Oh wacht, het is een pedo sitequote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef longinus het volgende:
Bedanktnu staat mijn IP gelogd bij een pedosite
Bedankt voor de hint. Ik wou er net op klikken totdat ik je post zag !quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef longinus het volgende:
Same here, hee bedankt heh!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bedankt voor de hint. Ik wou er net op klikken totdat ik je post zag !![]()
Quote eens hier aub, ik open die link niet hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:01 schreef E1f het volgende:
Kreeg de link van een vriendin van mij die't op't ML75 forum had gezien...
M'n bek zakte echt letterlijk ervan open van sommige van de quote's die ik daar op het forum zag.
Echt te erg
quote:k kan ermee leven Wink Met dat lichaampje van haar kan mijn dag niet meer stuk Smile
Ik klikte juist omdat ik die post zag :8quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Bedankt voor de hint. Ik wou er net op klikken totdat ik je post zag !![]()
ja vies ehquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:09 schreef drugsgebruiker het volgende:
Tering, er staan dus misschien geen naaktje plaatjes, maar wel van heel jonge kinderen... Christus... Gewoon open en bloot, en ze lullen er nog echt serieus over ook...
Heb ik dus ook.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:54 schreef longinus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |