schreef PeRi het volgende:
Tom plaatst allemaal hartjes bij andere meisjes.
Ik ben toch niet wit.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Heb ik je al eens gezegd dat Carice en Halina heel erg op jou lijken?.
Dat klinkt heel vies.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij bent m'n smakelijke pralineke.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:21 schreef LeBeau het volgende:
Wat een boel vrouwlijk schoon op die foto's.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:23 schreef PeRi het volgende:
http://timmyray.typepad.com/timmy_ray/man_candy/
Volgens mij krijg ik meer punten als ik hem gewoon niet invul.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef BVO het volgende:
Zhenar! Vergeet je je prono nu een keer niet?.
Wat een engerdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als ze dat hier ook hadden zou ik vaker naar Rotterdam gaan.
Met het wekelijkse deel kan je alleen maar pluspunten scoren hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik meer punten als ik hem gewoon niet invul.![]()
Maar Beeeeeev...? Als Raffa nou wint hè, wat ik elke week heb voorspeld, krijg ik dan niet VET veel punten?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Met het wekelijkse deel kan je alleen maar pluspunten scoren hoor.
Alleen met de top 13 kan je minpunten scoren, wat jij ook als bijna enige elke week doet.
Ah, en LeBeau moet ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |