wheh zal wel niet als jij het wegedit?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef Slappe_hap het volgende:
-Edit: lekker belangrijk om te melden ook-
Waar slaat dat nou op? Dit is klaagbaak, dan mag je klagen boerenboterhammenzak!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:18 schreef Slappe_hap het volgende:
-Edit: lekker belangrijk om te melden ook-
Ik heb dat bericht verwijderd omdat het offtopic wasquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:33 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou op? Dit is klaagbaak, dan mag je klagen boerenboterhammenzak!
Super de Boer is wel een kutzaak idd.
in wijk bij duurstede echt nooit!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef ijsklont het volgende:
Super de Boer. Hier staan altijd rijen voor de kassa waar de gemiddelde Sovjet winkel nog een puntje aan kan zuigen.
eens met TSquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:14 schreef gateway het volgende:
Grrr!!!
De hadden vorige week senseo en chicken tonight in de aanbieding...... Vorige week hadden ze niks (was er op di - do-vrij- en zaterdag!!)
Krijg je zon briefje dat je het alsnog tegen de actieprijs krijgt, hebben ze deze week alweer niks!!
(en deze week was ik er ook al op maandag, woensdag en vandaag!!)
kutwinkel!
quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Ordinair het volgende:
Ik altijd naar de C1000.. Die heeft altijd Taksi in de aanbieding..
[afbeelding]
Ik werk in een C1000, wij hebben NOOIT Taksi in de aanbieding, dus niet liegen op het forum he,quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:39 schreef Ordinair het volgende:
Ik altijd naar de C1000.. Die heeft altijd Taksi in de aanbieding..
[afbeelding]
Niks offtopicquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb dat bericht verwijderd omdat het offtopic was
Ik ooooohoooookquote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:17 schreef DLTF het volgende:
[..]
Ik werk in een C1000, wij hebben NOOIT Taksi in de aanbieding, dus niet liegen op het forum he,
bengel
ik denk dat je in de war bent met de Aldi. Ik snap overigens niet dat ze pretenderen goedkoop te zijn. Ze zijn duurder dan Albert Heijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:26 schreef ijsklont het volgende:
Super de Boer. Hier staan altijd rijen voor de kassa waar de gemiddelde Sovjet winkel nog een puntje aan kan zuigen.
Als ik de Aldi bedoelde dan had ik wel Aldi gezegdquote:Op vrijdag 27 januari 2006 10:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik denk dat je in de war bent met de Aldi. Ik snap overigens niet dat ze pretenderen goedkoop te zijn. Ze zijn duurder dan Albert Heijn.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:17 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Als ik de Aldi bedoelde dan had ik wel Aldi gezegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |