Goed hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 09:49 schreef Quara het volgende:
[..]
We vinden jou lief zo te zienJe bent nog nergens genoemd
Waar denk je dat dit topic over gaat?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier gewoon vrijuit zeggen welke moderators ik het slechte ooit vind? Zonder consequenties?
Boe.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang
Of voor fotosoeps met jouw smoel erinquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang voor vervolging.
Wil je die rar nog hebben?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Of voor fotosoeps met jouw smoel erin?
Tenzij het over buzzer gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Mag ik hier gewoon vrijuit zeggen welke moderators ik het slechte ooit vind? Zonder consequenties?
Die is in ieder geval wel heel berekenbaar, dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tenzij het over buzzer gaat natuurlijk.
dat ligt er maar net aanquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:13 schreef Geqxon het volgende:
Komt dat lijstje nog! Of hoe zit datquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, jij past beter op de tegenovergestelde lijst
Ik ben Litso.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 08:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
1 notering pas. Van een kloon waarvan ik het orgineel niet ken nogwel.![]()
Jankerd, we heten niet allemaal Gekson.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben bang voor vervolging.
Hij houdt misschien gewoon niet van toernooien en top 3's!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jankerd, we heten niet allemaal Gekson.
ik vind je een lieve moppermod hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jankerd, we heten niet allemaal Gekson.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Buzzer op 1!
Ik merk hetquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, jij past beter op de tegenovergestelde lijst
Slaar was ooit een van de betere mods.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:14 schreef SolidasRock het volgende:
Ik wil Slarioux nomineren als slechtste mod ooit! Onderbouwing? Hij kon zijn gelijk niet halen en lulde zich vast en smeerde me mijn 1e (en enige) note aan.
De rest, tsja ik zie pluspunten en minpunten. Neem nou Lupa en Alicey, vreemde vogels maar toch ergens waardeer ik ze wel. Dus geen commentaar verder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |