I second thatquote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:31 schreef Paltos het volgende:
Bupatih.
Hee, ik heb jou genoemd, aanbid mij.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:38 schreef Marble het volgende:
No Nick, Seborik en static.
Hé, dat rijmt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:25 schreef rashudo het volgende:
Lord_Vetinari (hele rare meningen)
ik had haar naam hier wel vaker verwacht, maar kennelijk was die kudde best grootquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:21 schreef xman het volgende:
Inso wat een kut moderator was dat. Samen met haar kudde volgelingen was ze niet te stoppen. Liet alles open wat door haar en haar kudde goedbevonden werd, maar sloot de rest.
Onzin werd opeens niet leuk meer. Gelukkig is dat nu weer goedgekomen allemaal.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
't lijkt mij dat als je hier je top 3 opgeeft je direct op de blacklist van de betreffende mod komt... maw: je bent vanaf nu altijd de pisang........
Met 200 keuzes er in?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:29 schreef B_BOY het volgende:
moet hier eik geen poll bij dit topic?
"Bush en Hitler zijn alle twee misdadigers, en er is geen gradatie in misdadigheid.'quote:
Hoezo ben ik niet liev? Tegen bagger ben ik inderdaad niet liev nee, maar kan me verder niet herinneren dat ik hier ooit onaardig tegen iemand gedaan hebquote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:25 schreef rashudo het volgende:
Lord_Vetinari (hele rare meningen)
The_Terminator (gewoon niet liev)
Renesite (supervage gast)
Als het een goede mod is, niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
't lijkt mij dat als je hier je top 3 opgeeft je direct op de blacklist van de betreffende mod komt... maw: je bent vanaf nu altijd de pisang........
Voor een 15 jarige knul ben je gwoon brutaal....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:36 schreef The_Terminator het volgende:
Hoezo ben ik niet liev? Tegen bagger ben ik inderdaad niet liev nee, maar kan me verder niet herinneren dat ik hier ooit onaardig tegen iemand gedaan heb![]()
Ik ben geen 15, maar 21. Dus ik mag brutaal zijn tegen recalcitrante knulletjes als jijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Voor een 15 jarige knul ben je gwoon brutaal....![]()
Kijk kijk, dat bedoel ik nouquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:43 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ben 15. Dus ik mag brutaal zijn tegen recalcitrante volwassenen als jij![]()
Cumshot-Vquote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:51 schreef Dagonet het volgende:
Dr.Flash, Sphere, Cumsick-V
Ik wil deze even quoten voor buzzer hem wijzigt.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:51 schreef Dagonet het volgende:
Dr.Flash, Sphere, Cumsick-V
Ja, volgende week zijn de functioneringsgesprekken.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:53 schreef B_BOY het volgende:
word mods eik wel es bekekeken door hogere mensen ofzo..
om te kijken of ze hun werk wel goed doen....
??
Whatever, dat menspersoon, wandelend stuk falende therapie.quote:
Het eerste heb ik gezegd, het tweede niet. Ik wil het je best nog eens uitleggen, hoor, maar niet hier.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:40 schreef Murray het volgende:
[..]
"Bush en Hitler zijn alle twee misdadigers, en er is geen gradatie in misdadigheid.'
Goeie vergelijking hoor!
Dat was hem inderdaad..quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het eerste heb ik gezegd, het tweede niet. Ik wil het je best nog eens uitleggen, hoor, maar niet hier.![]()
Die had ik al uit m'n geheugen geschrapt. Met beits.quote:
ik ook, ik ookquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die had ik al uit m'n geheugen geschrapt. Met beits.
Eens zien wat ik kan doenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ook, ik ook
maar niet uit mijn notes.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het eerste heb ik gezegd, het tweede niet.
Ja ok, daarmee wilde je natuurlijk zeggen dat die gradatie er wel is, hoe heb ik dat zo verkeerd kunnen opvatten zeg.quote:Op zondag 20 november 2005 15:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee. Moet dat dan? is er een gradatie in misdadigheid? Het is oke om landen binnen te vallen zolang je geen genocide pleegt? Overigens, als ze lang genoeg in Irak blijven gaan er wel een paar miljoenb Irakezen aan hoor
Hmm, laat ik die derde plaats eens wat specifieker maken:quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:05 schreef Sidekick het volgende:
Golfer
Dubbeldrank
De rest op een gedeeld derde plaats.
Okéquote:Op donderdag 26 januari 2006 22:17 schreef NJ het volgende:
Ontopic, bitte.
De mensen die een paar posts missen snappen het wel.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:26 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Oké
Jou vind ik een hondelul omdat je op goeie topics slotjes gooit omdat het volgens jou persoonlijk mening blijkbaar een kuttopic is... (terwijl andere mods wel gewoon meeposten en het geen slotje waardig vinden).. ik ga geen voorbeelden geven.. is het zoeken niet waard...
verder heb ik niet veel te klagen over andere mods..
duzz... NJ
[afbeelding]
ps. niet persoonlijk bedoeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |